Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wat een slechte dag. Kutweer, alleen maar ongezonde meuk gegeten en gesogd.
Wel kwam ik er achter dat ik in mijn leven in 8 huizen heb gewoond, waarvan alleen de eerste geen tuin had, maar die had een dakterras. Ik kan me dus niet voorstellen hoe het is om in de zomer niet buiten te kunnen zitten op je 'eigen terrein'. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mm neen, wij hebben een scriptiesyllabus die voor de hele afdeling geldt.
![]() Maar ik ga het streefaantal woorden toch niet halen, denk ik, want ik mag blij zijn als ik ook maar aan de 7000 kom. (Je moet er 10000, ik zit nu op de 4100.) Dus ik lever het straks gewoon in en als m'n begeleider dat niet leuk vindt dan ga ik wel voor de herkansing. PFF HNGG GLLL |
![]() |
|
Verwijderd
|
aaarg. ik vind een jongen leuk en wil hem vandaag best mee uitvragen naar een leuk concert, nu ik het nog niet zo druk heb met school en alles. maar als ik dat doe moet ik bij hem blijven logeren omdat de trein zo laat niet meer rijdt, en dat lijkt me heel akward. ik vind hem leuk en alles maar dat betekent niet meteen dat we dan ook gaan lopen vozen, en dan denkt ie straks dat ik hem helemaal niet leuk vind maar dat vind ik wel. aaarg. logeren bij een jongen die je leuk vindt, maar er niet mee vozen. doen of niet doen?
|
![]() |
||
Citaat:
Als je gaat voor de herkansing, hoeveel tijd zou je dan nog hebben? Extra tijd is natuurlijk altijd handig als je een keiharde sogger bent. (Ik doe ook 3 essays in de herkansing. Gewoon, omdat 't kan. ![]()
||
Citaat:
Je brief is erg informeel en je spelling en interpunctie zijn ook niet echt geweldig. Zoiets lijkt me wel belangrijk voor iemand die niet alleen schrijft, maar ook nog eens de redacteur is. Een blog is niet hetzelfde als een forum. Je motivatie kan ook beter. Ik hou ook van winkelen en aparte en hippe mode-dingetjes en lees tig modetijdschriften, maar dat bewijst nog niet dat ik er gevoel voor heb. Mss kan je een motivatie geven voor je fashion-liefde, wat je er precies leuk aan vind, wat je er van zou willen leren/wat je er later mee wilt doen etc. En mss wat voorbeelden van je eigen creaties. edit: Ah, zie dat je dat laatste al hebt gedaan.
|
Verwijderd
|
Godver
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dit is de motivatie en ervaring heb ik niet echt. Maar met deze tips kan ik zeker wat Trimm ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|