![]() |
|
![]() |
www.sexwoordenboek.nl
als je nog maagd bent, of alles met condoom hebt gedaan. is het dus geen SOA, en daar gaat het echt om. je word namelijk niet ziek van de natuur zelf. kan eigenlijk wel, maar daarvoor zijn al genoeg middeltjes |
![]() |
|
![]() |
je hoeft je voor zo iets niet te schamen, het is niet alsof je er zelf voor hebt gekozen. niet naar de dokter gaan als je denkt dat er iets aan de hand is daarentegen, is wel iets om je voor te schamen
![]() heel veel mannen vinden het lastig om naar de dokter te stappen, waardoor ze heel lang met kwaaltjes en andere rare dingen rondlopen terwijl het misschien heel simpel op te lossen is. |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat er niets met je penis aan de hand is.
Er is 1 ding wat heel belangrijk voor je penis is. Het Wassen ervan. Dit kan je niet goed doen als je vel niet over je eikel heen gaat, het hoord inderdaad wel te kunnen. Mij is het van kleins af aan aangeleerd door me ouders en het gaat bij mij met gemak. Mijn neefje had dat niet geleerd vroeger en vond het ook moeilijk/ eng om zn vel over zn eikel heen te schuiven. Wij hebben hier over gepraat en wat blijkt.. Oefening baart kunst. ![]() Als je bij de dokter langs gaat, gaat hij het zelfde zeggen. "Je moet het goed wassen Buldjes op je lul en ballen?? Als het jeukt, zal het misschien een iritatie kunnen zijn. Elke dag schoon ondergoed is mijn tip daarvoor. ![]() Dit meot je echt doen, ik raad het je aan, je kan het niet met een meisje doen met een vieze penis, dat gaat echt niet lukken. ![]() ps: dan heb je een afgeweze pik omdat je bent afgweze, pik. Dus douche elke dag en wees een schone, pik en zorg uiteraard voor een schone pik ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||