Prima, ik kan ook pas weer een week na de Gentse feesten denk ik. Of anders vóór 30 juni.
04-06-2010, 10:47
Verwijderd
Hum ik was gister o.a. met een huisgenootje op stap, die 40 uur per week werkt, maar vanochtend vrij had gevraagd dus gister he-le-maal los is gegaan. Maar ze moest volgens mij om 12 uur beginnen vandaag, en ze heeft 3 kwartier reistijd naar dr werk, maar volgens mij ligt ze nog steeds knock out in bed. Op zich wel aardig om d'r even wakker te maken he?
Hum ik was gister o.a. met een huisgenootje op stap, die 40 uur per week werkt, maar vanochtend vrij had gevraagd dus gister he-le-maal los is gegaan. Maar ze moest volgens mij om 12 uur beginnen vandaag, en ze heeft 3 kwartier reistijd naar dr werk, maar volgens mij ligt ze nog steeds knock out in bed. Op zich wel aardig om d'r even wakker te maken he?
Was het nog heel laat geworden? Ik was verstandig om 8 uur op
Was het nog heel laat geworden? Ik was verstandig om 8 uur op
ik ging om half 5 weg, maar toen stond Roos man #4 te versieren & dorien had volgens mij ook een leuke vent te pakken, en ik heb ze niet thuis horen komen, dus voor hun was het sowieso na zessen
En ik was verstandig om 10 uur op! (niet uit vrije wil, maar omdat mijn kamer een soort sauna is geworden )
omg ik zie dat ik het heel krom getypt heb, maar het was bedoelt van
@archont: het is nou eenmaal zo dat je soms moe wordt van kerels.
Dus niet aan jou gericht maar het staat er wel alsof het aan jou gericht is, maar is niet zo
omg ik zie dat ik het heel krom getypt heb, maar het was bedoelt van
@archont: het is nou eenmaal zo dat je soms moe wordt van kerels.
Dus niet aan jou gericht maar het staat er wel alsof het aan jou gericht is, maar is niet zo
Ik ben een huilie, jwz.
Maar normaal word ik alrijd ouder geschat inig. geen 12 of 13
04-06-2010, 12:20
Verwijderd
Mean heeft het regelmatig over baantjes die ze pas mag gaan doen als ze 16 is, vaak met een toevoeging als 'nog een paar maanden'. Daaruit valt gemakkelijk te concluderen dat ze nu 15 is.