Oud 03-08-2010, 00:50
Verwijderd
Ik ga maar eens slapen/lezen/ER kijken/In Therapie kijken.
Morgen gaat de wekker weer eens sinds lange tijd, want ik ga naar de Efteling.

Hallekidee en welterusten
Advertentie
Oud 03-08-2010, 00:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat studeer jij dan!?
Music Management @ K&E @ Lange Viestraat; dus aan artistiek volk vertellen dat ze of "verstand moeten krijgen en geld leren verdienen" of "misschien maar beter kunnen stoppen"
Oud 03-08-2010, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik denk dat ze zoveel aanvragen krijgen dat ze niet op ieder geval in kunnen gaan, oid. Maar ik vond het ook een beetje een teleurstelling ja..

Is er een studie grafiek in nederland? ;x
ja, tenminste, dat ging iemand uit mijn klas doen na het afstuderen ;x weet er ook het fijne niet van, zal het eens navragen

edit: welterusten minke!
Oud 03-08-2010, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Ah oke! dus dan heb je nieuwe huisgenootjes gekregen neem ik aan? Ik denk dat ik ook wel een tijdje heen en weer zal wiebelen voorlopig. Tot ik ooit een baan oid krijg.

Het studiejaar beging 20 september geloof ik, en ik ga 16 augustus mijn portfolio etc. langsbrengen, want de academie is dicht tot 13 augustus ;x (logisch!)

Wat studeer jij dan!?
Ja, maar ook weer (semi) bekenden, wel leuk, hoewel er nu 1 meisje is die ik vrij slecht trek .

O ja, een baan is op zich ook wel een factor om ergens te blijven wonen .

Spannend! Hopen dat het lukt . Antwerpen is wel echt tof <3.
Verwijderd
Citaat:
Music Management @ K&E @ Lange Viestraat; dus aan artistiek volk vertellen dat ze of "verstand moeten krijgen en geld leren verdienen" of "misschien maar beter kunnen stoppen"
Oh jeetje Dus jij kan mij vertellen hoe ik aan de markt kom? ;p
Maar jij bent dus ook niet echt tevreden over de hku? Ik vind het een beetje een aanfluiting en slecht geregeld allemaal. Was bij de toelatingen, hoe dat ging, echt
Verwijderd
Citaat:
Ik ga maar eens slapen/lezen/ER kijken/In Therapie kijken.
Morgen gaat de wekker weer eens sinds lange tijd, want ik ga naar de Efteling.

Hallekidee en welterusten
Trusten Mink, veel plezier morgen!
Carn
Carn is offline
er is een slak binnengekropen. brb.
Verwijderd
Citaat:
ja, tenminste, dat ging iemand uit mijn klas doen na het afstuderen ;x weet er ook het fijne niet van, zal het eens navragen

edit: welterusten minke!
Weet je waar dat zit!?
Dat vind ik wel fijn, ik ben wel benieuwd!
Oud 03-08-2010, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Oh, wat is een cheapo-doch-degelijke (korte) reisverzekering? Ik ben niet doorlopend verzekerd nml.
Ik zit bij fbto en die bevalt prima. Oh wait, dat is wel doorlopend.
Oud 03-08-2010, 00:54
Verwijderd
he wie? ik moest het editten omdat ik niet twee keer achter elkaar iets mag typen van de forumnazi's maar ik had mijn welterusten aan absinthe gericht

want jij bent een mieke geen minke !
jajaja!
Oud 03-08-2010, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ook weer (semi) bekenden, wel leuk, hoewel er nu 1 meisje is die ik vrij slecht trek .

O ja, een baan is op zich ook wel een factor om ergens te blijven wonen .

Spannend! Hopen dat het lukt . Antwerpen is wel echt tof <3.
Dat heb je denk ik best wel vaak, dat iemand niet helemaal in het straatje past oid.. vooral als je ze niet zo goed kent voordat ze in je huis komen wonen.

Jawel he

Ja, ik hoop het ook echt zo erg
Oud 03-08-2010, 00:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh jeetje Dus jij kan mij vertellen hoe ik aan de markt kom? ;p
Maar jij bent dus ook niet echt tevreden over de hku? Ik vind het een beetje een aanfluiting en slecht geregeld allemaal. Was bij de toelatingen, hoe dat ging, echt
Mwah, het verschilt wel redelijk per faculteit/richting geloof ik. Was niet toegelaten bij DVTG, en dat scheen ook best wel een pittige richting te zijn. Kunst & Economie is wel een redelijke aanfluiting; maar dat zeggen ze zelf ook wel enigszins gezien ze er op blijven hameren om "zelf te ondernemen" en dat de opleiding slechts een "middel" is etc. Maar iedereen die ik ken die in de muziek werkt (of iets gerelateerds) doet deed dat eigenlijk al voordat ze aan de opleiding begonnen. Van de mensen die de opleiding gedaan hebben omdat ze dan "een diploma hadden" zijn er maar weinig in de muziek beland.

Ik momenteel ook niet overigens; heb hiervoor een IT-opleiding gedaan; en gezien dat een stuk beter verdiend en stabielier is qua werk doe ik dat nu lekker.
Oud 03-08-2010, 00:55
Verwijderd
Citaat:
he wie? ik moest het editten omdat ik niet twee keer achter elkaar iets mag typen van de forumnazi's maar ik had mijn welterusten aan absinthe gericht

jajaja!
Door de gauwigheid las ik mieke ipv minke!
Oud 03-08-2010, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Dat heb je denk ik best wel vaak, dat iemand niet helemaal in het straatje past oid.. vooral als je ze niet zo goed kent voordat ze in je huis komen wonen.

Jawel he

Ja, ik hoop het ook echt zo erg
Nou ja ze is 1 vd beste vriendinnen van mijn broertje en ik kon supergoed met haar, tot ze hier kwam wonen dus. Beetje jammer . Op zich is ze echt een lieverd hoor, maar ze staat zo anders in het leven, en ze zeikt zoveel over zulke kleine dingen. Zucht. Nou ja, probeer het maar zo leuk mogelijk te houden, maar nu is het dus een beetje irritant dat ze zo'n goede vriendin van mijn broertje is.

Op zich .

Ik ga voor je duimen!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zit bij fbto en die bevalt prima. Oh wait, dat is wel doorlopend.
och, fuck it, 1,10 per dag via de ING; klinkt prima.
Verwijderd
martin naamzoek, ik heb je gaydar nodig want ik heb een oordeel nodig
Oud 03-08-2010, 00:57
Verwijderd
Blegh ik probeer te bezuinigen en nu heb ik nep cola en die is vies
Oud 03-08-2010, 00:58
Carn
Carn is offline
oh ik drink altijd nepcola; gezien ik het verschil toch alleen maar proef als ik beiden in huis heb
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
martin naamzoek, ik heb je gaydar nodig want ik heb een oordeel nodig
Zegt u het maar!
Verwijderd
Ja misschien is het alleen maar even wennen. Maar vooralsnog ben ik diepongelukkig
Oud 03-08-2010, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Mwah, het verschilt wel redelijk per faculteit/richting geloof ik. Was niet toegelaten bij DVTG, en dat scheen ook best wel een pittige richting te zijn. Kunst & Economie is wel een redelijke aanfluiting; maar dat zeggen ze zelf ook wel enigszins gezien ze er op blijven hameren om "zelf te ondernemen" en dat de opleiding slechts een "middel" is etc. Maar iedereen die ik ken die in de muziek werkt (of iets gerelateerds) doet deed dat eigenlijk al voordat ze aan de opleiding begonnen. Van de mensen die de opleiding gedaan hebben omdat ze dan "een diploma hadden" zijn er maar weinig in de muziek beland.

Ik momenteel ook niet overigens; heb hiervoor een IT-opleiding gedaan; en gezien dat een stuk beter verdiend en stabielier is qua werk doe ik dat nu lekker.
Ah oke.. volgensmij scheelt dat inderdaad wel per faculiteit. Ik heb de docentenopleiding gedaan, maar wij waren een beetje het ondergeschoven kindje, autonoom ging voor alles. Terwijl er van ons eigenlijk bijna dezelfde eisen werden gesteld.. en daarom koos ik ook voor de hku. Omdat de docentenopleiding daar zo autonoomgericht was.
Wel een beetje makkelijk, de opleiding als een middel noemen

Dus je hebt eigenlijk een tussenjaar, oid?
Oud 03-08-2010, 01:00
Verwijderd
Waarvoor heb je verzekering nodig Carn? Sziget? Of ga je nog ergens anders heen?
Verwijderd
Citaat:
och, fuck it, 1,10 per dag via de ING; klinkt prima.
Ik betaal 12 euro per jaar oid voor een doorlopende reisverzekering met Europadekking.
Verwijderd
Citaat:
Nou ja ze is 1 vd beste vriendinnen van mijn broertje en ik kon supergoed met haar, tot ze hier kwam wonen dus. Beetje jammer . Op zich is ze echt een lieverd hoor, maar ze staat zo anders in het leven, en ze zeikt zoveel over zulke kleine dingen. Zucht. Nou ja, probeer het maar zo leuk mogelijk te houden, maar nu is het dus een beetje irritant dat ze zo'n goede vriendin van mijn broertje is.

Op zich .

Ik ga voor je duimen!
Oh dat is wel rot. Kan ik me goed voorstellen. In mijn huis woonde ook een meisje (maar dat was dan geen vriendin van bekenden oid) en die kon ook echt over alles zeuren. Tot de laatste dag dat ik er woonde toe! echt hargh.

Dankjewel!
Oud 03-08-2010, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Zegt u het maar!
mag ik je pm'en?
Oud 03-08-2010, 01:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ah oke.. volgensmij scheelt dat inderdaad wel per faculiteit. Ik heb de docentenopleiding gedaan, maar wij waren een beetje het ondergeschoven kindje, autonoom ging voor alles. Terwijl er van ons eigenlijk bijna dezelfde eisen werden gesteld.. en daarom koos ik ook voor de hku. Omdat de docentenopleiding daar zo autonoomgericht was.
Wel een beetje makkelijk, de opleiding als een middel noemen

Dus je hebt eigenlijk een tussenjaar, oid?
hmm neuj kreeg op een gegeven moment een vast contract aangeboden waar ik nu werk; dat vond ik wat interessanter dan mn diploma halen. Ik moet dus nogsteeds

-aaaaaaa er zat een slak op mn voet-

afstuderen. Maar dat vindt mn chef ook; en die begon al iets te roepen "anders ga je maar n half jaartje 4 dagen in de week werken" oid; dus even kijken hoe ik dat ga regelen.
Oud 03-08-2010, 01:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik betaal 12 euro per jaar oid voor een doorlopende reisverzekering met Europadekking.
ah, waar?

Citaat:
Waarvoor heb je verzekering nodig Carn? Sziget? Of ga je nog ergens anders heen?
Jep. 1x alle shit gejat; dus sindsdien sluit ik braaf wat af.
Oud 03-08-2010, 01:04
Verwijderd
Citaat:
hmm neuj kreeg op een gegeven moment een vast contract aangeboden waar ik nu werk; dat vond ik wat interessanter dan mn diploma halen. Ik moet dus nogsteeds

-aaaaaaa er zat een slak op mn voet-

afstuderen. Maar dat vindt mn chef ook; en die begon al iets te roepen "anders ga je maar n half jaartje 4 dagen in de week werken" oid; dus even kijken hoe ik dat ga regelen.
Je zit nu dan in je laatste jaar? op zich wel goed van je chef, denk ik. En computer je buiten?
Verwijderd
Citaat:
Oei relaxed, ik 34 ofzo, maar wintersport erbij (geen idee hoe dat precies zit, maar dat is extra) en ongevallen geloof ik.
Verwijderd
Citaat:

jajaja!
Heb je een idee op welke academie die grafiekopleiding zit misschien?
Oud 03-08-2010, 01:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
mag ik je pm'en?
Dat mag je altijd! Dat hoef je toch niet te vragen, malle jij!
Oud 03-08-2010, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is wel rot. Kan ik me goed voorstellen. In mijn huis woonde ook een meisje (maar dat was dan geen vriendin van bekenden oid) en die kon ook echt over alles zeuren. Tot de laatste dag dat ik er woonde toe! echt hargh.

Dankjewel!
Ja, ach, niks aan te doen Ze is op zoek naar iets groters, dus ik hoop dat ze dat snel vind (ze heeft de kleinste kamer van het huis en niemand is van plan om weg te gaan --> dus geen kans dat ze binnen het huis een grotere kamer krijgt) en het niet uit de hand loopt enzo

Hoewel ik hier vanmiddag wel om moordtips heb gevraagd
Oud 03-08-2010, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Heb je een idee op welke academie die grafiekopleiding zit misschien?
geen flauw idee, heb al een berichtje gestuurd naar de facebook van desbetreffende klasgenoot.
Oud 03-08-2010, 01:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Je zit nu dan in je laatste jaar? op zich wel goed van je chef, denk ik. En computer je buiten?
ik ga officieel het 7de jaar in ofzo? maar ik ben ook de 3de ingestroomd

Hmm nee, mn raam stond wagenwijd open, blijkbaar klimmen ze hier dan naar binnen.

Laatst gewijzigd op 03-08-2010 om 01:13.
Oud 03-08-2010, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, ach, niks aan te doen Ze is op zoek naar iets groters, dus ik hoop dat ze dat snel vind (ze heeft de kleinste kamer van het huis en niemand is van plan om weg te gaan --> dus geen kans dat ze binnen het huis een grotere kamer krijgt) en het niet uit de hand loopt enzo

Hoewel ik hier vanmiddag wel om moordtips heb gevraagd
Hoe klein is haar kamer? Is de kans groot dat ze snel iets nieuws vindt? Kun je haar niet helpen zoeken ;p

Kan ik me iets bij voorstellen

Citaat:
geen flauw idee, heb al een berichtje gestuurd naar de facebook van desbetreffende klasgenoot.
Oke, dat is lief! Dankjewel!
Oud 03-08-2010, 01:07
Verwijderd
Oh ik ben verzekerd voor aanpassingen die aan mijn huis e.d. moeten worden gedaan als ik invalide wordt. En er wordt 12.000 uitgekeerd als ik op vakantie doodga. En 70.000 als ik op vakantie invalide raak. Goed om te weten En wintersport is dus schade aan m'n skiuitrusting & niet genoten skilessen. En de gipsvlucht wordt er door betaald.
Oud 03-08-2010, 01:09
Verwijderd
Citaat:
ik ga officieel mn 7de jaar in ofzo? maar ik ben ook de 3de ingestroomd

Hmm nee, mn raam stond wagenwijd open, blijkbaar klimmen ze hier dan naar binnen.
haha wow En dan studiegeld etc betalen ;x

Dat is best grappig, wat denken die beestjes.. daarbinnen is het lekker warm misschien.
Oud 03-08-2010, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Hoe klein is haar kamer? Is de kans groot dat ze snel iets nieuws vindt? Kun je haar niet helpen zoeken ;p

Kan ik me iets bij voorstellen
11m2 denk ik. Ik weet niet of de kans groot is, ze is niet heel fanatiek op zoek ofzo, en met die duizend hospiteerders die overal op af komen. Hum. Nee ik denk dat de kans niet zo groot is En helpen zoeken voelt wel heel onaardig vooral omdat ze wel soort van weet dat ik het helemaal niet erg zou vinden als ze zou vertrekken.
Oud 03-08-2010, 01:10
Verwijderd
Ik ontdek net sproeten op mijn neus. Best schattig
Oud 03-08-2010, 01:12
Verwijderd
Citaat:
11m2 denk ik. Ik weet niet of de kans groot is, ze is niet heel fanatiek op zoek ofzo, en met die duizend hospiteerders die overal op af komen. Hum. Nee ik denk dat de kans niet zo groot is En helpen zoeken voelt wel heel onaardig vooral omdat ze wel soort van weet dat ik het helemaal niet erg zou vinden als ze zou vertrekken.
dat is ook niet zo heel groot nee. Maar als je eventueel via via hoort dat ergens een grotere kamer is kun je dat misschien wel laten weten of via je andere huisgenootjes ;p Maar dat moet je dan ook maar weer net zo hebben.
Verwijderd
sproeten, awesome
Carn
Carn is offline
Citaat:
haha wow En dan studiegeld etc betalen ;x

Dat is best grappig, wat denken die beestjes.. daarbinnen is het lekker warm misschien.
ja, het is te zot voor woorden dat ik er niet gewoon ff werk van maak, want momenteel spek ik alleen hun kas

En terecht, hier is het ook beregezellig . Maar slijmwezens laat ik het liefst buiten, dus ik heb meneer/mevrouw braaf in de tuin 'gelegd'.
Oud 03-08-2010, 01:14
Verwijderd
Citaat:
ja, het is te zot voor woorden dat ik er niet gewoon ff werk van maak, want momenteel spek ik alleen hun kas

En terecht, hier is het ook beregezellig . Maar slijmwezens laat ik het liefst buiten, dus ik heb meneer/mevrouw braaf in de tuin 'gelegd'.
Hahaha, vind de hku inderdaad vast helemaal niet erg je had je beter tijdelijk uit kunnen schrijven oid. maar ach, dat weet je ook nooit van tevoren.

En dat geloof ik graag! Was het een naaktslak of had het een huisje?
Oud 03-08-2010, 01:14
Verwijderd
Citaat:
dat is ook niet zo heel groot nee. Maar als je eventueel via via hoort dat ergens een grotere kamer is kun je dat misschien wel laten weten of via je andere huisgenootjes ;p Maar dat moet je dan ook maar weer net zo hebben.
Ik verzin nog wel een snood plannetje

Citaat:
sproeten, awesome
Ik vind sproeten ook best tof. En nu heb ik ze zelf, yay
Oud 03-08-2010, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Ik verzin nog wel een snood plannetje

Ik vind sproeten ook best tof. En nu heb ik ze zelf, yay
Verwijderd
Dag mensen.
Verwijderd
Citaat:
Dag mensen.
Uitgestuiterd?
Oud 03-08-2010, 01:16
Verwijderd
Lieve mensen, ik vond het heel erg gezellig maar het is nu al kwart over een, en ik zou al een uur geleden naar bed gaan

Dus slaap lekker allemaal, droom zacht en fijn en tot ziens!

Liefs enzo
Oud 03-08-2010, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Lieve mensen, ik vond het heel erg gezellig maar het is nu al kwart over een, en ik zou al een uur geleden naar bed gaan

Dus slaap lekker allemaal, droom zacht en fijn en tot ziens!

Liefs enzo
Slaap lekker mieke! Vind je DK nu niet meer zo eng?
Oud 03-08-2010, 01:18
Verwijderd
Wat voor een schijtouder laat z'n kind nou naar Popstars gaan, terwijl die ouder dondersgoed weet dat het kind niet kan zingen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten