Oud 07-12-2002, 12:07
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Eigenlijk gaat het de topic van "ooooh" wat verder, maar ik dacht er een specifieke topic van te maken;

Vinden jullie smsjes sturen goed in een relatie?

Ik vind dat zoiets heel speciaal kan zijn, een lief berichtje krijgen kan mij enorm veel goed doen.
Maar aan de andere kant,als ik iets stuur en ik krijg niks terug denk ik direct dat er wat mis is en ga ik smsjes sturen van "wat is er" en dan stuurt ie nog niet terug,en op den duur word ik dan vervelend en stuur nogal kwade berichtjes en dan komt er ruzie van... terwijl ie dan eigenlijk gewoon niet graag berichtjes stuurt.

en, sturen jullie altijd terug? en als jullie dat niet doen, wilt dat dan zeggen dat er iets scheelt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2002, 12:12
poecilotheria
poecilotheria is offline
tja ik vind een lief sms-je op zijn tijd wel aardig, kzit er niet op te wachten daar niet van en ik stuur ook maar zelden een sms-je terug omdat ik een teringhekel heb aan dat intikken...als ik zonodig iets moet zeggen bel ik wel.

als ik niks terugstuur is er zeker niks mis, ik zeg altijd maar geen nieuws is goed nieuws, ze hoort het wel mocht er iets mis zijn...
Oud 07-12-2002, 12:13
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
en nog iets:
moest ze/hem ineens niet meer 24/24 bereikbaar zijn, en je hoort er minder van dan normaal, ga je dan rapper toch eens een smsje sturen?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 12:14
snoopy
snoopy is offline
vind een sms-je krijgen leuker dan gebeld worden. vooral als het zo'n lief berichtje van m'n vriend is.
ik stuur niet altijd iets terug, vooral omdat hij dan iets heel liefs stuurt, en ik dan niet veel meer weet dan : "dank je, ik ook van jou oid" Maar ik stuur ook wel 's spontaan een lief berichtje.
Oud 07-12-2002, 12:18
Miss Helena
Miss Helena is offline
Vind n smsje krijgen af en toe leuk. Dan is t veel specialer dan wanneer je de hele dag door smsjes krijgt. Dan voel ik me zo in t nauw gedreven dat k niet eens iets terugstuur.
Oud 07-12-2002, 12:19
Verwijderd
Mja, of het goed is in een relatie ligt er maar net aan hoe je ermee omgaat. Bij mn ex had ik er nooit problemen mee als ik niets terug kreeg van hem, ik sprak hem toch elke dag en vond het gewoon leuk hem lieve smsjes te sturen.

Soms was het wel frustrerend, dat ik gewoon nooit wat terug kreeg. Toen is hij daar op gaan letten en ging dat ook goed. Op zich vond ik smsjes krijgen heel leuk maar aan de andere kant, door de beperkte ruimte in een smsje stond er altijd ongeveer hetzelfde in zeg maar.

Ik zou er niet iets achter zoeken zou ik niet meteen terugkrijgen, dat doe ik nooit en bij niemand niet. Smsjes zijn niet betrouwbaar en inderdaad, lang niet iedereen vind smsen zo leuk en doet het dus ook.. Dat heb je te accepteren denk ik...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 12:42
Esmée
Esmée is offline
Ja wij sms-en best veel. Sowieso veel om gewoon snel iets te vragen of te zeggen, bijv, 'ik kom later' of 'ik ben nu thuis'. Maar ook wel veel lieve smsjes Hij is er ook wel spontaan in, maar idd je kunt er erg onzeker door worden als je ineens niks krijgt, hoewel daar vaak verder helemaal niks achter zit. Maar weegt niet op tegen 's nachts wakker gesmst worden met een heel lief berichtje
Oud 07-12-2002, 14:12
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ja wij sms-en best veel. Sowieso veel om gewoon snel iets te vragen of te zeggen, bijv, 'ik kom later' of 'ik ben nu thuis'. Maar ook wel veel lieve smsjes Hij is er ook wel spontaan in, maar idd je kunt er erg onzeker door worden als je ineens niks krijgt, hoewel daar vaak verder helemaal niks achter zit. Maar weegt niet op tegen 's nachts wakker gesmst worden met een heel lief berichtje
idd
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 14:18
Dminor
Dminor is offline
Ik spaar sms-jes van haar

Als ik niets te doen heb ga ik m'n inbox lezen!
Oud 07-12-2002, 14:55
M*girl
M*girl is offline
Ik vind t leuk om te sms-en, tis toch iets speciaals, wat je dan nog ffkes kunt nalezen ensow. Maar er zijn idd mensen die niet van sms-en houden en die ook geen smsje terugsturen als je net een heel lief smsje hebt gestuurd, waar toch wel ff op gereageerd kan worden, maar dus niet gebeurd. Dat is zeer frustrerend en dan denk je gelijk dat t aan jezelf ligt. Maar volgens mij is dat meestal niet zo...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 15:05
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Ik spaar sms-jes van haar

Doe ik ook!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 15:46
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dminor schreef:

Doe ik ook. Alleen dan bij de inbox van mijn broer. Jeetje wat een geslijm via dat sms. Volgens mij zeggen mensen via sms eerder dingen dan IRL. Zelf vind ik het maar niks om met je partner heen en weer te slijmen alle dagen door, totaal niet nodig. Alleen normale sms-en als: "Hoelaat spreken we morgen af" of " Hoe was het gister", vind ik wel kunnen, maar niet "O poepie van me, ik mis je zo en verlang naar je, knuffel je scheetje" (ofzow)
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 15:50
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Doe ik ook. Alleen dan bij de inbox van mijn broer. Jeetje wat een geslijm via dat sms. Volgens mij zeggen mensen via sms eerder dingen dan IRL. Zelf vind ik het maar niks om met je partner heen en weer te slijmen alle dagen door, totaal niet nodig. Alleen normale sms-en als: "Hoelaat spreken we morgen af" of " Hoe was het gister", vind ik wel kunnen, maar niet "O poepie van me, ik mis je zo en verlang naar je, knuffel je scheetje" (ofzow)
Weet je hoe warm je daar van kunt worden!
Oud 07-12-2002, 16:27
Verwijderd
t wil niet zeggen dat er iets niet goed zit, maar een smsje kan een extra manier zijn om iets te zeggen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 16:39
lieve
lieve is offline
Ik stuur steeds iets terug als hij mij een leuk,lief,schattig berichtje stuurt... al is het maar zoiets van 'merci schatje, was aangenaam verrast met je berichtje' of gewoon zelf een leuk berichtje als antwoord weer sturen!
Oud 07-12-2002, 17:05
Studentje
Studentje is offline
Ik heb een hekel aan sms. Veel te onpersoonlijk. Voor berichtjes als 'ik kom iets later' kun je toch ook gewoon bellen? Het is alleen handig om iemand te bereiken die in een college of bespreking zit, zodat diegene je terug kan bellen. Maar om nou elkaar de hele dag met sms-jes te bestoken waarin staat hoe lief je elkaar vindt, gaat me iets te ver.
Oud 07-12-2002, 17:38
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vind het heel fijn als ik een avond alleen ben en ik krijg een keilief smsje van mn vriend. tis leuk om zulke dingen ook eens in een sms te lezen..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 14:58
Elisaaa
Elisaaa is offline
Op zn tijd is het leuk. Maar meer als het opeens een spontaan lief berichtje is. en niet als je er elke dag 3 krijgt met de huishoudelijke mededelingen die je door de telefoon beter kunt bespreken. En ruzie maken over sms vind ik het allerstomste wat je kan doen. Pak dan de telefoon of ga langs (laatste is het beste)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:07
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
smsjes vatten lange belminuten samen! Als ik iets moet vertellen doe ik dat in 1 regel en dan er nog iets liefs bij!

Als je een keer geen smsje terug krijgt.. moet je maar denken.. die slaapt of die heeft ff geen zin meer! Kijk als ie nou 2 dagen niets stuurt.. dan ist wa anders. Ik sms bijna elke dag..meestal als ik ga slapen! Dan lees ik heel mn inbox nog een keer.. en dan stuur ik een lief smsje of een info-sms haha over de dag ofzow.

Smssen is leuk.. en kost minder als bellen. een sms is persoonlijk en das leuk
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k vind het leuk om een smsje van mn vriend te krijgen
maar ik hou ook absoluut niet van bellen! dus dan sms ik liever gewoon ff wat leuks.
serieuze gesprekken hou ik gewoon als ik hem zie.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 20:06
coecie
coecie is offline
sms-en is ook vet handig als je elkaar niet zo goed kent en je bang bent dat r lange stilte's in gesprekken vallen, maar je elkaar toch wil laten weten hoe of wat je afspreekt of dat je die ene toch wel leuk/lief/aardig vind ofzo...

met je vriendje sms-en... da's leuk!
Oud 09-12-2002, 21:16
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Weet je hoe warm je daar van kunt worden!
bij mij komt het meer over als iets neps en word er niet warm of koud van.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 21:30
Verwijderd
'k stuur em wel eens wat, meestal vraag ik of ie online wil kome, soms is het iets anders.. maar ik krijg nooit wat terug *aahh wat zielig* maargoed

't is wel leuk om soms eens wat liefs te krijgen.. maar als ik het niet krijg dan ben ik niet meteen bokkig ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 09:11
Bob De Bouwer
Bob De Bouwer is offline
sms'en heeft een (te) grote invloed op me.
als ik niks terug krijg denk ik "ze moet me niet meer, ze is me zat"
het gaat zelfs zo ver dat als ik pas na een hele grote tijd een sms terug krijg, ik uit wraak zelf heel lang wacht voor ik terug-sms.
Oud 10-12-2002, 09:42
Verwijderd
vinnet wel cool altijd, krijg altijd wel n smsje trug en stuur dr zelf ook altijd wel eentje trug, maar nooit echt gelijk, maar maakt me niet onzeker assik nix krijg, weet toch wel dat t goed zit tussen ons...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2002, 09:49
miro
miro is offline
Ik vind t wel leuk als ik een smsje van mijn vriend krijg, omdat hij dat echt niet vaak doet is het eigenlijk extra speciaal. Ik stuur hem wel vaker berichtjes en hij stuurt ook vaak niks terug. In het begin vond ik dat best erg, dacht ik dat er iets mis was ofzo maar nu weet ik gewoon dat ie dat niet vaak doet, hij heeft ook nooit veel beltegoed enzo en eigenlijk boeit t me niet zo meer, als mijn boodschap maar goed is overgekomen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 10:12
Verwijderd
Je hebt gelijk fruitvliegje. Op het moment dat ik niet snel ietys terug krijg krijg ik meteen argwaan en denk dat er wat is. Ik neem tegenwoordig vaak mijn mobiel express niet mee zodat ik niet constant erop zit te kijken of ze wat stuurt En ja, we smsen best veel... zeker wel een paar keer per dag. Op zich melden we elkaar dan niks, maar het is gewoon fijn zo te merken dat de ander met je bezig is, dat je toch nog wat contact, maar op zich denk ik wel dat t fout is. Dingen kunnen best wel een eigen loop nemen over sms. Ik stuur bijna altijd wel wat terug en meestal wil het bij mij wel zeggen dat ik me niet ok voel ofzo, als ik niks terugstuur, al moet t wel héél erg met me gesteld zijn wil ik dat niet doen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 14:43
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
bij mij komt het meer over als iets neps en word er niet warm of koud van.
Als ze niet aan jou gericht zijn krijg je dat hè
Oud 10-12-2002, 16:00
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Mijn vriendje houdt niet echt van smsen, hij gebruikt alleen z'n telefoon als ie hem ook echt nodig heeft.. Maar ik vind het niet zo erg
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 16:08
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, we smsen elkaar altijd welterusten en sterkte bij een toets enzo. ja, ik vind t wel belangrijk opzich gewoon t feit dat ie ook aan me denkt als ik niet bij m ben.

en nee, als ie ff nie terugsmst ben ik niet meteen boos. je weet nooit wat er aan de hand is. wel vind ik t irritant wanneer hij niet te bereiken is. daar zijn die telefoons toch voor? oke, als t ff is omdat ie op school zit ofzo oke... maar als je weet hij zit gewoon tv te kijken ofzo... ja dan kan die wel ff opnemen toch?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten