Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, de meeste dingen die door niet al te kleine labels worden uitgegeven.
Wel bijvoorbeeld Alpha, Fuga Libera, Ricercar, Alia Vox?
Advertentie
Oud 31-05-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ook middeleeuws, renaissance, barok, klassiek, romantiek, etc?
Uiteraard.
Oud 31-05-2010, 15:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Okeeeeee ik ga nu echt. Moet de hond uitlaten, stofzuigen, naar de apotheek. Jeeeeeetje

Doei
Oud 31-05-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ook middeleeuws, renaissance, barok, klassiek, romantiek, etc?
noem eens een stuk, dan zal ik kijken of ik het kan vinden. Ik ben er niet zo in thuis, maar ze hebben iig wel 58818 resultaten als ik 'bach' invoer.
Oud 31-05-2010, 15:38
Geel
Geel is offline
Ik heb een nickchange aangevraagd!
Oud 31-05-2010, 15:39
Verwijderd

(zal ik me snel op je nieuwe nick aanmelden? )
Oud 31-05-2010, 15:39
Verwijderd
wat voor nick?
Oud 31-05-2010, 15:40
Geel
Geel is offline
Och, Etmakas, ik verbrand je levend!!!

@Mean: sgeheium
Oud 31-05-2010, 15:40
Verwijderd
edit!

Maar ggcy8, zo'n woord gaat je wel veel verkeerde naamzoeks opleveren! ggcy8 is veel herkenbaarder
Oud 31-05-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Och, Etmakas, ik verbrand je levend!!!

@Mean: sgeheium
Kom maar op!
Masja en ik kunnen je best aan
Oud 31-05-2010, 15:42
Verwijderd
hiephoi ik heb de 1e versie van mijn introductie af
Oud 31-05-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
p.s. ik gebruik wel mijn word spellings checker hoor Para
Goed zo
Oud 31-05-2010, 15:43
Verwijderd
Oud 31-05-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
noem eens een stuk, dan zal ik kijken of ik het kan vinden. Ik ben er niet zo in thuis, maar ze hebben iig wel 58818 resultaten als ik 'bach' invoer.
Even in mijn cd collectie gekeken:

Almande de la Nonette
uitvoerenden: Les Witches
Album: Manuscrit Susanne van Soldt. Danses, chansons & psaumes de Flandres, 1599
Oud 31-05-2010, 15:44
Geel
Geel is offline
Citaat:
edit!

Maar ggcy8, zo'n woord gaat je wel veel verkeerde naamzoeks opleveren! ggcy8 is veel herkenbaarder
Ach, ik naamzoek toch niet zoveel Tuurlijk is ggcy8 veel herkenbaarder maar 1het is nu te laat! en 2ik vind deze toch veel leuker.
Oud 31-05-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Even een in mijn cd collectie gekeken:

Almande de la Nonette
uitvoerenden: Les Witches
Album: Manuscrit Susanne van Soldt. Danses, chansons & psaumes de Flandres, 1599
Yep staat erop
Oud 31-05-2010, 15:46
Verwijderd
Mooi, dan ga ik dat programma straks maar eens installeren!

Dankjewel!
Oud 31-05-2010, 15:48
Verwijderd
Wat een slechte dag. Kutweer, alleen maar ongezonde meuk gegeten en gesogd.

Wel kwam ik er achter dat ik in mijn leven in 8 huizen heb gewoond, waarvan alleen de eerste geen tuin had, maar die had een dakterras. Ik kan me dus niet voorstellen hoe het is om in de zomer niet buiten te kunnen zitten op je 'eigen terrein'.
Oud 31-05-2010, 15:49
Verwijderd
is 400 woorden leuk voor een soll. ?
Het verbaast mij dat ik dit makkelijk vind en alle motivaties voor andere dingen keimoeillijk
Oud 31-05-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
is 400 woorden leuk voor een soll. ?
Het verbaast mij dat ik dit makkelijk vind en alle motivaties voor andere dingen keimoeillijk
ongeveer aan a4tje aanhouden is mij geleerd
Oud 31-05-2010, 15:51
Geel
Geel is offline
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je nick changed? Het is al 10 minuten geleden dat ik het ingestuurd heb!
Oud 31-05-2010, 15:52
Verwijderd
Al tien minuten!
Tot iemand online is die dat afhandelt, denk ik
Oud 31-05-2010, 15:55
Verwijderd
Ik moet nog minstens 5000 woorden voor m'n scriptie, maar ik ben eigenlijk wel uitgepraat. Er is echt niks nuttigs meer te vertellen, het enige wat ik nu nog kan doen is alles onnodig ingewikkeld verwoorden. Minimumgrenzen
Oud 31-05-2010, 15:58
Verwijderd
Hm ik heb geeneens een minimumgrens voor mn scriptie volgens mij. Er zijn wel richtlijnen van hoeveel woorden er ongeveer staan voor 1 ECTS. Hangt zoiets niet ook gewoon van je scriptiebegeleider af?
Oud 31-05-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
ongeveer aan a4tje aanhouden is mij geleerd
dat lukt denk ik wel
wat kan ik over mijn blog zeggen aangezien die niet echt actief meer is en ik niet nu 10 blogjes kan plaatsen haha
Oud 31-05-2010, 16:04
Verwijderd
Mm neen, wij hebben een scriptiesyllabus die voor de hele afdeling geldt. En daar staat het dus in.

Maar ik ga het streefaantal woorden toch niet halen, denk ik, want ik mag blij zijn als ik ook maar aan de 7000 kom. (Je moet er 10000, ik zit nu op de 4100.) Dus ik lever het straks gewoon in en als m'n begeleider dat niet leuk vindt dan ga ik wel voor de herkansing. PFF HNGG GLLL
Oud 31-05-2010, 16:09
Verwijderd
ik luisterde chillin van lady gaga
Oud 31-05-2010, 16:14
Verwijderd
aaarg. ik vind een jongen leuk en wil hem vandaag best mee uitvragen naar een leuk concert, nu ik het nog niet zo druk heb met school en alles. maar als ik dat doe moet ik bij hem blijven logeren omdat de trein zo laat niet meer rijdt, en dat lijkt me heel akward. ik vind hem leuk en alles maar dat betekent niet meteen dat we dan ook gaan lopen vozen, en dan denkt ie straks dat ik hem helemaal niet leuk vind maar dat vind ik wel. aaarg. logeren bij een jongen die je leuk vindt, maar er niet mee vozen. doen of niet doen?
Oud 31-05-2010, 16:15
Verwijderd
het kan gebeuren maar ook niet. Gewoon doen maar vind hij jou ook leuk dat je er meteen van uitgaat dat je bij hem blijft?
Oud 31-05-2010, 16:16
Verwijderd
eh ja. ja hij heeft nogal de "omg creative wat ben jij sexy"-blik in z'n ogen.
Oud 31-05-2010, 16:17
Verwijderd
en die blik ben ik in de laatste maanden heel goed gaan leren kennen omdat ik blijkbaar knap ben (geworden)
Verwijderd
:ego:
Verwijderd
absinthe naamzoek en sarah want die zijn lief!
Verwijderd
Citaat:
en die blik ben ik in de laatste maanden heel goed gaan leren kennen omdat ik blijkbaar knap ben (geworden)
dat was je al op de lok voor hoofd foto's die je poste
Oud 31-05-2010, 16:19
Verwijderd
huh wat ik kan het niet lezen
Oud 31-05-2010, 16:19
Verwijderd
aandachts trekker
Oud 31-05-2010, 16:22
Verwijderd
lok? sorry maar ik snap hem echt niet
Oud 31-05-2010, 16:22
Verwijderd
Niet kopieren ditte

Spoiler

Wat vinden jullie hiervan, er kan denk ik nog wel wat beter maar verder is ie best leuk als zeg ik het zelf.
Oud 31-05-2010, 16:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mm neen, wij hebben een scriptiesyllabus die voor de hele afdeling geldt. En daar staat het dus in.

Maar ik ga het streefaantal woorden toch niet halen, denk ik, want ik mag blij zijn als ik ook maar aan de 7000 kom. (Je moet er 10000, ik zit nu op de 4100.) Dus ik lever het straks gewoon in en als m'n begeleider dat niet leuk vindt dan ga ik wel voor de herkansing. PFF HNGG GLLL
Kan je niet nog gewoon een hoop bollocks typen zodat je meer in de buurt komt van de 10k?
Als je gaat voor de herkansing, hoeveel tijd zou je dan nog hebben? Extra tijd is natuurlijk altijd handig als je een keiharde sogger bent.
(Ik doe ook 3 essays in de herkansing. Gewoon, omdat 't kan. )
Oud 31-05-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
lok? sorry maar ik snap hem echt niet
je hebt wel eens leuke foto's gepost en ook van die typishe (leuke) foto's met je hoofd schuin en mooi lang haar haha
Oud 31-05-2010, 16:28
Missy
Missy is offline
Je moet proberen je zinnen wat vlotter te laten lopen, Mean. Je komt leuk over, maar je wilt teveel in één zin stoppen. Terwijl het meerdere zinnen in één zijn.
Oud 31-05-2010, 16:33
Verwijderd
dus gewoon wat croppen?
Dankje
Oud 31-05-2010, 16:33
Missy
Missy is offline
Croppen?
Oud 31-05-2010, 16:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Niet kopieren ditte

Wat vinden jullie hiervan, er kan denk ik nog wel wat beter maar verder is ie best leuk als zeg ik het zelf.
Sorry, maar ik zou je zo niet aannemen.
Je brief is erg informeel en je spelling en interpunctie zijn ook niet echt geweldig. Zoiets lijkt me wel belangrijk voor iemand die niet alleen schrijft, maar ook nog eens de redacteur is. Een blog is niet hetzelfde als een forum.
Je motivatie kan ook beter. Ik hou ook van winkelen en aparte en hippe mode-dingetjes en lees tig modetijdschriften, maar dat bewijst nog niet dat ik er gevoel voor heb.
Mss kan je een motivatie geven voor je fashion-liefde, wat je er precies leuk aan vind, wat je er van zou willen leren/wat je er later mee wilt doen etc. En mss wat voorbeelden van je eigen creaties.

edit: Ah, zie dat je dat laatste al hebt gedaan.
Oud 31-05-2010, 16:38
Verwijderd
Godver ik wilde een geluidje opnemen voor het accenten topic, en ik had van iedereen alleen het eerste stukje over de rode gnoe gehoord. Dus ik was nietsvermoedend aan het voorlezen wat er stond en toen moest ik opeens heel hard lachen omdat die rode gnoe kinderen bespringt
Oud 31-05-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Sorry, maar ik zou je zo niet aannemen.
Je brief is erg informeel en je spelling en interpunctie zijn ook niet echt geweldig. Zoiets lijkt me wel belangrijk voor iemand die niet alleen schrijft, maar ook nog eens de redacteur is. Een blog is niet hetzelfde als een forum.
Je motivatie kan ook beter. Ik hou ook van winkelen en aparte en hippe mode-dingetjes en lees tig modetijdschriften, maar dat bewijst nog niet dat ik er gevoel voor heb.
Mss kan je een motivatie geven voor je fashion-liefde, wat je er precies leuk aan vind, wat je er van zou willen leren/wat je er later mee wilt doen etc. En mss wat voorbeelden van je eigen creaties.

edit: Ah, zie dat je dat laatste al hebt gedaan.
het is niet echt een pro-blog, het heeft ook een sectie hiphop maar ik kan hem formeler maken.
En dit is de motivatie en ervaring heb ik niet echt. Maar met deze tips kan ik zeker wat Trimm
Oud 31-05-2010, 16:40
Verwijderd
Ik had verder moet lezen want nu faalde ik hard op het afpakken van snoep
Oud 31-05-2010, 16:42
Missy
Missy is offline
Voor een blog zal je solliciatie niet superformeel te hoeven zijn, maar interpunctie, een betere opbouw, aanhef en dergelijke kom je al een heen eind.
Oud 31-05-2010, 16:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zeker voor een blog is goed kunnen schrijven wel een pre, ja.
Oud 31-05-2010, 16:46
Verwijderd
geef eens wat tips ipv. deze loze opmerking
Thanks missy
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten