| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: welterusten minke! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. O ja, een baan is op zich ook wel een factor om ergens te blijven wonen . Spannend! Hopen dat het lukt |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus jij kan mij vertellen hoe ik aan de markt kom? ;p Maar jij bent dus ook niet echt tevreden over de hku? Ik vind het een beetje een aanfluiting en slecht geregeld allemaal. Was bij de toelatingen, hoe dat ging, echt
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jawel he Ja, ik hoop het ook echt zo erg
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik momenteel ook niet overigens; heb hiervoor een IT-opleiding gedaan; en gezien dat een stuk beter verdiend en stabielier is qua werk doe ik dat nu lekker.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op zich . Ik ga voor je duimen!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel een beetje makkelijk, de opleiding als een middel noemen Dus je hebt eigenlijk een tussenjaar, oid? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dankjewel!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
kreeg op een gegeven moment een vast contract aangeboden waar ik nu werk; dat vond ik wat interessanter dan mn diploma halen. Ik moet dus nogsteeds-aaaaaaa er zat een slak op mn voet- afstuderen. Maar dat vindt mn chef ook; en die begon al iets te roepen "anders ga je maar n half jaartje 4 dagen in de week werken" oid; dus even kijken hoe ik dat ga regelen.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze is op zoek naar iets groters, dus ik hoop dat ze dat snel vind (ze heeft de kleinste kamer van het huis en niemand is van plan om weg te gaan --> dus geen kans dat ze binnen het huis een grotere kamer krijgt) en het niet uit de hand loopt enzo Hoewel ik hier vanmiddag wel om moordtips heb gevraagd
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Hmm nee, mn raam stond wagenwijd open, blijkbaar klimmen ze hier dan naar binnen.
Laatst gewijzigd op 03-08-2010 om 01:13. |
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Kun je haar niet helpen zoeken ;p Kan ik me iets bij voorstellen ![]() Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Oh ik ben verzekerd voor aanpassingen die aan mijn huis e.d. moeten worden gedaan als ik invalide wordt. En er wordt 12.000 uitgekeerd als ik op vakantie doodga. En 70.000 als ik op vakantie invalide raak. Goed om te weten
En wintersport is dus schade aan m'n skiuitrusting & niet genoten skilessen. En de gipsvlucht wordt er door betaald.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan studiegeld etc betalen ;xDat is best grappig, wat denken die beestjes.. daarbinnen is het lekker warm misschien.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En helpen zoeken voelt wel heel onaardig vooral omdat ze wel soort van weet dat ik het helemaal niet erg zou vinden als ze zou vertrekken.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En terecht, hier is het ook beregezellig
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
je had je beter tijdelijk uit kunnen schrijven oid. maar ach, dat weet je ook nooit van tevoren.En dat geloof ik graag! Was het een naaktslak of had het een huisje? |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |