Oud 14-07-2010, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Het is een elektrisch brandertje, vandaar. En kun je nu nog lopen of moet de Man je nu verplegen?
De Man is nog niet eens thuis, dus ik moest helemaal in mn remi met de bus/benenwagen naar het zkh. Maar dat kan allemaal nog prima (de verdoving is ook nog niet uitgewerkt)! Ik moest wel rustig aan doen de komende week en mag drie dagen niet douchen
Ook mag ik 'een bepaalde beweging' niet maken met m'n been
Advertentie
Oud 14-07-2010, 16:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, de woningbouw in Helmond heeft humor hoor. Maar ook een prima klantgerichte service, daar kan menig bedrijf iets van leren

Citaat:
De pinguins kunnen echt heel makkelijk weg in Emmen juist! Het pinguinverblijf heeft een pas waarmee je erdoor kunt lopen en langs dat pad staan muurtjes van 50 cm, met een beetje meefladderen springt zo'n beest daar gewoon op en af. En de deur van het waterdierengedeelte is geen draaideur, dus als ze eenmaal uit het verblijf zijn kunnen ze gewoon naar buiten lopen onder openingstijd. Alleen hoort er daar een kaartverkoper te zitten als de deur open is, je zou verwachten dat die de pinguin ziet.
wat erg hm, nouja, misschien ga ik wel een Pinguin nemen als huisdier
Oud 14-07-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
ja die plakker is normaal en ze branden bloedvaatjes dicht zodat het netjes wordt en dat gaat met een stroompje en niet met een vlam ofzo, dus vandaar de plakker.

Maar fijn dat het nu over is
Er kwam ook een lekkere BBQ-lucht van af
Oud 14-07-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, de woningbouw in Helmond heeft humor hoor. Maar ook een prima klantgerichte service, daar kan menig bedrijf iets van leren

toen ik daar was ging ik er eigenlijk gewoon van uit dat die pinguins daar gewoon uit zichzelf bleven vanwege het gratis eten nadat ik me even had verbaasd over het gebrek aan hekjes enzo.
Oud 14-07-2010, 16:51
Verwijderd
Pinguins zijn gaaf trouwens <3
Oud 14-07-2010, 16:54
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Verwijderd
Lijkt me wel cool als er ineens een pinguin in je tuin zit. In je opblaaszwembadje ofzo.
Verwijderd
Ik denk dat het daarvoor wel vrij koud moet zijn, ja.
Oud 14-07-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het daarvoor wel vrij koud moet zijn, ja.
Kennelijk niet als er begin deze week een pinguin in een Emmense tuin zat!
Oud 14-07-2010, 16:58
Rationeel
Rationeel is offline
kazet, vervelend mannetje met je avatar !
Oud 14-07-2010, 17:00
Verwijderd
Hoej! Rationeel! Hoe is het? Heb je al huwelijksnieuws uit de verre US of A?
Oud 14-07-2010, 17:00
Verwijderd
Rrrrrrationeelllll!
Oud 14-07-2010, 17:01
Verwijderd
Gaat Rationeel trouwen in Vegas?
Verwijderd
Citaat:
@Sann: klinkt wel leuk, "mensenrechten zijn niet echt m'n ding"
Ik weet het de eerste paar x dat ik het zei nuanceerde ik het nog, maar inmiddels doe ik het maar gewoon zo
Rivka
Rivka is offline
@Mean:
Oud 14-07-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:

Dat was het enige wat nog ontbrak in onze sitcom een huisdier!
Oud 14-07-2010, 17:03
Rationeel
Rationeel is offline
de hoeren waren allemaal veel te duur in vegas, het homohuwelijk is verboden in nevada en ik mocht ook niet met mezelf trouwen. conclusie: ik ben nog ongetrouwd
Oud 14-07-2010, 17:03
Verwijderd
Is sarah er nog?
Oud 14-07-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
de hoeren waren allemaal veel te duur in vegas, het homohuwelijk is verboden in nevada en ik mocht ook niet met mezelf trouwen. conclusie: ik ben nog ongetrouwd
Mag het dan niet toevallig met een dier?
Rationeel
Rationeel is offline
deze vakantie is duurrrr
Verwijderd
@ Rivka:.
Verwijderd
Citaat:
deze vakantie is duurrrr
Geen huis in Utrecht meer voor Rationeel als ie terug komt
Oud 14-07-2010, 17:05
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Mag het dan niet toevallig met een dier?
nee ook niet helaas ze doen wel helemaal van wooooo vegas is the place to be om te trouwen, maar dat valt dus vies tegen!
Oud 14-07-2010, 17:05
Verwijderd
Citaat:
nee ook niet helaas ze doen wel helemaal van wooooo vegas is the place to be om te trouwen, maar dat valt dus vies tegen!
wat flauw zeg
Oud 14-07-2010, 17:07
Rationeel
Rationeel is offline
jullie zijn trouwens wel stom, tig meets inplannen als ik wegben
Oud 14-07-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
jullie zijn trouwens wel stom, tig meets inplannen als ik wegben
hoezo tig meets? Maar 1tje toch? Oh en nog een minimeet volgende week, oh ja
Oud 14-07-2010, 17:11
Rationeel
Rationeel is offline
ja

als straf ga ik weg en laat ik jullie achter met dit:

ciao!
Oud 14-07-2010, 17:12
Verwijderd
Lul veel plezier daar!
Oud 14-07-2010, 17:12
Verwijderd
Govder wat een grote foto. *^&%^TGGYYGFFTYF&&&*^
Oud 14-07-2010, 17:13
Verwijderd
Nou waar blijft die storm?
Oud 14-07-2010, 17:54
Verwijderd
*FLITS*

Nou jongens. Daar gaan we weer.
Oud 14-07-2010, 17:55
Rivka
Rivka is offline
De ramen rammelden net .
Oud 14-07-2010, 18:15
Verwijderd
Nou het is bijna droog, kan ik eindelijk naar de mac fietsen
Oud 14-07-2010, 18:23
Verwijderd
het is hier nogal een laffe bedoening
Oud 14-07-2010, 18:36
Verwijderd
ha, volgens mij heb ik de mail: 'kan je tussen 8 en 10 de kamer komen bezichtigen?' verkeerd geïnterpreteerd, namelijk als uitnodiging.
Oud 14-07-2010, 18:39
Verwijderd
Ahhh.
Maar ga je nog langs dan?
Oud 14-07-2010, 18:43
Verwijderd
nou ik ben niet uitgenodigd volgens andere brief interpreteerwonders dus dat lijkt me niet helemaal gepast. Daarbij heb ik geen huisnummer dus nee. Het is een beetje raar gelopen.
Oud 14-07-2010, 18:46
Verwijderd
Dan stuur je toch nog even een mailtje terug met uitleg?

Het komt hier nu trouwens met bakken uit de lucht.

Laatst gewijzigd op 14-07-2010 om 18:52.
Oud 14-07-2010, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Dan stuur je toch nog even een mailtje terug met uitleg?

Het komt hier nu trouwens met bakken uit de lucht.
uitleg waarvan?
Oud 14-07-2010, 19:02
Verwijderd
OMG, ik moest door de stromende tropische hoosbui naar huis, dus ik dacht gewoon 'fuck it' en besloot niet te gaan rennen. resultaat: helemaal wakkergedouched en afgekoeld (het was zelfs koud) en nu hangen mijn kleren te drogen

Enige nadeel is dat ik er net achterkwam dat ik voor niks helemaal naar de supermarkt ben gewandeld, en dat ie wegens verbouwing/verhuizing van zaterdag tot zaterdag gesloten is. Dus nu moet ik uitwijken naar de AH of de pizzaboer voor de komende dagen.
Oud 14-07-2010, 19:03
Verwijderd
Citaat:
OMG, ik moest door de stromende tropische hoosbui naar huis, dus ik dacht gewoon 'fuck it' en besloot niet te gaan rennen. resultaat: helemaal wakkergedouched en afgekoeld (het was zelfs koud) en nu hangen mijn kleren te drogen

Enige nadeel is dat ik er net achterkwam dat ik voor niks helemaal naar de supermarkt ben gewandeld, en dat ie wegens verbouwing/verhuizing van zaterdag tot zaterdag gesloten is. Dus nu moet ik uitwijken naar de AH of de pizzaboer voor de komende dagen.
heerlijk is dat, door de regen lopen vooral dat punt dat je dan denkt van: nu kan ik toch niet nog natter worden, laat ook allemaal maar zitten! En dan lekker door de plassen stampen.
Oud 14-07-2010, 19:04
Severus
Severus is offline
Godverdomme, hier kan ik me toch zó ontzettend kwaad om maken, hè! Als je zoiets doet, ben je echt het laagste van het laagste en verdien je het niet om te leven - ik mag hopen dat ze die smeerlap(pen) vinden en deze zelf maar eens op exact dezelfde wijze laten doodgaan, ben benieuwd hoe zíj dat dan zouden vinden!

*zucht* De wereld wordt steeds verderfelijker.
Oud 14-07-2010, 19:04
Verwijderd
Citaat:
ha, volgens mij heb ik de mail: 'kan je tussen 8 en 10 de kamer komen bezichtigen?' verkeerd geïnterpreteerd, namelijk als uitnodiging.
Als het geen uitnodiging is, wat dan wel?
Oud 14-07-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
heerlijk is dat, door de regen lopen vooral dat punt dat je dan denkt van: nu kan ik toch niet nog natter worden, laat ook allemaal maar zitten! En dan lekker door de plassen stampen.
Idd, als je al doorweekt bent zijn je kleren zo verzadigd met water dat ze zouden verdrinken als ze longen hadden.

Enige nadelen zijn de koude windvlagen en dat mijn ogen/lenzen last hebben van het zure regenwater.
Oud 14-07-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
uitleg waarvan?
Waarom je niet eerder hebt geantwoord?
Oud 14-07-2010, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, hier kan ik me toch zó ontzettend kwaad om maken, hè! Als je zoiets doet, ben je echt het laagste van het laagste en verdien je het niet om te leven - ik mag hopen dat ze die smeerlap(pen) vinden en deze zelf maar eens op exact dezelfde wijze laten doodgaan, ben benieuwd hoe zíj dat dan zouden vinden!

Oh wat naar
Oud 14-07-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Als het geen uitnodiging is, wat dan wel?
Spoiler
Oud 14-07-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Waarom je niet eerder hebt geantwoord?
wat heeft die man daar precies aan?
Oud 14-07-2010, 19:11
Rivka
Rivka is offline
Citaat:

Ah jezus, dat is echt monsterlijk, net als dat ene filmpje waarin ze een hond van een brug afsmijten . Daar doet dit me aan denken.
Oud 14-07-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Vage boel dan. En jammer.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten