Oud 22-07-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Dat incest strafbaar is
Huhu

Edit: nee sann *spreekt zichzelf streng toe* niet gaan etteren op seksualiteit
Advertentie
Oud 22-07-2010, 16:03
Verwijderd
Wie verstuurde die waarschuwing dan (pm)?
Oud 22-07-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Wie verstuurde die waarschuwing dan (pm)?
Ik denk dat je het zonder pm ook wel kan raden.
Oud 22-07-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
ach ze bekijken het maar mooi met die hippe hakjes en rokjes
Zeg, ik begon nergens over en werd het door medeia. En verder was ik niet van plan om een rokje aan te trekken. Wordt ook gewoon een spijkerbroek hoor. Met gaten.
Oud 22-07-2010, 16:10
Verwijderd
Het is mistig daar op de Tourmalet.
Oud 22-07-2010, 16:12
Verwijderd
Ja, Dijkstra zegt dat Gesink in de "top 6" staat (oftewel: zesde).
Oud 22-07-2010, 16:13
Verwijderd
De kano's kwamen vanmiddag ook alweer voorbij.
Oud 22-07-2010, 16:21
Verwijderd
Toch altijd een beetje jammer als de topfavoriet wint, de Tour is niet echt spannend geweest.
Oud 22-07-2010, 16:23
Verwijderd
Ducrot: "Het gaat nu helemaal niet meer om die trui. Ze rijden in hun blote kont. Ze zijn mekaar potverdomme aan het afmaken."
Oud 22-07-2010, 16:25
Verwijderd
Ik ga eens de nieuwe 60 baby's per uur kijken.
Oud 22-07-2010, 16:26
Verwijderd
Zestig baby's per uur van één persoon?
Oud 22-07-2010, 16:28
Verwijderd
Een zestigling
Oud 22-07-2010, 16:29
Martiño
Martiño is offline
Wat ga jij denken als er over een paar maanden opeens meer dan één kind bij jou uitfloept Moz?
Oud 22-07-2010, 16:30
Lorelei
Lorelei is offline
Incest is toch strafbaar?
Oud 22-07-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Alleen als er minderjarigen bij betrokken zijn, voor zover ik weet.
Oud 22-07-2010, 16:32
Verwijderd
Jezus, wat een malloten daar in het publiek op de Tourmalet.
Oud 22-07-2010, 16:33
Lorelei
Lorelei is offline
Ik stem dat incest strafbaar moet worden!
Oud 22-07-2010, 16:34
Verwijderd
Waarom, als beide partijen het willen doen ze er toch niemand kwaad mee?
Oud 22-07-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Ja? Hm, ik vind van niet. Incest in natuurlijk wel strafbaar als het seksueel misbruik is.
Oud 22-07-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Wat ga jij denken als er over een paar maanden opeens meer dan één kind bij jou uitfloept Moz?
Dat kan helemaal niet ik heb 2 echo's gehad en daar was er duidelijk maar 1 op te zien. Maar een tweeling lijkt me wel gaaf.
Citaat:

Citaat:
Waarom? En wat commendatore zegt. Het is wat anders als er kinderen van komen, maar kinderen van oudere moeders hebben ook meer kans op afwijkingen, dat kun je toch ook niet verbieden.

het is overigens wel verboden om te trouwen met je broer/zus/paps/mams. Neef & nicht of oom & nicht etc. mag wel weer.
Oud 22-07-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Waarom dat? Wat is het moreel bezwaar als beide partijen instemmen en bekwaam zijn hierover te beslissen?
Oud 22-07-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Dat kan helemaal niet ik heb 2 echo's gehad en daar was er duidelijk maar 1 op te zien. Maar een tweeling lijkt me wel gaaf.

Waarom? En wat commendatore zegt. Het is wat anders als er kinderen van komen, maar kinderen van oudere moeders hebben ook meer kans op afwijkingen, dat kun je toch ook niet verbieden.

het is overigens wel verboden om te trouwen met je broer/zus/paps/mams. Neef & nicht of oom & nicht etc. mag wel weer.
maar niet strafbaar, het huwelijk wordt dan gewoon nietig toch? (vooropgesteld dat het niet wordt opgemerkt op voorhand)
Oud 22-07-2010, 16:39
Lorelei
Lorelei is offline
Waarom mag je niet trouwen en wel seks hebben dan?
Oud 22-07-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
maar niet strafbaar, het huwelijk wordt dan gewoon nietig toch? (vooropgesteld dat het niet wordt opgemerkt op voorhand)
Nee niet strafbaar. Het kan gewoon niet, is een van de huwelijksvereisten. Ik weet eigenlijk niet wat het gevolg is als het toch per ongeluk gebeurt. Denk nietigheid idd.
Oud 22-07-2010, 16:41
Verwijderd
Een geadopteerde broer en zus die geen enkele biologische band hebben, mogen ook niet trouwen. Dat vind ik altijd gek
Oud 22-07-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Waarom mag je niet trouwen en wel seks hebben dan?
Ik probeerde het uit te zoeken, maar ik heb geen idee. Ik denk vanuit de ouderwetse gedachte is dat je geen seks hebt voor huwelijk/ er uit een huwelijk eerder kinderen komen oid.
Verwijderd
Citaat:
Een geadopteerde broer en zus die geen enkele biologische band hebben, mogen ook niet trouwen. Dat vind ik altijd gek
In principe niet, maar die kunnen om ontheffing van het verbod vragen bij de minister van justitie, dus dan kan het toch.
Verwijderd
Citaat:
In principe niet, maar die kunnen om ontheffing van het verbod vragen bij de minister van justitie, dus dan kan het toch.
Ah ok, zou ook onlogisch zijn als dat gewoon echt niet kon.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat zij elkaar wel echt als broer en zus zien, ik vind het niet raar dat dat gelijk gesteld wordt. Daarbij maak je het familierecht zo niet extra moeilijk door allerlei uitzonderingen te maken, familierechtelijk is een geadopteerd kind nl precies hetzelfde als een biologisch kind.
Oud 22-07-2010, 16:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg mijn hond kan niet meer op zijn poot lopen (ontsteking van een kneuzing) en hij zit te piepen enzo en het is een jack russel, die geven nooit een kick. Ik kan morgen pas terecht bij de dierenarts en ik ben nu echt heel bang dat het artrose is en dat we hem moeten laten inslapen
Verwijderd
Citaat:
oh ja. Vergeten
Lorelei
Lorelei is offline
Moooz, waarom mogen broer en zus wel seks hebben maar niet trouwen?
Oud 22-07-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat zij elkaar wel echt als broer en zus zien, ik vind het niet raar dat dat gelijk gesteld wordt. Daarbij maak je het familierecht zo niet extra moeilijk door allerlei uitzonderingen te maken, familierechtelijk is een geadopteerd kind nl precies hetzelfde als een biologisch kind.
Ik kan me best situaties voorstellen waarbij je elkaar minder als broer en zus ziet, bv. als je niet als klein kind bent geadopteerd, maar pas op je 12de of later, dan is het officieel wel je broer/zus, maar ontwikkel je daar - denk ik - toch wel een hele andere band mee dan wanneer je echt samen klein bent geweest etc.
Oud 22-07-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Omg mijn hond kan niet meer op zijn poot lopen (ontsteking van een kneuzing) en hij zit te piepen enzo en het is een jack russel, die geven nooit een kick. Ik kan morgen pas terecht bij de dierenarts en ik ben nu echt heel bang dat het artrose is en dat we hem moeten laten inslapen
wat naar. Maar misschien valt het morgen heel erg mee *knuf*
Oud 22-07-2010, 16:46
Verwijderd
Zo gevulde paprika's zijn gemaakt voor Archont Nu nog huis opruimen, ehm iets met uitstel bijna afstel.
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me best situaties voorstellen waarbij je elkaar minder als broer en zus ziet, bv. als je niet als klein kind bent geadopteerd, maar pas op je 12de of later, dan is het officieel wel je broer/zus, maar ontwikkel je daar - denk ik - toch wel een hele andere band mee dan wanneer je echt samen klein bent geweest etc.
Hm ja oke. Maar dan zou je daar evt. ook weer uitzonderingen voor moeten maken /gedoe .
Verwijderd
Wij zijn een stel he, dat jullie het even weten, en om de dag brengen we elkaars pantoffels <3
Verwijderd
Citaat:
Zo gevulde paprika's zijn gemaakt voor Archont Nu nog huis opruimen, ehm iets met uitstel bijna afstel.
Je hebt nog 3 kwartier, je kunt het. Huhuu mss moet ik maar om half 7 boodschappen gaan doen, dan kan ik jullie stiekem spotten
Oud 22-07-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Vindt hij het niet prettig om wat koeling op z'n pootje te hebben ofzo?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wat naar. Maar misschien valt het morgen heel erg mee *knuf*
Ik ga daar niet weg voor dat wijf me iets van medicijnen mee geeft, kan me niet schelen of ik een scene moet trappen of niet.
Verwijderd
Citaat:
Wij zijn een stel he, dat jullie het even weten, en om de dag brengen we elkaars pantoffels <3
NIet zulke rare dingen zeggen, jullie zijn mijn accessoires
Verwijderd
Citaat:
Hm ja oke. Maar dan zou je daar evt. ook weer uitzonderingen voor moeten maken /gedoe .
Idd, ik snap ook wel dat het via een ontheffing wel kan, ik dacht eerst dat het echt gewoon nooit zou mogen, maar dat valt dus wel mee
Verwijderd
Citaat:
Ik ga daar niet weg voor dat wijf me iets van medicijnen mee geeft, kan me niet schelen of ik een scene moet trappen of niet.
Die krijg je vast wel als hij niet meer kan lopen, ook zonder scene
Oud 22-07-2010, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Idd, ik snap ook wel dat het via een ontheffing wel kan, ik dacht eerst dat het echt gewoon nooit zou mogen, maar dat valt dus wel mee
De nederlandse wetgever is zo gek nog niet
Oud 22-07-2010, 16:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vindt hij het niet prettig om wat koeling op z'n pootje te hebben ofzo?
bedoel je een zak ijs ofzo? ik weet het niet, we kregen van de dierenarts alleen maar te horen dat hij in de bench moest de hele dag, maar blijkbaar helpt dat dus ook niet.

@Sann: Ik denk dat ik dat mens de *nare ziekte* scheld als ze niks doet of alleen maar tijdelijk iets doet.
Oud 22-07-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Moooz, waarom mogen broer en zus wel seks hebben maar niet trouwen?
Not sure. Ik denk ook wat Sann zegt, dat het toch wel onwenselijk is dat die samen kinderen krijgen en dat vooral vroegah trouwen -> kinderen gold.
En waarom ze wel seks mogen hebben, ja waarom niet? de wet is er niet om te moraliseren tussen twee consenting adults. je kunt niet zomaar dingen gaan verbieden die de meeste mensen toevallig IEUW BAH vinden.
Oud 22-07-2010, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Mja een beetje pijnstilling is toch wel zo aardig. Arm hondje.
Oud 22-07-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
bedoel je een zak ijs ofzo? ik weet het niet, we kregen van de dierenarts alleen maar te horen dat hij in de bench moest de hele dag, maar blijkbaar helpt dat dus ook niet.

@Sann: Ik denk dat ik dat mens de *nare ziekte* scheld als ze niks doet of alleen maar tijdelijk iets doet.
Ja, ijs bijvoorbeeld, met een handdoek erom zodat het niet te koud is direct op z'n poot. Bij mensen zou je ook koelen bij een kneuzing en ontsteking, dus neem ik aan dat dat bij honden ook wel kan. Kan echt best goed helpen tegen van die kloppende pijn, en ook kan de zwelling goed verminderen, dus staat er dan minder druk op z'n pootje.
Oud 22-07-2010, 16:55
Verwijderd
Goed even snel naar de supermarkt, dan huisvergadering erdoor rammen, en dan feeeeest vanavond
Oud 22-07-2010, 16:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mja een beetje pijnstilling is toch wel zo aardig. Arm hondje.
Mja, hij is echt heel zielig

Citaat:
Ja, ijs bijvoorbeeld, met een handdoek erom zodat het niet te koud is direct op z'n poot. Bij mensen zou je ook koelen bij een kneuzing en ontsteking, dus neem ik aan dat dat bij honden ook wel kan. Kan echt best goed helpen tegen van die kloppende pijn, en ook kan de zwelling goed verminderen, dus staat er dan minder druk op z'n pootje.
Ok, ga ik wel even proberen

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten