Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2004, 18:48
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Voor de mensen met een vriend / vriendin

Hoe vaak zie jij je vriend / vriendin ?

Hoe vaak bel/sms/msn je met je vriend/ vriendin ?


Voor mezelf:

Ik zie mijn vriend normaliter zo om de 2 a 3 dagen. Soms vaker, soms minder vaak. Maar ik vind het zo vervelend als ik mijn vriend niet zie, omdat we dan bijvoorbeeld allebei een lang weekend bij onze ouders zijn, hij bijna niets van zich laat horen. Hij vind smsen sowieso onnodig, dus krijg +/- 2 smsjes per maand. Maar belt dan ook niet even. Terwijl ik het gewoon fijn vind om even zijn stem te horen, ik hoef heus geen uren met hem te bellen maar even vragen hoe t gaat vind ik wel fijn.

Op dit moment zit mijn vriendje op campzone (11 daags computerkamp) ik heb hem dinsdag voor het laatst gezien en woensdag avond heel even gebeld. Sindsdien heb ik niets meer van hem gehoord, geen smsje, geen mailtje, geen belletje. Ik vind dat best een beetje vervelend (ook omdat ik weet dat ik hem pas sowieso over 2,5 week weer zie).

hoe gaat dit in jullie relatie??

ben benieuwd ....
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2004, 18:56
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
Nou dat klinkt ook behoorlijk ongeinteresseerd. Ik zou hem eens vragen wat jullie relatie voor hem voorstelt want zo te horen niet veel
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 18:57
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Hm. Ik zie mn virendje 3/4 keer in de week. Nu minder omdat ik geen ov heb.
En we bellen wel elke dag, soms twee keer per dag ofzo. En hij belt me vaak wakker.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 18:59
A Sole Reminder
Avatar van A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
ik heb nog niet echt lang een vriendin, maar in t begin van de vakantie zagen we elkaar ongeveer 2 keer per week, nu is ze op vakantie.

We bellen doen we niet echt met een gelijke regelmaat, soms twee keer in de week, soms een week of 2 niet, maar vaak zijn de gesprekken dan wel langer dan een uur. Ik ben wel een echt 'belpersoon' en we vinden het allebei ook hele erg prettig om elkaars stem te horen en hebben dus beide geen hekel aan bellen.

Smsen ongeveer 1 keer per dag tot 1 keer per 2 dagen.

MSNnen ongeveer 1-2 uur per dag als we elkaar die dag niet zien of er één van ons weg is.

Al met al vind ik wel dat we genoeg contact hebben, zelfs nu ze op vakantie is krijg ik ongeveer eens per twee dagen een smsje.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 18:59
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 24-07-2004 @ 19:56 :
Nou dat klinkt ook behoorlijk ongeinteresseerd. Ik zou hem eens vragen wat jullie relatie voor hem voorstelt want zo te horen niet veel
Oei jij reageert wel een beetje hard. Onze relatie stelt genoeg voor...maar ja hij is gewoon een beetje ongeintresseerd, of zoals hij het zegt hij zorgt dat hij druk is op de dagen dat wij elkaar niet zien, zodat hij er niet over na hoeft te denken dat hij me mist..... maar ik wil ook wel eens een lief smsje...
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:01
Verwijderd
ik heb mijn vriend de voorbije zeven maand gemiddeld 6 dagen per week gezien, ongeveer.


[edit] de dagen dat we elkaar niet zien bellen we minstens een half uur, en we sms'en elke dag, zowiezo.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:10
Mindfields
Mindfields is offline
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje raar, je kan makkelijk contact met elkaar opnemen als je beiden in Nederland zit maar elkaar bijv. 4 dagen ofzo niet gezien hebt, dus ik snap niet waarom hij dat niet doet.
Ik zie m'n vriend in de vakantie nu denk ik 2 a 3 keer in de week, mag wel vaker van mij, maarja, we werken allebei dus dat is best moeilijk.. maar als ik hem niet zie spreek ik hem vaak wel op msn, en als dat niet kan, dan smsen of bellen..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:39
Blondfun
Blondfun is offline
als we naar school moeten zie ik hem sowieso elke doordeweekse dag op school (stelt dus ook geen donder voor).
En gemiddeld iets van 3x na school.
Op zaterdag moet hij werken en ik hockeyen dus dan zie ik um meestal niet (hij werkt van 08.00 tot 18.00) en s'avonds 1x in de 3 weken omdat hij dan gewoon moe is van zn werk en wil tukken (wel lief alsk er dan ben, valt ie op mn buik inslaap )
En zondag moet hij honkballen dus dan zie ik um meestal ook niet, maar soms wipt ie ff 5 min langs als ie vanuit honkbal komt.

Verder spreek ik um regelmatig op msn.. denk 4x in de week, en bel ik um savonds denk ik 5x in de week.. nou niet alleen ik, ook hij... Smsen meestal niet, maar als ik um 2 dagen niet gezien heb dan komen ze vanzelf
__________________
Be the miracle!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:46
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
ninei schreef op 24-07-2004 @ 20:39 :
als we naar school moeten zie ik hem sowieso elke doordeweekse dag op school (stelt dus ook geen donder voor).
En gemiddeld iets van 3x na school.
Op zaterdag moet hij werken en ik hockeyen dus dan zie ik um meestal niet (hij werkt van 08.00 tot 18.00) en s'avonds 1x in de 3 weken omdat hij dan gewoon moe is van zn werk en wil tukken (wel lief alsk er dan ben, valt ie op mn buik inslaap )
En zondag moet hij honkballen dus dan zie ik um meestal ook niet, maar soms wipt ie ff 5 min langs als ie vanuit honkbal komt.

Verder spreek ik um regelmatig op msn.. denk 4x in de week, en bel ik um savonds denk ik 5x in de week.. nou niet alleen ik, ook hij... Smsen meestal niet, maar als ik um 2 dagen niet gezien heb dan komen ze vanzelf
Vraagje.. Kom jij weleens in de stortebeker in Arnhem?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:54
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
ja ik heb graag contact met me vriend
alleen nu gaat dat even voor een aantal weekjes wat moeilijk
aangezien hij voor 2,5 week in san fransisco zit
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 21:10
Iekjee
Iekjee is offline
Ik zie mijn vriend minimaal 1 x in de week.. erg weinig ja, ik weet het... max. zo vaak mogelijk.. meestal komt dat uit op 3x... daar in tegen msnen we heel vaak... altijd wanneer we allebei thuis zijn.. en smsen we elkaar ook nog is plat.. dus contact dat hebben we wel bellen doen we af en toe is... maar meestal houden we het bij msnen en smsen omdat we anders zo moeilijk kunnen ophangen aan de telefoon :$:$:$ over het algemeen zou ik hem wel vaker willen zien... helaas kan dit niet omdat we niet egt bij elkaar om de hoek wonen.. maarja.. nix aan te doen..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 21:37
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Zie m'n vriendje nu ong. 3x per week. Zitten allebei thuis bij onze ouders, maar straks wonen we weer lekker samen
We bellen zelden, alleen om iets af te spreken oid, maar msnen wel veel, (bijna) elke avond.
Toen hij 10 dagen op vakantie was met z'n ouders, heb ik niks van m gehoord, ik wist niet eens precies wanneer hij thuis zou komen. Ik vond dat hij daar wel even over had kunnen bellen, heb dat ook gezegd, en hij vond het ook wel waar
Maar dat is niet iets wat ik hem kwalijk neem, zijn ouders zijn niet super enthousiast over ons samenwonen, ze vinden me wel een leuke vriendin, maar ze vinden ons gewoon nog erg jong en zijn bang dat hun zoon door mij niet genoeg sociale dingen onderneemt. Als hij mij had willen bellen had hij dat met z'n ouders telefoon moeten doen, en die hadden deze sociale activiteit van hem vast niet aangemoedigd En ik heb achteraf gemerkt hoe erg hij me had gemist natuurlijk Dat scheelt.

Naja kortom, ik ben wel tevreden over mijn relatie, ik zie mijn vriendje vaak genoeg, en bellen is natuurlijk niet echt nodig als je samen woont
__________________
Be all you can be
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 21:49
Verwijderd
Ik heb nog niet zo lang een vriendin dus heb niet echt een patroon kunnen ontdekken.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 21:55
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Normaalgezien zien we elkaar wel om de 2dagen.. soms 3.. verder chatten we wel

Smsen is soms eens, maar ook niet altijd, het is zo met zn periodes.. Verder heb ik veel meer nood aan contact dan hij, ik zou elke dag wel een uur aan de telefoon met hem kunnen hangen, terwijl hij al genoeg neemt met een smsje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 22:03
Verwijderd
Ik zie hem 5 dagen in de week, bij hem thuis, mij thuis of we gaan uit oid. We bellen vrijwel nooit, eigenlijk alleen: "kom je naar me toe" - "ja" - "okay doei" sms-sen doen we niet (hij heeft geen mobiel) msn-nen doen we zelden (hij heeft geen pc) en we emailen zo af en toe.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 12:02
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
ik heb een jaar verkering en ik heb mn vriend tot nu toe bijna elke dag gezien, de dagen dat ik um niet gezien heb zijn op 2 handen te tellen.
En als we elkaar een x niet zien dan bellen we smsen we en msnen we!
Over 4 dagen moet ik 8 dagen zonder mn vriend op vakantie en ik heb geen flauw idee hoe ik het ga overleven
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 13:16
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Eerst zagen we elkaar doordeweeks op school, maar das nu voorbij want hij zit niet meer bij me op school. We zien elkaar in de vakantie zo''n 3 keer per week, en ik hoop dat dat ongeveer zo blijft na de vakantie.
We mailen heel vaak, maar ik begin altijd met mailen omdat ik altijd iets te vertellen heb en dan niet ga wachten tot hij eens gaat mailen. Tenzij ik in een heel koppige bui ben.

We smsen nooit want ik gebruik mijn mobiel nauwelijks,
En we bellen ook niet zo vaak want we haten dat allebei
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 13:21
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 25-07-2004 @ 14:16 :
Tenzij ik in een heel koppige bui ben.

Die koppige bui heb ik nu. Hij moet nu maar de eerste zijn die contact op neemt. Ik ben meestal degene die belt of smst als we elkaar een tijdje niet zien. ik heb hem woensdag voor het laatste gebeld, en omdat ik koppig ben laat ik nu niets meer horen en wacht ik af totdat hij contact opneemt (en daar is hij heeeel heeel slecht in) Dus ben benieuwd wanneer ik wat van hem ga horen.... (hebben morgen een half jaar iets, maar dat zal meneer wel vergeten)
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-07-2004, 15:41
kimberley
Avatar van kimberley
kimberley is offline
Waarom vraag je niet aan hem waarom hij geen contact opneemt? Heb je dat al gedaan of niet? wat zei ie toen?
Misschien weet hij helemaal niet dat jij het vervelend vind en heeft hij zoiets van: nouja, ik zie haar vaak genoeg.
Ik zou inderdaad nu niks van jezelf laten horen, laat hem maar even voelen hoe het is om niet gebeld te worden...

Ik zie mn vriend zowiezo elke dag, hij woont 2 minuutjes lopen bij me vandaan. Als we elkaar toch niet kunnen zien oid dan bellen we wel.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 15:58
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
kimberley schreef op 25-07-2004 @ 16:41 :
Waarom vraag je niet aan hem waarom hij geen contact opneemt? Heb je dat al gedaan of niet? wat zei ie toen?
Hebben we het al wel eens over gehad. Hij vind dat niet zo nodig. Vind smsen sowieso onzin en te duur voor wat het oplevert.

soms heb ik ook het gevoel dat hij mij niet mist ofzo, maar hij zegt dan dat hij me wel mist, maar dat hij gewoon zorgt dat hij het druk heeft met andere dingen om er dan maar niet over na te hoeven denken.

En over bellen zegt hij: dan kan ik het niet kort houden, omdat ik je stem dan nog langer wil horen bla bla bla. Maar het komt er wel op neer dat ik gewoon 5 dagen niets van hem kan horen.
Maar ik ga nu gewoon wachten tot dat hij contact met mij opneemt, en het hier wel even over hebben...ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren..
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 17:09
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
heb ik ook wel eens gehad met een jongen.. dat je alleen een smsje krijgt als je zelf wat stuurt ofzo :\

mijn vriendje en ik hebben best wel veel contact. we kunnen elkaar niet elke dag zien, maar zijn wel zo veel mogelijk samen. meestal is dat dan twee keer in de week en soms ook nog het weekend.. maar we hebben wel veel contact.. we bellen heel veel.. wat begint met 's ochtends als we wakker zijn en 's avonds voor het slapen.. &dan de hele dag door elke 2/3 uur ofzo wel.. vind ik erg gezellig. soms is het maar 5 minuutjes, maar het voelt wel heel fijn dat het van twee kanten komt.. buiten dat alles schrijven we elkaar ook nog heel veel..

ik vind het heel fijn om zoveel contact te hebben, en om te weten dat hij dat ook heeft. heb ik nooit eerder gehad..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 17:22
HeartandSoul
Avatar van HeartandSoul
HeartandSoul is offline
Ik zie mijn vriend 5/6 dagen per week.. maar vaak pas heel laat. Hij is kok en werkt dus vaak tot de latere uurtjes..dat is soms wel vervelend dat we dan niks leuks op een dag kunnen doen ofzo. Maar als hij dan een dagje vrij is gaan we altijd wel wat leuks doen

Verder bellen we vaak ook nog wel elke dag (bijv. op zijn werk) en vaak ook nog wel een smsje. Als we niet bij elkaar slapen bellen we vaak savonds een uur ofzo (ja nog steeds naar 1.5jaar )

MSN-en komt heeel zelden voor.
__________________
(( G* HVJ ))
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Loesje schreef op 24-07-2004 @ 19:48 :
Voor de mensen met een vriend / vriendin

Hoe vaak zie jij je vriend / vriendin ?
Normaal gesproken in het weekend van vrijdagavond tot zaterdag begin van de middag en van zaterdagavond tot zondagmiddag. Soms ook doordeweeks. Nu in de vakantie zo'n 5 dagen per week.

Citaat:
Hoe vaak bel/sms/msn je met je vriend/ vriendin ?
Normaal gesproken bellen of msnen we vrijwel nooit en sturen we zo'n 2 of 3 smsjes per week. We sturen elkaar ook zo'n 2 of 3 e-mailtjes en schrijven elkaar omstebeurt elke dag in een dagboekje.
Nu in de vakantie msnen we elke dag wel eventjes (soms maar 5 minuutjes) en bellen of smsen we helemaal niet. Mailen ook niet. Het dagboekje houden we wel bij.

Overigens: met omstebeurt in het boekje schrijven bedoel ik dat als we elkaar zien, de een het boekje aan de ander geeft zodat die er in kan schrijven tot we elkaar weer zien. Er staan ook wel tekeningen en foto's enzo in.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:31
HeiNZ
Avatar van HeiNZ
HeiNZ is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-07-2004 @ 19:38 :
en schrijven elkaar omstebeurt elke dag in een dagboekje.
Hehe, gaaf.

Zien elkaar ongeveer eens per week, omdat het niet echt een afstand is waarvan je zegt "he, ik kom even naar je toe". Eigenlijk veel te weinig, maar het is niet anders .. bellen, sms'en, mailen, msn'en en alles gelukkig wel vreselijk veel. Laatste is eigenlijk de afgelopen jaren altijd wel zo geweest.
__________________
Calculating infinity
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Loesje schreef op 25-07-2004 @ 16:58 :
Hebben we het al wel eens over gehad. Hij vind dat niet zo nodig. Vind smsen sowieso onzin en te duur voor wat het oplevert.

soms heb ik ook het gevoel dat hij mij niet mist ofzo, maar hij zegt dan dat hij me wel mist, maar dat hij gewoon zorgt dat hij het druk heeft met andere dingen om er dan maar niet over na te hoeven denken.

En over bellen zegt hij: dan kan ik het niet kort houden, omdat ik je stem dan nog langer wil horen bla bla bla. Maar het komt er wel op neer dat ik gewoon 5 dagen niets van hem kan horen.
Maar ik ga nu gewoon wachten tot dat hij contact met mij opneemt, en het hier wel even over hebben...ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren..
Tja, hij is gewoon praktisch ingesteld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2004, 07:39
Verwijderd
Ik zie hem normaal gesproken alleen in het weekend, doordeweeks hebben we het dan allebei druk met andere dingen. We bellen dan wel vaak 's avonds en we mailen en smsen ook wel enzo.
Nu ik vakantie heb en m'n ouders weg zijn kan hij vaak blijven slapen, dus zal hij misschien ook doordeweeks na z'n werk komen en dan blijven slapen. Dan zouden we elkaar dus echt vaak zien, ben benieuwd of dat goed gaat.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 08:57
DreamQueen
DreamQueen is offline
Ik zie me vriend elke dag, we zijn heel gelukkig met elkaar. Soms zien we elkaar een dagje niet, maar dat vinden we niet erg en we bellen en smsen ook elke dag. We bellen wat vaker dan smsen om afspraken te maken.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 09:22
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
als ik op vakantie ben, krijg ik per dag zo'n 1 of 2 smsjes. en ik hem ook natuurlijk. en we bellen ook heel eventjes!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 09:28
elledc
elledc is offline
Wij wonen in dezelfde buurt, dat is al een pluspunt, daarbij zien we elkaar ongeveer elke dag. Msn'en en sms'en daar doen we niet aan, wel bellen we wanneer we elkaar zien.
Het is wel zo dat we zeer gehecht zijn aan elkaar en we alles samen doen, we zijn als twee handen op 1 buik. We zijn als broer en zus, twee beste maatjes.
Daarom kan ik me niet inbeelden dat ik 1 week bijvoorbeeld niets van hem hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vrienden van je vriend/vriendin...
snowflakes
16 12-01-2010 08:27
Liefde & Relatie Na 5 jaar weer contact met oude vrienden
Prue Halliwell
10 28-09-2008 07:24
Liefde & Relatie Vrienden/vriendinnen
Blikkenrover
24 16-08-2006 20:39
Psychologie Eetstoornis beïnvloed relatie
Verwijderd
7 12-06-2005 10:35
Liefde & Relatie hoe ga jij om met mensen na bepaalde gebeurtenissen
gary
21 22-08-2002 17:04
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.