Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
In de pubertijd 11-16 is het normaal dat liefdesgevoelens verdwijnen voor de een en dan de ander schijnbaar aantrekkelijker is bij ons op school duurde relaties gemiddeld 2 maanden dat noemde wij gekscherend destijds de flikkerlicht periode. Relaties in die periode zijn 90% onbetrouwbaar voor langer termijn. Mischien kun je beter wachten tot jullie 16 e dan kan zoiets volwassener en is het hormoongeraas wat minder. Ik zeg je het ligt niet aan jou! Claud
|
![]() |
|
Als je vriendin op deze manier met je omgaat, vind ze je misschien niet meer leuk of ze is heel onzeker over jouw gevoelens voor haar. In dat laatste geval wil ze daar dus continue bevestiging van. Wat haar probleem ook is: naar mijn mening is haar gedrag respectloos tegenover jou en dat zou ik niet pikken..
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Lifestyle |
klassieker - analyse my baby Ninnoc | 211 | 17-09-2003 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Lifestyle |
Uit de oude doos: *Analyseer je mede-forummer* Pan Am | 249 | 28-12-2002 17:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
heeft iemand de samenvatting van Het Jongensmeisje??? Kibah | 2 | 11-01-2002 18:45 |