Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Rationeel naamzoek:
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post30754023 Ik mag haar wel schatje noemen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh uren dat lukt mij ook wel. Wijn/Bier erbij. @sann je kan bij grasweek workshops doen. 3 keer raden wat mijn 1e voorkeur is. Bierbehandeling ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een keer een high tea. Maar ik bedacht me, dat is natuurlijk niet met wijn he? ![]() Jammer. Dan nog chillen in het park. En kickboksen. Maar ik dacht dat het gewoon 5 voorkeuren waren? Dus niet 5 verschillende, maar dat het 1 van die 5 wordt. Nu ga ik douchen. @absinthe huh gingen ze geld betalen om pinda's te kunnen eten tijdens het pokeren? Ik snap het niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Bluhuhuuu wat een kutweer is het. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, inderdaad ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mooie kamer grensend aan tuin.. nu nog via wooncooperatie maar gaat in zomer 2011 over in een antikraak contract. medebewoonster is een dit jaar afgestudeerde kunstenares die de woning ook gebruikt als atelierruimte... keuken en woonkamer zijn volledig ingericht. wasmachine en koelkast zijn aanwezig. Stuur een mailtje met vermelding van je telefoonnummer als je geintreseerd bent. mvg. Tina ps. voorkeur gaat uit naar een kunstacademiestudent\
IK MOET DEZE KRIJGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens wie heeft er verstand van recht.
Mijn vader heeft van de hondenpolitie(ja die hebben wij hier) een bekeuring gekregen voor het loslopen van onze hond. Nou heeft hij zo'n leuk geel gekleurd papiertje met gegevens. Staat er bij het bedrag van de boete NIKS ingevuld (terwijl die man zei dat het 60 euro was) Is het dan nog wel rechtsgeldig? sann naamzoek Laatst gewijzigd op 17-08-2010 om 19:23. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|