Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens: no hard feelings verder naar jou toe, voordat je me straks rijp komt maken voor wat donor activiteiten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat jij het stompzinnig vind, wil niet zeggen dat je dan maar moet gaan sneren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zalig! Heb net gezwommen ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
De mail:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dik kans dat ik ook richting spanje kom over een kleine week ALICANTE!!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Vroeger heb ik me nooit moeten insmeren en werd ik altijd egaal bruin ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hallooooo! Ik ben met mijn luie gezicht ook eens uit bed komen rollen.
En ik las net de hevige discussie over het doneren van organen en waarom iemand dat niet zou doen. Ik ben ook geen donor (nou ja, ik ben er nog niet uit). Toen ik op mijn 18e dat formulier binnen kreeg, was het een beetje een slap in the face en ik wil er helemaal niet aan denken dat ik dood ga ![]() Dus vinden jullie mij nu ook stom ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind je niet dom. Je mag daar best even over nadenken... ondanks wat de heftige meningen pro en contra ook zijn. Moet je je niet door laten afleiden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Van mij mogen ze alles hebben als ik het loodje leg. Het lijkt me wel een eng idee, maar goed dan ben je toch dood. Ik vind het juist fijn dat andere mensen dan weer een normaal leven zouden kunnen hebben met jouw orgaan.
![]()
|
Verwijderd
|
Mjah Theodoor heeft ook nog niets ingevuld omdat hij het vervelend vindt om erover na te denken. Dat kan ik me beter voorstellen dan mensen die het niet invullen omdat ze het zoveel moeite vinden
![]() (en nu is het dus zo dat zijn moeder en ik zouden moeten beslissen. Volgens mij komt dat wel goed) |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|