Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2010, 16:33
Rationeel
Rationeel is offline
eet ik nu
Advertentie
Oud 02-08-2010, 16:35
Verwijderd
The Cure vind ik niks, maar het is ook niet echt schaamtemateriaal.
Oud 02-08-2010, 16:35
Verwijderd
Ik ga vanavond toch maar (verse) spinazie met kip, pasta, geitenkaas-met-honing en een haffel kruiden maken.
Oud 02-08-2010, 16:36
Verwijderd
Trouwens Dobermann, misschien heb je iets aan deze blog:

http://holyfuckingshit40000.blogspot.com/

Staan vaak wel goeie dingen tussen.
Oud 02-08-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
The Cure vind ik niks, maar het is ook niet echt schaamtemateriaal.
Ken je Carnage Visors, Curiosity Anomalies van The Cure?
Oud 02-08-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vanavond toch maar (verse) spinazie met kip, pasta, geitenkaas-met-honing en een haffel kruiden maken.
Verse spinazie? Je teelt het zelf?

Verder: geitenkaas staat tot eten als Oasis staat tot muziek.
Oud 02-08-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ken je Carnage Visors, Curiosity Anomalies van The Cure?
Ik heb geen hele albums van ze geluisterd, maar wat ik van ze gehoord heb, evenals het solowerk van Morrissey, vond ik niets.
Oud 02-08-2010, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Trouwens Dobermann, misschien heb je iets aan deze blog:

http://holyfuckingshit40000.blogspot.com/

Staan vaak wel goeie dingen tussen.
Aight, bookmarked. Thanks.

Citaat:
Verse spinazie? Je teelt het zelf?

Verder: geitenkaas staat tot eten als Oasis staat tot muziek.
Nee pannenkoek, zo'n tuutje uit de supermarkt met "verse" spinazie. Niet zo'n soepje of gehakte meuk

Serieus, als je geen geitenkaas lust moet je _juist_ eens geitenkaas met honing proberen.

Citaat:
Ik heb geen hele albums van ze geluisterd, maar wat ik van ze gehoord heb, evenals het solowerk van Morrissey, vond ik niets.
Wat heeft Morrissey nou met The Cure te maken Maar serieus, check dat album. Ik denk dat dát je wel bevalt.
Oud 02-08-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Aight, bookmarked. Thanks.

Nee pannenkoek, zo'n tuutje uit de supermarkt met "verse" spinazie. Niet zo'n soepje of gehakte meuk

Serieus, als je geen geitenkaas lust moet je _juist_ eens geitenkaas met honing proberen.
Dat heb ik heus weleens gehad, heb een aantal keer geitenkaas 'moeten' eten omdat ik niet zelf het menu bepaalde.
Verwijderd
Oh wacht ik ben in de war met The Smiths.
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik heus weleens gehad, heb een aantal keer geitenkaas 'moeten' eten omdat ik niet zelf het menu bepaalde.
Mét honing?!

Citaat:
Oh wacht ik ben in de war met The Smiths.
Mja maar Morrissey is natuurlijk wel de frontman van The Smiths dus op zich..
Oud 02-08-2010, 16:45
Rationeel
Rationeel is offline
alles is lekker met honing!

nou, maak hem maar kazet
Oud 02-08-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Mét honing?!
Ja.

Citaat:
alles is lekker met honing!

nou, maak hem maar kazet
En poep dan??????? ;D;D;D;dd;
Oud 02-08-2010, 16:48
Rationeel
Rationeel is offline
:Dd
Oud 02-08-2010, 16:51
Verwijderd
Owh. Nou. De meeste mensen die ik ken die niet van geitenkaas houden vinden 't mét honing een sensatie!

En nu ga ik koken. En eten ook, obviously. Toedels!
Oud 02-08-2010, 17:06
Verwijderd
Iemand tips om iemand te vermoorden zonder dat iemand er ooit achter komt dat ik het was?

Zo niet dan ben ik per direct op zoek naar een fijne kamer/studio in utrecht. AARGH.
Oud 02-08-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Iemand tips om iemand te vermoorden zonder dat iemand er ooit achter komt dat ik het was?

Zo niet dan ben ik per direct op zoek naar een fijne kamer/studio in utrecht. AARGH.
Ja, met je slachtoffer samen in een bad bijtend zuur springen zodat jullie beiden onherkenbaar worden. Zorg dat niemand je ziet.
Oud 02-08-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, met je slachtoffer samen in een bad bijtend zuur springen zodat jullie beiden onherkenbaar worden. Zorg dat niemand je ziet.
Oh ja. Ik wil wel graag zelf blijven leven. Niet al te verminkt.
Oud 02-08-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
martino schreef:
Vooral niet vergeten de prikplek goed af te drukken, met gestrekte arm!
als je de dag ervoor 320 gram ascal hebt moeten nemen helpt dat toch niet genoeg maar ik kan er wel tegen!
Oud 02-08-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Oh ja. Ik wil wel graag zelf blijven leven. Niet al te verminkt.
De hele mensheid, behalve jezelf, in een bad bijtend zuur gooien. Zorg dat niemand je ziet.
Oud 02-08-2010, 17:14
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

hey roomie!
Oud 02-08-2010, 17:18
Verwijderd
Ik denk dat de makkelijkste manier om iemand te vermoorden zonder dat iemand erachter komt dat jij het was en zonder dat er een bad met bijtend zuur voor nodig is, is om op een volkomen willekeurig moment een volkomen willekeurige vreemdeling te vermoorden. Zonder dat iemand je ziet.
Oud 02-08-2010, 17:20
Rationeel
Rationeel is offline
http://mirror.die.net/hitman/

Oud 02-08-2010, 17:22
Verwijderd
helemaal bovenaan staat dat er iemand gepakt was die dat boek als leidraad had gebruikt,m dus dat valt al af!
Oud 02-08-2010, 17:23
Verwijderd
ik zou bij moord voor de woekeraarster gaan. En haar zusje. Met een bijl.
Advertentie
Oud 02-08-2010, 17:23
Rationeel
Rationeel is offline
of de bladeren van een oleander in iemands eten verwerken. daarna het lichaam in zo'n thermoslaapzak stoppen, in een kuil van minstens 3 meter 3 gooien, overgieten met benzine, aansteken. als het hele zaakje is uitgefikt nog een lading ammonia erover en voor de gein wat ongebluste kalk bijstrooien om vervolgens het gat te dichten. goed aanstampen.

alle aankopen cash betalen en niet bij één winkel natuurlijk
Oud 02-08-2010, 17:24
Rationeel
Rationeel is offline
*wandelt fluitend het topic uit*
Oud 02-08-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Nomnom.
Oud 02-08-2010, 17:27
Rationeel
Rationeel is offline
jeetje, vergeet ik helemaal te vertellen dat je de vingertoppen eerst moet insmeren met napalm of moet fileren en dat je natuurlijk de tanden moet trekken en oogbollen moet prikken. deze onderdelen geheel apart van het lichaam verwerken.
Oud 02-08-2010, 17:31
Verwijderd
Mijn 'Nomnom' valt toch enigszins vreemd binnen al deze nare posts
Oud 02-08-2010, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ja.

En poep dan??????? ;D;D;D;dd;
Nu moest ik denken aan die pvv'er:

Allochtonen zijn net als poep, je kan er zoveel slagroom bij spuiten als je wil om er een moorkop van te maken, maar je blijft het altijd proeven.
Oud 02-08-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Nu moest ik denken aan die pvv'er:

Allochtonen zijn net als poep, je kan er zoveel slagroom bij spuiten als je wil om er een moorkop van te maken, maar je blijft het altijd proeven.
Er is toch niet echt een pvv'er die dat gezegd heeft, of wel?
Oud 02-08-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Er is toch niet echt een pvv'er die dat gezegd heeft, of wel?
Ik bedoelde een pvv-stemmer, die stond te demonstreren bij de rechtbank tegen het proces tegen Wilders.
Oud 02-08-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde een pvv-stemmer, die stond te demonstreren bij de rechtbank tegen het proces tegen Wilders.
Ah.
Oud 02-08-2010, 17:43
Verwijderd

Vanaf 2.42
Oud 02-08-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:

Je hebt toch een fijne kamer? Vervelende buurtkinderen of wat?
Oud 02-08-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Gewoon wat oude rookmelders regelen, het radioactieve materiaal eruit halen en door z'n eten doen.
Oud 02-08-2010, 18:06
Verwijderd
Citaat:
De hele mensheid, behalve jezelf, in een bad bijtend zuur gooien. Zorg dat niemand je ziet.

Citaat:
hey roomie!
nou als je een mooie crib weet te bemachtigen hou ik me aanbevolen hoor.
Citaat:
Ik denk dat de makkelijkste manier om iemand te vermoorden zonder dat iemand erachter komt dat jij het was en zonder dat er een bad met bijtend zuur voor nodig is, is om op een volkomen willekeurig moment een volkomen willekeurige vreemdeling te vermoorden. Zonder dat iemand je ziet.
Ja maar het gaat dus niet om een willekeurig iemand
Citaat:
Gewoon wat oude rookmelders regelen, het radioactieve materiaal eruit halen en door z'n eten doen.

wat betreft de andere suggesties: hartelijk dank voor het meedenken. Maar we hebben het net weer een beeeetje goedgemaakt.
Oud 02-08-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
of de bladeren van een oleander in iemands eten verwerken. daarna het lichaam in zo'n thermoslaapzak stoppen, in een kuil van minstens 3 meter 3 gooien, overgieten met benzine, aansteken. als het hele zaakje is uitgefikt nog een lading ammonia erover en voor de gein wat ongebluste kalk bijstrooien om vervolgens het gat te dichten. goed aanstampen.

alle aankopen cash betalen en niet bij één winkel natuurlijk
deze suggestie + de oogballen verdiend ook wel een ""

En ernstige twijfel of ik wel bij je in een huis durf te wonen
Oud 02-08-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Vanaf 2.42
Allemachtig :''''') Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Oud 02-08-2010, 18:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Ik zou niet weten hoe. En medeplichtigheid aan moord.

Trouwens, totaal ongerelateerd maar knoflook in olijfolie die een tijdje in de koelkast heeft gestaan schijnt ernstige voedselvergiftiging te veroorzaken.
Oud 02-08-2010, 18:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ohja, polonium! Ik weet nog ergens een potje te vinden.
Oud 02-08-2010, 18:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jongens, wat zal ik eten? Ik ga zo richting de Ah en ik heb 5 euro gekregen om etwas zu essen te halen. Ik zat te denken aan pizza, maar dat heb ik gister al gegeten of pasta, maar dat eet ik ook al de hele week. Iemand een creatief idee?
Oud 02-08-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet weten hoe. En medeplichtigheid aan moord.

Trouwens, totaal ongerelateerd maar knoflook in olijfolie die een tijdje in de koelkast heeft gestaan schijnt ernstige voedselvergiftiging te veroorzaken.
<3
Oud 02-08-2010, 18:55
Rationeel
Rationeel is offline
vakantie is niet goed voor je conditie, ik kan geen uur meer volrennen
Oud 02-08-2010, 18:59
Rationeel
Rationeel is offline
even 3 weken keihard sporten om weer in shape te raken enzo.

bmi 17 here i come
Oud 02-08-2010, 19:00
Verwijderd
Zojuist beetje ruzie gemaakt met een vriendinnetje die ik al heel lang ken. Ik vierde mijn verjaardag dus bij mijn ouders voor de familie en had haar ook uitgenodigd. Bleek ze voor de deur te staan maar iedereen zat natuurlijk in de tuin en bovendien is het meestal een luidruchtig gezelschap. Niet dat ze even belt of achterom loopt, het is niet alsof dat ze niet weet hoe dat moet ;x Nee hoor, mevrouw was gewoon chagrijnig omgekeerd en naar huis gelopen. Het interesseert mij totaal niet als je geen zin hebt want zo'n belangrijke viering was het niet maar op deze manier vind ik het gewoon waardeloos.
Oud 02-08-2010, 19:01
Rationeel
Rationeel is offline
nouja... weer... ik begin nu eindelijk eens in vorm te raken, want voorheen vond ik bank-wc-bank al een prestatie
Oud 02-08-2010, 19:01
Verwijderd
ik zou ook voor geen goud achterom lopen maar toch wel duizend keer jouw telefoon over laten gaan
Oud 02-08-2010, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Jongens, wat zal ik eten? Ik ga zo richting de Ah en ik heb 5 euro gekregen om etwas zu essen te halen. Ik zat te denken aan pizza, maar dat heb ik gister al gegeten of pasta, maar dat eet ik ook al de hele week. Iemand een creatief idee?
Bak gewoon 'n eitje op brood! Eventueel met wat bacon. En peper. En italiaanse kruiden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten