Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens Dobermann, misschien heb je iets aan deze blog:
http://holyfuckingshit40000.blogspot.com/ Staan vaak wel goeie dingen tussen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Serieus, als je geen geitenkaas lust moet je _juist_ eens geitenkaas met honing proberen. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat de makkelijkste manier om iemand te vermoorden zonder dat iemand erachter komt dat jij het was en zonder dat er een bad met bijtend zuur voor nodig is, is om op een volkomen willekeurig moment een volkomen willekeurige vreemdeling te vermoorden. Zonder dat iemand je ziet.
|
![]() |
|
![]() |
of de bladeren van een oleander in iemands eten verwerken. daarna het lichaam in zo'n thermoslaapzak stoppen, in een kuil van minstens 3 meter 3 gooien, overgieten met benzine, aansteken. als het hele zaakje is uitgefikt nog een lading ammonia erover en voor de gein wat ongebluste kalk bijstrooien om vervolgens het gat te dichten. goed aanstampen.
alle aankopen cash betalen en niet bij één winkel natuurlijk ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() wat betreft de andere suggesties: hartelijk dank voor het meedenken. Maar we hebben het net weer een beeeetje goedgemaakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ernstige twijfel of ik wel bij je in een huis durf te wonen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens, totaal ongerelateerd maar knoflook in olijfolie die een tijdje in de koelkast heeft gestaan schijnt ernstige voedselvergiftiging te veroorzaken.
|
Jongens, wat zal ik eten? Ik ga zo richting de Ah en ik heb 5 euro gekregen om etwas zu essen te halen. Ik zat te denken aan pizza, maar dat heb ik gister al gegeten of pasta, maar dat eet ik ook al de hele week. Iemand een creatief idee?
|
Verwijderd
|
Zojuist beetje ruzie gemaakt met een vriendinnetje die ik al heel lang ken. Ik vierde mijn verjaardag dus bij mijn ouders voor de familie en had haar ook uitgenodigd. Bleek ze voor de deur te staan maar iedereen zat natuurlijk in de tuin en bovendien is het meestal een luidruchtig gezelschap. Niet dat ze even belt of achterom loopt, het is niet alsof dat ze niet weet hoe dat moet ;x Nee hoor, mevrouw was gewoon chagrijnig omgekeerd en naar huis gelopen. Het interesseert mij totaal niet als je geen zin hebt want zo'n belangrijke viering was het niet maar op deze manier vind ik het gewoon waardeloos.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|