Oud 20-07-2010, 18:40
Verwijderd
Ik kan helemaal niet op commando boeren.
Advertentie
Verwijderd
Zeer zeker.
Verwijderd
Wat een heerlijk formatietopic op onzin
Oud 20-07-2010, 18:48
Verwijderd
Volgens mij is onzin de laatste tijd wel wat rechtser geworden, of dit topic moet precies alle rechtse onzinners aantrekken.
Oud 20-07-2010, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is onzin de laatste tijd wel wat rechtser geworden, of dit topic moet precies alle rechtse onzinners aantrekken.
99/100e is troll, voor de rest zijn het gewoon een stel debielen. De slimme onzinners zijn heuh, lingo aan het kijken.
Oud 20-07-2010, 18:52
Verwijderd
Hmm dinsdag pizzadag!
Oud 20-07-2010, 18:53
Verwijderd
Verzin je dat ter plekke?
Oud 20-07-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Oud 20-07-2010, 18:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Volgens mij stemt het gros D66 of GL van wat ik weet
Oud 20-07-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Who, me? Nee, bij Sultan zijn alle pizza's 6,50 op dinsdag
Oud 20-07-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij stemt het gros D66 of GL van wat ik weet
Niet degenen in dat topic volgens mij. Of ze lopen weer eens te kloten.
Oud 20-07-2010, 19:02
Verwijderd
Nee dat topic trekt inderdaad Rechts Onzin aan
Oud 20-07-2010, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Is toch laatst een "wat stem jij"-poll geweest? VVD/D66/GL was 't voor 90% oid.
Oud 20-07-2010, 19:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Of je geloofd snel wat je leest!
Oud 20-07-2010, 19:05
Carn
Carn is offline
RAUSETTIG! <3

klassiekers.

Oud 20-07-2010, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Of je geloofd snel wat je leest!
Ik hield er dus weldegelijk rekening mee dat er een aantal liepen te kloten. Net zoals in dat 'Lieve schatjes!' topic trouwens, maar dat werd op een gegeven moment ook behoorlijk absurd.
Oud 20-07-2010, 19:10
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
RAUSETTIG! <3

klassiekers.

[filmpje]
De dochter van Kees Prins zit bij mij in de klas, heb 'm wel eens gesproken .
Carn
Carn is offline
Ja, maar Kantine-mensen zijn sowieso van een wat lager allooi dan Onzinners als het gaat om troll-skills natuurlijk
Verwijderd
Oh Comm. niet denken dat ik elke dinsdag pizza eet hoor! Want dat is niet zo.
Oud 20-07-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar Kantine-mensen zijn sowieso van een wat lager allooi dan Onzinners als het gaat om troll-skills natuurlijk
DK is sowieso een prettigere omgeving dan onzin. En om dat zo te houden is het ook van groot belang dat er hier zo min mogelijk getrolld wordt.

Citaat:
Oh Comm. niet denken dat ik elke dinsdag pizza eet hoor! Want dat is niet zo.
Oud 20-07-2010, 19:14
Verwijderd
Wie scheert zich hier trouwens elektrisch? Want ik heb zo'n Bodycruzer, in eerste instantie voor m'n bakkebaarden maar ik dacht "lol laat ik dat ook eens op m'n baard proberen als alternatief voor m'n Gilette-mes" maar eh, odt wat een drama is dat. Is er soms een Geheime Techniek die ik niet beheers? Want 't duurt uren en uren en 't is dan nog niet mooi glad.
Carn
Carn is offline
Citaat:
DK is sowieso een prettigere omgeving dan onzin.
Allemaal relatief èy.
Verwijderd
Ik gebruik zo'n Philips-scheerapparaat met drie koppen.
Carn
Carn is offline
ik scheer niet. Trimmer ftw.
Oud 20-07-2010, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Allemaal relatief èy.
Hoe bedoel je?
Oud 20-07-2010, 19:15
Verwijderd
zo daar ben ik weer. Het was weer lekker warm op het werk.
Oud 20-07-2010, 19:16
Verwijderd
Airco nog steeds niet geïnstalleerd?

Edit: ik ga even fietsen.
Oud 20-07-2010, 19:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe bedoel je?
Bij Onzin zie ik sneller een mening (al dan niet serieus bedoeld) voorbij komen. Dat vind ik, persoonlijk, een stuk leuker dan de voornamelijk suffe topics @ de Kantine, en "saai" is voornamelijk ook gewoon een veredeld blog-kanaal.
Oud 20-07-2010, 19:19
Verwijderd
Eens kijken of er nog een kwart meloen in kan.
Oud 20-07-2010, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Airco nog steeds niet geïnstalleerd?
Dit was weer een ander huis, hier doen ze helemaal niet aan airco's
Op m'n andere werkplek gelukkig wel inmiddels.

er staan wel van die ventilators maar ja dat is nou ook niet echt verkoelend tenzij je ervoor gaat staan.
Verwijderd
Citaat:
Bij Onzin zie ik sneller een mening (al dan niet serieus bedoeld) voorbij komen. Dat vind ik, persoonlijk, een stuk leuker dan de voornamelijk suffe topics @ de Kantine, en "saai" is voornamelijk ook gewoon een veredeld blog-kanaal.
Dan zijn wij het niet met elkaar eens.

Edit: en nu ga ik echt even fietsen.
Verwijderd
Food Tracker

UW BESTELLING IS ONDERWEG
GESCHATTE AANKOMSTTIJD 20:22

oeh oeh oeh de bel gaat
Verwijderd
Oh, ik scheer ook niet. Ik laat het staat totdat het me begint te ergeren en dan pak ik de tondeuse.
Verwijderd
niiiice wat heb je besteld? Ik heb ook ongelooflijk veel zin in junkfood maar ja, dan krijg ik die zeeuw weer op mijn dak.
Oud 20-07-2010, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik zo'n Philips-scheerapparaat met drie koppen.
Hoe lang ben je dan aan het kachelen over je kin?
Oud 20-07-2010, 19:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dan zijn wij het niet met elkaar eens..
No prob, ik ben een self-proclaimed harde baas dus daar kan ik best mee leven
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, ik scheer ook niet. Ik laat het staat totdat het me begint te ergeren en dan pak ik de tondeuse.
Verwijderd
Citaat:
niiiice wat heb je besteld? Ik heb ook ongelooflijk veel zin in junkfood maar ja, dan krijg ik die zeeuw weer op mijn dak.

En ik heb dissun:
PIZZA MONTANA
tomaat, kaas,paprika, verse tomaat, peper, champignons en ui
Met in het commentaarvakje "Minder kaas aub" hopelijk hebben ze er naar geluisterd.
Oud 20-07-2010, 19:24
Verwijderd
Klinkt lekker! behalve de champignons.
Carn
Carn is offline
'minder'. Dat is ongeveer het ergste wat een klant kan zeggen. 'iets meer'. 'iets minder'.
Verwijderd
Citaat:
Hoe lang ben je dan aan het kachelen over je kin?
Niet zo lang, al hangt het er wel een beetje vanaf hoe lang ik me al niet geschoren heb. Ik ben niet zo'n heel regelmatige scheerder namelijk.

En nu klap ik de laptop echt even dicht en ga ik fietsen.
Oud 20-07-2010, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Baarden.

Houd je niet van kaas Moz?
Oud 20-07-2010, 19:27
Verwijderd
Citaat:
'minder'. Dat is ongeveer het ergste wat een klant kan zeggen. 'iets meer'. 'iets minder'.
Ik voel me ook een zeur maarrrr de vorige keer zat er echt een laag kaas van een centimeter op, en probeer die er maar eens af te pulken terwijl je de rest van de topping wil behouden. Dat is me toch iets te veel van het goede.
En het ergste is natuurlijk als een klant hele menu's wil veranderen. Ik wil graag keuzemenu A, maar dan met X in plaats van Y, en Z wel op wijze X bereid!
Oud 20-07-2010, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Baarden.

Nee ik lust het eigenlijk helemaal niet, alleen op pizza's tolereer ik heel kleine hoeveelheden. En nu: eten
Oud 20-07-2010, 19:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
huhu ik dacht dat Moz kort was voor Mozzarella ;o

Citaat:
Ik voel me ook een zeur maarrrr de vorige keer zat er echt een laag kaas van een centimeter op, en probeer die er maar eens af te pulken terwijl je de rest van de topping wil behouden. Dat is me toch iets te veel van het goede.
En het ergste is natuurlijk als een klant hele menu's wil veranderen. Ik wil graag keuzemenu A, maar dan met X in plaats van Y, en Z wel op wijze X bereid!
Mjah, dat laatste is iig specifiek, dat vind ik minder erg dan ondefinieerbare zaken als "iets meer" en "iets minder"
Verwijderd
Citaat:
Baarden.
Oh, het is wel erg kort, hoor. Een baard durf ik het niet te noemen.

M'n bakkebaarden zijn dan wel weer indrukwekkend.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Oud 20-07-2010, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Niet zo lang, al hangt het er wel een beetje vanaf hoe lang ik me al niet geschoren heb. Ik ben niet zo'n heel regelmatige scheerder namelijk.

En nu klap ik de laptop echt even dicht en ga ik fietsen.
Ja maar.. Had dan gezegd hoe lang je er over doet bij een 2-dagen baard en een 5-dagen baard en wat voor baardgroei je hebt, dan had je me geholpen aan referentiekadertje zodat ik kan bepalen of het probleem "hier" zit
Oud 20-07-2010, 19:33
Verwijderd
Zo, en nu ga ik nog maar een gekke film kijken.
Oud 20-07-2010, 19:34
Carn
Carn is offline
Dobermann, in jouw geval is het natuurlijk altijd PEBKAC

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten