Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb straks 5,5 jaar gestudeerd en er is een dikke kans dat ik toch niet het notariaat inga
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Maar ik zie 50+ uur per week werken ook niet zo zitten inderdaad ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en my thoughts exactly. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als starter vind ik het niet erg om 50 uur per week te gaan werken, maar rond mijn dertigste ofzo moet het niet meer dan 40 uur per week zijn. Als ik kinderen krijg misschien nog wel minder, maar ik weet niet of ik ze wil en mijn ouders hebben allebei fulltime gewerkt altijd (mijn moeder 38 uur, mijn vader werkt nog steeds iets van 60 uur per week) en daar heb ik nooit last van gehad. De eerste 3 jaar werkte mijn moeder geloof ik wel minder, maar toen ik naar de basisschool ging ging ze gewoon weer fulltime werken. Het zijn dan 3 uurtjes na schooltijd dat je haar niet ziet (tussen 15.00 en 18.00) en op woensdagmiddag 5. Ik vind dat niet zo'n probleem. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Bij mijn vorige werk waren er veel mensen die 36 uur werkten, en dan vier keer 9. Dus vier dagen werken van 7 tot half 5 of van 8 tot half 6, plus een dag papa/mamadag. Zoiets lijkt mij ook wel kek, dan werk je wel fulltime, op schappelijke tijden en ben je toch drie hele dagen thuis
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() best veel mensen doen dat, 4 dagen á 9/10 uur maken en dan 1 dag vrij ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() alleen overuren vallen dan zo hard op je dak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar valt er niet over te praten met je baas? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() De schoonmaakster is hier en er ligt allemaal zwarte stroperige smurrie in de gang, woonkamer en op de trap. Die lag er nog niet toen ik twee uur geleden wegging en zij er nog niet was. Waarom sproeit de schoonmaakster met zwarte smurrie, hoort zij dat niet juist op te ruimen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm dat is ook wel gek!
Ik ging laatst een sjoelbak in de was zetten met een pledge-spuitbus, (die hadden we voor ons verjaardagsfeest van de zolder van Theodoors moeder geplukt en hij was nogal verwaarloosd) en daarbij had ik ook spul op het zeil gesprayed. Zeil wordt echt spekglad als je het combineert met houtwas ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het vroeger leuk om mijn kat op schoot te nemen en dan hard rondjes te draaien op de pianokruk. Als mijn kat dan van mijn schoot sprong liep hij een tijdje opzij. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|