Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind t leuk om te sms-en, tis toch iets speciaals, wat je dan nog ffkes kunt nalezen ensow. Maar er zijn idd mensen die niet van sms-en houden en die ook geen smsje terugsturen als je net een heel lief smsje hebt gestuurd, waar toch wel ff op gereageerd kan worden, maar dus niet gebeurd. Dat is zeer frustrerend en dan denk je gelijk dat t aan jezelf ligt. Maar volgens mij is dat meestal niet zo...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik stuur steeds iets terug als hij mij een leuk,lief,schattig berichtje stuurt... al is het maar zoiets van 'merci schatje, was aangenaam verrast met je berichtje' of gewoon zelf een leuk berichtje als antwoord weer sturen!
|
![]() |
Ik heb een hekel aan sms. Veel te onpersoonlijk. Voor berichtjes als 'ik kom iets later' kun je toch ook gewoon bellen? Het is alleen handig om iemand te bereiken die in een college of bespreking zit, zodat diegene je terug kan bellen. Maar om nou elkaar de hele dag met sms-jes te bestoken waarin staat hoe lief je elkaar vindt, gaat me iets te ver.
|
![]() |
Op zn tijd is het leuk. Maar meer als het opeens een spontaan lief berichtje is. en niet als je er elke dag 3 krijgt met de huishoudelijke mededelingen die je door de telefoon beter kunt bespreken. En ruzie maken over sms vind ik het allerstomste wat je kan doen. Pak dan de telefoon of ga langs (laatste is het beste)
|
![]() |
|
smsjes vatten lange belminuten samen! Als ik iets moet vertellen doe ik dat in 1 regel en dan er nog iets liefs bij!
Als je een keer geen smsje terug krijgt.. moet je maar denken.. die slaapt of die heeft ff geen zin meer! Kijk als ie nou 2 dagen niets stuurt.. dan ist wa anders. Ik sms bijna elke dag..meestal als ik ga slapen! Dan lees ik heel mn inbox nog een keer.. en dan stuur ik een lief smsje of een info-sms haha over de dag ofzow. Smssen is leuk.. en kost minder als bellen. een sms is persoonlijk en das leuk ![]() |
![]() |
|
sms-en is ook vet handig als je elkaar niet zo goed kent en je bang bent dat r lange stilte's in gesprekken vallen, maar je elkaar toch wil laten weten hoe of wat je afspreekt of dat je die ene toch wel leuk/lief/aardig vind ofzo...
met je vriendje sms-en... da's leuk!
|
![]() |
sms'en heeft een (te) grote invloed op me.
als ik niks terug krijg denk ik "ze moet me niet meer, ze is me zat" het gaat zelfs zo ver dat als ik pas na een hele grote tijd een sms terug krijg, ik uit wraak zelf heel lang wacht voor ik terug-sms.
|
Ik vind t wel leuk als ik een smsje van mijn vriend krijg, omdat hij dat echt niet vaak doet is het eigenlijk extra speciaal. Ik stuur hem wel vaker berichtjes en hij stuurt ook vaak niks terug. In het begin vond ik dat best erg, dacht ik dat er iets mis was ofzo maar nu weet ik gewoon dat ie dat niet vaak doet, hij heeft ook nooit veel beltegoed enzo en eigenlijk boeit t me niet zo meer, als mijn boodschap maar goed is overgekomen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt gelijk fruitvliegje. Op het moment dat ik niet snel ietys terug krijg krijg ik meteen argwaan en denk dat er wat is. Ik neem tegenwoordig vaak mijn mobiel express niet mee zodat ik niet constant erop zit te kijken of ze wat stuurt
![]() |
![]() |
|
nou, we smsen elkaar altijd welterusten en sterkte bij een toets enzo. ja, ik vind t wel belangrijk opzich gewoon t feit dat ie ook aan me denkt als ik niet bij m ben.
en nee, als ie ff nie terugsmst ben ik niet meteen boos. je weet nooit wat er aan de hand is. wel vind ik t irritant wanneer hij niet te bereiken is. daar zijn die telefoons toch voor? oke, als t ff is omdat ie op school zit ofzo oke... maar als je weet hij zit gewoon tv te kijken ofzo... ja dan kan die wel ff opnemen toch?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ruzie met je beste vriend.. laantje | 13 | 14-01-2010 15:20 | |
Liefde & Relatie |
contact met je vriend / vriendin Loesje | 28 | 26-07-2004 09:28 | |