Oud 13-06-2010, 16:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga maar eens mijn overdadige make up van gister eraf halen kom net uit mijn bed rollen..
Oud 13-06-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik niet. Maar een recent voorbeeld: leuke jongen om te zien, leuk om mee te praten en in allerlei andere opzichten ook niet verkeerd, maar onmogelijk om mee te communiceren --> exit. Sorry, zo gaat dat nou eenmaal. En al dan niet onbewust doen de meeste mensen het zo hoor.
En zoals ik al zei, ik heb geen perfecte eisenlijst? Zo dacht ik toen ik vijftien was, niet nu.
Hoezo onmogelijk om mee te communiceren?
Oud 13-06-2010, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Hoezo onmogelijk om mee te communiceren?
Hij deed niet aan communiceren, bleek.
Verwijderd
Citaat:
Ik ga maar eens mijn overdadige make up van gister eraf halen kom net uit mijn bed rollen..
Hehe klinkt goed, leuk avondje dus? (als je nu pas uit je bed komt)
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe moet Absinthe zich dan voorbereiden op jullie Kandinskymeet
Niet (en ook niet teveel make-up enzo )
Oud 13-06-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Hij was wel een behoorlijke faalpaal ja
Verwijderd
Citaat:
Nou ja ze noemen het een essay maar het is meer een rechtsvergelijkend onderzoek(je). Het gaat over het adopteren door homostellen, en dan een rechtsvergelijking tussen Australie, EU en Amerika. En uiteindelijk nog een soort aanbeveling wat er nog mis is in de EU.
Volgens mij kan dat makkelijk met heel wat minder woordjes, inderdaad.
Verwijderd
Citaat:
Niet (en ook niet teveel make-up enzo )
En tadaam daar hebben we eis nummer 1!
Verwijderd
Hmm nougoed. Jullie zijn vast alleen nog maar de verkeerde mannen tegengekomen

Kga even nakijken en ondertussen voetbal kijken!
Verwijderd
Citaat:
In de zin van: jullie zaten langs elkaar heen te praten?
Oud 13-06-2010, 16:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hehe klinkt goed, leuk avondje dus? (als je nu pas uit je bed komt)
Ja, had een vampierenfeestje gister en het was echt heel erg gezellig, veel gezelliger dan ik dacht dat het ging worden eigenlijk was echt pas rond een uurtje of 5/half 6 thuis en toen had ik geen puf meer om nog alles eraf te halen, wilde alleen maar slapen
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kan dat makkelijk met heel wat minder woordjes inderdaad.
Nou ja, mijn bachelorscriptie mag kleiner dan 8000 woorden (ze houden daarvoor rond de 7000 aan), dus ik vind het bizar dat zo'n opdrachtje, voor 3 studiepuntjes groter moet dan m'n bachelorscriptie
Verwijderd
Citaat:
En tadaam daar hebben we eis nummer 1!
Dat is geen eis! Dat is eeumz gewoon een richtlijn!

Gewoon iets relaxed aandoen enzo bedoel ik meer!
Verwijderd
Citaat:
Hmm nougoed. Jullie zijn vast alleen nog maar de verkeerde mannen tegengekomen

Kga even nakijken en ondertussen voetbal kijken!
Have fun
Oud 13-06-2010, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, had een vampierenfeestje gister en het was echt heel erg gezellig, veel gezelliger dan ik dacht dat het ging worden eigenlijk was echt pas rond een uurtje of 5/half 6 thuis en toen had ik geen puf meer om nog alles eraf te halen, wilde alleen maar slapen
gothic
Verwijderd
Dus nu ziet je bed er uit alsof er vijfendertig gothics zijn vermoord?
Verwijderd
Citaat:
Dat is geen eis! Dat is eeumz gewoon een richtlijn!

Gewoon iets relaxed aandoen enzo bedoel ik meer!
Tuuuuurlijk
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, mijn bachelorscriptie mag kleiner dan 8000 woorden (ze houden daarvoor rond de 7000 aan), dus ik vind het bizar dat zo'n opdrachtje, voor 3 studiepuntjes groter moet dan m'n bachelorscriptie
Dat is dan ook wel een bizar kleine bachelorscriptie.
Verwijderd
Citaat:
Dat is dan ook wel een bizar kleine bachelorscriptie.
Ja jeetje ik verzin het ook niet UU heeft gewoon allemaal rare dingen, dat weet je inmiddels toch wel?
Verwijderd
Citaat:
Bij dat essay van mij precies hetzelfde verhaal. Ik had het met een aantal medestudenten ook al zitten vergelijken met een bachelorsciptie.
Oud 13-06-2010, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Tuuuuurlijk
Ik zeg niks meer, alles kan tegen mij gebruikt worden
Verwijderd
Citaat:
Drie studiepunten is toch 80 uur werk!
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg niks meer, alles kan tegen mij gebruikt worden
Hoera, ik heb hem eindelijk stil gekregen!
Oud 13-06-2010, 16:21
Verwijderd
Maar de bachelorscriptie is bij ons bij geschiedenis inderdaad ook niet zo vreselijk groot, maar je moet dan wel werkelijk alles verantwoorden heb ik begrepen en dan is het dus maar goed ook.
Verwijderd
Mijn bachelorscriptie was overigens ook niet zo lang, maar ik heb er wel drie maanden vier dagen in de week stage voor moeten lopen.
Verwijderd
Citaat:
lol.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb sowieso nooit aan de uren gezeten die staan voor een studiepunt.
Oud 13-06-2010, 16:22
Verwijderd
Zijn er dan mensen die daadwerkelijk kijken naar de verhouding uren/studiepunten?
Oud 13-06-2010, 16:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
gothic
Met tanden
Citaat:
Dus nu ziet je bed er uit alsof er vijfendertig gothics zijn vermoord?
Ongeveer ja maar sowieso zit overal 'bloed' aan man. Zelfs aan mn telefoon
Verwijderd
Citaat:
Zijn er dan mensen die daadwerkelijk kijken naar de verhouding uren/studiepunten?
Ja hoor, toen ik nog een brave ijverige eerstejaars was & onze docenten er ons op wezen dat we vooral niet moesten denken dat die weinige contacturen inhielden dat we weinig hoefden te doen, omdat we voor elke punt 28 uur moesten werken. En toen zat ik zo van dat haal ik noooooooit.
Verwijderd
Citaat:
Bij mij klopt het meestal wel vrij aardig, hoewel je ook vakken hebt die er wel flink onder of boven zitten.
Oud 13-06-2010, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, toen ik nog een brave ijverige eerstejaars was & onze docenten er ons op wezen dat we vooral niet moesten denken dat die weinige contacturen inhielden dat we weinig hoefden te doen, omdat we voor elke punt 28 uur moesten werken. En toen zat ik zo van dat haal ik noooooooit.
Toen keek ik niet eens naar studiepunten...
Oud 13-06-2010, 16:31
Rationeel
Rationeel is offline
hmm mijn bachelorscriptie is 3000 woorden
Oud 13-06-2010, 16:31
Verwijderd
Goed ik ga weer aan de slag! Tot later!
Oud 13-06-2010, 16:32
Verwijderd
Succes!
Oud 13-06-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
hmm mijn bachelorscriptie is 3000 woorden
Volgens mij is die bij ons niet veel groter dan dat, maar zeker weten doe ik het niet.
Oud 13-06-2010, 16:36
Verwijderd
Die van mij was rond de 11.000.
Oud 13-06-2010, 16:39
Verwijderd
Wij hadden helemaal geen bachelorscriptie (gelukkig). Het "eindvak" van de bachelor bestond uit tien schrijfopdrachten, en was ook 10 punten waard. Per opdracht was je er zo'n 2,5 dag aan kwijt. Dat vond ik echt een topvak
Oud 13-06-2010, 16:40
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb het hele zaakje ook in een dag in elkaar gegooid. de meeste tijd ging in een matlab-model zitten. the horror.
Oud 13-06-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Als het maar gezellig was!

Mannen verslinden? Oftewel je op een feest je als een slet gedragen en 4 á 5 mannen op 1 avond pakken
4 a 5 is wel overdreven, maar ik geloof dat zij het over 2 had
En ik begreep alleen iets over versieren, wat er verder gebeurd is weet ik ook niet
Oud 13-06-2010, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden helemaal geen bachelorscriptie (gelukkig). Het "eindvak" van de bachelor bestond uit tien schrijfopdrachten, en was ook 10 punten waard. Per opdracht was je er zo'n 2,5 dag aan kwijt. Dat vond ik echt een topvak
Mooi geregeld, maar ik weet niet of het voor een studie als geschiedenis echt geschikt is.
Oud 13-06-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Mooi geregeld, maar ik weet niet of het voor een studie als geschiedenis echt geschikt is.
Ik denk dat het voor de meeste studies wel geschikt kan zijn, je gaat bij al die onderwerpen wel steeds heel diep in op de materie (itt 1 onderwerp dat je helemaal uitpluist), het zijn niet heel oppervlakkige schrijfdingetjes ofzo.
Oud 13-06-2010, 16:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
4 a 5 is wel overdreven, maar ik geloof dat zij het over 2 had
En ik begreep alleen iets over versieren, wat er verder gebeurd is weet ik ook niet
Hey dame! Ik zat op de trap en kon dan heel toevallig onder iedereens rokje kijken ik heb niemand versierd!
Oud 13-06-2010, 16:46
Verwijderd
En ik heb nu amper een half kantje op papier staan voor mijn afstudeerscriptie en ik vind het nu al het kutste en het moeilijkste OOIT
Oud 13-06-2010, 16:47
Rivka
Rivka is offline
Ik vroeg net aan mezelf: Wat zou ik willen studeren?
Oud 13-06-2010, 16:53
Verwijderd
zusje, G. wil dat je voortaan je brommer buiten zet met als argumenten dat zij er beroerd van wordt (vraag me af hoe, zit ze met haar bek aan de uitlaat ofzo? hoelang ben je nou in het portiek, 10 seconden?) en dat als 'wij' ergens op bezoek zijn dat we de fiets dan ook buiten moeten stallen en omdat het portiek al zo vol is volgens haar. Oh ja en dat ze bang is dat de verzekering niet uitbetaald als er brand uitbreekt door jouw brommer. tuuuuuuurlijk is ook echt iets wat bewoners zelf moeten betalen als je in een portiekwoning van de woningbouw woont :')

nu maar even mijn irritaties laten varen en straks weer zo'n diplomatiek mailtje terugsturen. ga wel zeggen dat ik vind dat ze overdrijft. ik bedoel kom op, word je beroerd van een piepklein vleugje benzinedamp als je je minder dan 10 seconden in het portiek begeeft?
Oud 13-06-2010, 16:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
zusje, G. wil dat je voortaan je brommer buiten zet met als argumenten dat zij er beroerd van wordt (vraag me af hoe, zit ze met haar bek aan de uitlaat ofzo? hoelang ben je nou in het portiek, 10 seconden?) en dat als 'wij' ergens op bezoek zijn dat we de fiets dan ook buiten moeten stallen en omdat het portiek al zo vol is volgens haar. Oh ja en dat ze bang is dat de verzekering niet uitbetaald als er brand uitbreekt door jouw brommer. tuuuuuuurlijk is ook echt iets wat bewoners zelf moeten betalen als je in een portiekwoning van de woningbouw woont :')

nu maar even mijn irritaties laten varen en straks weer zo'n diplomatiek mailtje terugsturen. ga wel zeggen dat ik vind dat ze overdrijft. ik bedoel kom op, word je beroerd van een piepklein vleugje benzinedamp als je je minder dan 10 seconden in het portiek begeeft?
Ze doet echt alsof ik mijn motor nog een kwartier laat draaien in het portiek wat een debiel zeg. Duw haar lekker van de trap ofzo!
Oud 13-06-2010, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Hey dame! Ik zat op de trap en kon dan heel toevallig onder iedereens rokje kijken ik heb niemand versierd!
weet ik
Oud 13-06-2010, 16:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
weet ik
Nou dan niet liegen.
Oud 13-06-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ze doet echt alsof ik mijn motor nog een kwartier laat draaien in het portiek wat een debiel zeg. Duw haar lekker van de trap ofzo!
ja echt he, je zet hem buiten al uit, je zet hem buiten weer aan. Wat komt er nou eigenlijk uit zo'n uitlaat? Nu nog een manier vinden om subtiel te zeggen dat ze zeikt en dat het gewoon niet veilig is buiten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten