Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Series
186. ![]() 187. ![]() 188. ![]() 189. ![]() 190. ![]() 191. ![]() 192. ![]() 193. ![]() 194. ![]() 195. ![]() 196. ![]() ![]() 197. ![]() ![]() 198. ![]() 199. ![]() 200. ![]() 201. ![]() 202. ![]() 203. ![]() Statistieken Totaal 32 films (maandgemiddelde: 33.0) gekeken: - Kort (t/m 20 min.): 5. - Middel (21 t/m 75 min.): 3. - Lang (meer dan 75 min.): 24. Totaal 83 afleveringen van series gekeken. Totale speelduur: 5342 min. Aantal films / series herzien: 10. Best beoordeeld: Stardust, Up (9.2, 6de dit jaar). Slechtst beoordeeld: Riders of Destiny (4.0). Media-verdeling ![]() ![]() ![]()
|
Juni
Films 120. ![]() ![]() ![]() 121. ![]() 122. ![]() 123. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het heeft wel potentie ja, en de personages zijn interessante voorbeelden van klasseverschillen, maar ik vond de manier waarop dat gekibbel ontstond erg geforceerd. Hoe Laurence zijn onvrede uitte over bijv. de muziek was zó weinig subtiel dat alle geloofwaardigheid verdween. Men kwam de kamer in en de bedremmeldheid van Sue en Tony lag er al gelijk te dik bovenop. Ik kan me herinneren dat Who's Afraid een stuk beter geacteerd was en dat de ruzie een betere opbouw had, en die film kwam ook van een toneelstuk af. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik kan je kritiek op zich wel begrijpen hoor, erg subtiel is het inderdaad niet. Ik heb mijn stuk toen ook van 90 naar 30 pagina's tekst bewerkt, omdat het allemaal zo snel duidelijk is en omdat ik het zo jammer vond dat alles uitgesproken wordt.
Spoiler
En de subtiliteit had ook beter gekund in de personages ja. Het zijn iets te veel karikaturen. Maar wel interessant materiaal, dus. ![]() |
![]() |
|
Letters to Juliet (2010)
Zeer degelijke romcom waarin Vanessa Redgrave duidelijk de show steelt. Het verhaal is vrij origineel, maar natuurlijk staat de hele film boordevol clichés, al maakt dat in dit geval helemaal niets uit. Enige grote minpunt was het bioscooppubliek. Er werd achterlijk veel door de film heen gepraat, gelachen op momenten die nergens op sloegen en kreeg echt de neiging om bepaalde mensen te slaan ![]() 7,2/10 Robin Hood (2010) Vrij aardige en vooral interessante verhaling van het verhaal van Robin Hood 'before' het alom bekende verhaal. De film zit prima in elkaar en er is ook vrij weinig mis met de acteerprestaties, maar ik moest heel erg wennen aan Russel Crowe als Robin en Cate Blanchett als Marian. Qua uiterlijk vind ik ze nog steeds niet in de rollen passen en dat was een duidelijk minpunt aan de film. Max von Sydow zet als vanouds weer een briljant karakter neer en als hij in een film speelt is het altijd genieten. Een groot nadeel van de film is het tempo. Dat ligt in het eerste deel van de film ont-zet-tend laag, waardoor de speelduur veel langer aanvoelt dan hij daadwerkelijk is. Nu wil Ridley Scott waarschijlijk alles heel duidelijk uitleggen, maar dat had van mij best met iets meer tempo gemogen. De film is een duidelijke opstap naar een 2e (en eventuele 3e) film, waar hopelijk wat meer tempo in zal zitten en ik ben heel benieuwd wat het vervolg zal gaan brengen. 7,2/10
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het meest gezien? Giles | 52 | 09-06-2010 08:31 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien, en wat vond je ervan?[deel 7] lovetear | 500 | 20-10-2004 16:47 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het vaakst gezien? Shibby | 123 | 25-02-2003 22:04 | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb je dit weekend gezien Buzzzfuzzz.vs | 91 | 16-09-2002 17:36 |