Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2010, 11:09
ExpoRules
ExpoRules is offline
ik ben 14 en heb vriendinnetje van 13, we hadden het leuk maar nu is ze 4 weken op vakantie en kunnen elkaar alleen spreken via msn en hadden gister ruzie en ze heeft het hele tijd over andere jonge en dat die zo lief is enzo, en ze smst hem wel, en mij niet. ze zegt dat ze hem ziet als vriend, en ze weet dat die vriend verlieft is op haar, wat kan ik nu doen om onze relatie te redden? dankjullie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2010, 11:21
Repeating
Repeating is offline
Er over praten.
Oud 14-08-2010, 11:43
ExpoRules
ExpoRules is offline
ik probeer met haar te praten maar terwijl wij chatten is ze ook met hem aan het chatten en ze ze vroeg of ik jaloers op hem was, ik zei nee en ze geloofde me niet en toen zei ik oke, ik ben nog beetje jaloers, en ik wil wel geloven dat je nix met hem wilt maar ik kan het gewoon niet. en toen zei ze dat ze het mss wel met hem wou...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 11:49
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
... en toen zei ze dat ze het mss wel met hem wou...
Met andere woorden, ze wil het uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 12:09
H1
H1 is offline
Zeg tegen haar dat ze nu echt duidelijk moet zijn en moet kiezen tussen jou of die andere jongen.. ze houdt je nu een beetje aan het lijnje.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 01:21
evil inside
evil inside is offline
ze is niet trouw. hebben jullie een keer ruzie(wat heel vaak gebeurt in een relatie) zoekt ze direct een ander
Oud 16-08-2010, 01:44
TH1JS
TH1JS is offline
Bereid je maar voor op het einde van een relatie. Ik zie hier geen toekomst in.

En meisjes van die leeftijd zitten ongeloofelijk hard te puberen, emotionele labiele warboel meestal, dat werkt wat moeilijk.

Wat je eventueel kan proberen is wat nieuw leven te blazen in je relatie, wees onvoorspelbaar, etc.

Laatst gewijzigd op 16-08-2010 om 01:53.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 08:28
hookee
hookee is offline
Pijnlijk, als een meisje je zo uitspeelt. Misschien IS er helemaal geen andere maar wil ze je gewoon pijn doen door je jaloers te maken. (En jaloers zijn mag gewoon hoor, juist als je zegt niet jaloers te zijn zeg je eigenlijk dat je niet om haar geeft...).
In ieder geval geen stabiele basis om zo verder te gaan (net zomin als haar vakantievriendje op die leeftijd).
Het doet pijn, maar maak je geen zorgen, er komen nog andere- en waarschijnlijk veel leukere/lievere meisjes.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 00:46
Daantjer
Daantjer is offline
dit is best kut voor je

Laatst gewijzigd op 02-09-2010 om 22:54. Reden: Kut, niet Kudt
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 09:01
ExpoRules
ExpoRules is offline
ja, ik denk dat ze meer van hem houd dan van mij, was op vakantie heb souvenire en alles gokocht.. ik laat haar straks kiezen, dan zal ze natuurlijk boos worden maarja, het moet maar.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 09:03
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Bereid je maar voor op het einde van een relatie. Ik zie hier geen toekomst in.

En meisjes van die leeftijd zitten ongeloofelijk hard te puberen, emotionele labiele warboel meestal, dat werkt wat moeilijk.

Wat je eventueel kan proberen is wat nieuw leven te blazen in je relatie, wees onvoorspelbaar, etc.
dit is allemaal gebeurt toen ze op vakantie was 4 weken lang, ze is nu nog 5 dagen weg maar denk dat het strax uit is, en souvenire kan ik weg gooien..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 20:46
claud
claud is offline
In de pubertijd 11-16 is het normaal dat liefdesgevoelens verdwijnen voor de een en dan de ander schijnbaar aantrekkelijker is bij ons op school duurde relaties gemiddeld 2 maanden dat noemde wij gekscherend destijds de flikkerlicht periode. Relaties in die periode zijn 90% onbetrouwbaar voor langer termijn. Mischien kun je beter wachten tot jullie 16 e dan kan zoiets volwassener en is het hormoongeraas wat minder. Ik zeg je het ligt niet aan jou! Claud
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 21:24
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Ik vind het een smerige streek van haar
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 13:01
igfy
igfy is offline
Als ze op die manier over andere jongens praat, dan zou ik de eer aan mezelf houden en het zelf uitmaken.
Oud 02-09-2010, 17:49
IQover
IQover is offline
Citaat:
en toen zei ze dat ze het mss wel met hem wou...
Je vriendin is een slet. Het is gewoon een smerige actie. Kun je niets aan doen, zulke mensen zijn er ook. Niet mee verdergaan, doet alleen maar meer pijn.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 17:49
AzN
AzN is offline
Als je vriendin op deze manier met je omgaat, vind ze je misschien niet meer leuk of ze is heel onzeker over jouw gevoelens voor haar. In dat laatste geval wil ze daar dus continue bevestiging van. Wat haar probleem ook is: naar mijn mening is haar gedrag respectloos tegenover jou en dat zou ik niet pikken..
Oud 02-09-2010, 20:17
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Vertrouwen is de basis van een goede relatie. (a)
Oud 02-09-2010, 21:54
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
ik probeer met haar te praten maar terwijl wij chatten is ze ook met hem aan het chatten en ze ze vroeg of ik jaloers op hem was, ik zei nee en ze geloofde me niet en toen zei ik oke, ik ben nog beetje jaloers, en ik wil wel geloven dat je nix met hem wilt maar ik kan het gewoon niet. en toen zei ze dat ze het mss wel met hem wou...
Chatten is niet hetzelfde als praten. Kom eens achter je PC vandaan.
Reageren

Regels voor berichten