Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik ben 2 keer eerder wolf geweest (stomtoevallig 2 keer achter elkaar en toen was ik ook geliefde) en toen maakte ik iets meer posts. Ik ging de eerste keer niet echt in de aanval maar poste voornamelijk theorieën en probeerde een beetje mee te liften. Archont was toen ook wolf en die speelde vrij agressief. Helaas was Fantome (mijn medegeliefde) toen te vroeg begonnen met de aanval op Archont waardoor uiteindelijk na een lange discussie door m'n medewolven besloten werd dat zij opgegeten moest worden. De 2e keer werd m'n medegeliefde gelijk opgehangen dus toen heb ik niet echt kunnen spelen. Ik vond dit in ieder geval een goed spel maar wel slecht van de dorpelingen. Severus verdiend een compliment omdat ze het echt heel goed gespeeld heeft. Ik heb lang geloofd dat ze onschuldig was en toen ik haar door kreeg was het al te laat. ![]() ![]() Ik vind het trouwens niet zo'n hele grote ramp dat Severus en Lucky Luciano met die tijden aan kwamen zetten. Dit is wat mij betreft een onderdeel van het spel en ik vind dat iedere speler moet maar voor zichzelf bepalen of hij of zij het wel of niet geloofd.
|
DP, wat ben je weer aan het zeiken. Ik heb me nog nooit door Severus aangevallen gevoeld, of door iemand anders for that matter. Ja, misschien door Geel, die me toe kutwijf noemde, maar daar zijn we al overheen.
Als je meespeelt en je voelt je persoonlijk aangevallen door wie dan ook, kun je dit in het topic melden en eventueel aan een spelleider, als je daar gelukkig van wordt, maar je moet niet gaan zitten huilen over hoe spelers doen tegen andere spelers (die zich niet aangevallen voelen, omdat ze beseffen dat het maar een spelletje is.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik vond het jammer dat ik niet meer voor mijn dood gereageerd op die opmerking van Hanneke dat ik niemand verdacht(er) vond, terwijl ik duidelijk aangaf dat Severus en Dott het verdachtst waren. Was een beetje geďrriteerd hierdoor. ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Wheezle, dit is niet je eerste spel, geef Onait niet de schuld van het feit dat jij het nog steeds niet snapt. In alle keren dat je er vroegtijdig uit bent gegooid, had je genoeg tijd om de spelregels te lezen, die in bijna elk spel staan.
Je had het makkelijk terug kunnen zoeken, het is de eerste post van (bijna) elk spel, gewoon het eerste topic ook. Ik ben het ermee eens dat de Spelleiders de beginpost wel hadden kunnen aanpassen en de regels erbij hadden kunnen doen, maar het is ook niet hun schuld dat je zelf geen moeite wilde doen.
|
Verwijderd
|
Wie zegt dat ik geen moeite heb gedaan?
Ik heb gezocht maar het is moeillijk om al die pagina's langs te gaan. En het was een tip ik verplicht Onait nergens toe. Hoewel ik liever zie dat hij er wat mee doet. edit: Ik kon het topic niet vinden want er stond ook geen link naar het vorige spel eerste topic. |
![]() |
||
Ik vind het een beetje onzin om zo nonchalant tegenover de nieuwelingen te staan. Het is juist heel uitnodigend, als de spelregels in de beginpost staan, voor de nieuwkomers om mee te doen. Anders zien ze een topic vol forumers die iets doen waar zij geen benul van hebben.
Eerste weerwolfspel dat ik meelas stonden de regels in de beginpost, en de daaropvolgende spellen ook, dat verlaagde de drempel om mee te doen enorm. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iemand die wel de moeite doen om na precies twee weken een wwspeltopic te openen niet de moeite wil doen om in de zoekvak 'spelregels weerwolfspel' te typen (zo moeilijk is het heus niet Wheezle!). Ik weet ook dat de merendeel van de al wat langer meedoende spelers het geen ruk uitmaakt of de spelregels in de beginpost staan (of dat ze überhaupt ergens staan), het is alleen jammer dat ze dan van anderen wel verwachten dat die wel de moeite doen om de spelregels op te zoeken als ze iets niet snappen. Als de volgende beginpost-maker ze niet post, dan moet de Spelleider er maar over aangesproken worden. Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals gezegd wil ik ze prima editen onder mn post, maar ik ga niet zoeken. Maar goed, ik ga nu expres azen op het nieuwe topic. Ik open het en post lekker niks. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit; Bewijs.
||
Citaat:
En het is ook deels je eigen schuld dat je geen zin hebt om te 'zoeken' naar spelregels en/of pm-lijsten, want als ze gewoon altijd in de beginpost zouden staan, zou er ook niemand naar op zoek moeten gaan. Nou, ik zou wel even in je beginpost zeggen of je meedoet of niet. ![]()
|
Mensen die zeggen dat het allemaal een gezeik is zijn juist degenen die de negativiteit brengen. Vind ik. Wat is er op tegen aan een beetje (nutteloos) discussie voeren?
|
Mensen moeten gewoon niet zo zeiken.
1. Post gewoon de regels in de beginpost. Zo moeilijk is het niet. Mocht de TS het niet doen, laat iemand anders dat dan doen, eventueel in de tweede of derde post en niet in de beginpost. 2. Mocht je de regels niet kunnen 'vinden', kun je een Spelleider pm'en met je vragen of de vraag of hij/zij de spelregels kan posten of pm'en. Je zou natuurlijk ook kunnen zoeken op Weerwolfspel en dan random de eerste post van het eerste topic van welk spel dan ook openen. 3. Dat hele gezeik over 'lief spelen' is ook onzin, als iemand zich beledigd voelt, kun je dat makkelijk aangeven. Desnoods PM je de spelleider om te overleggen en die kan dan eventueel die persoon aanspreken op zijn/haar gedrag. Persoonlijk vind ik best dat je elkaars tijd in de gaten mag houden en persoonlijk mag worden, tot een bepaald punt. Ik heb de thuisstudie van DP geloof ik een keer aangehaald en daar heeft hij ook niet over geklaagd, voor zover ik weet. Dat DP als buitenstaander van het spel EN dat incident erover klaagt, en de personen die er wel mee te maken hadden niet, vind ik wel enigszins apart. En nu kappen met huilen om niks ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als ik het echt te ver vond gaan, had ik de Spelleider gePMd en had ik het gemeld. En ik weet zeker dat, als iemand anders zich beledigd voelt, in any way, dat ze de Spelleider zullen PM'en en dat hij/zij die persoon zal aanspreken op zijn/haar gedrag. Tussen ons escaleerde het ook, omdat ik je op de kast had gekregen. Maar als jij echt beledigd was geweest, had je daar toch ook iets van gezegd?
|
Huh, wat? Jij was behoorlijk opgefokt met mij, niet andersom hoor. Ik heb vooral heel erg om je gelachen in het algemeen. (no offense, ik vond beide spellen gewoon heel geniaal
![]() En ik snap dat het verder allemaal in the heat of the moment gebeurt, en ik kan zelf prima relativeren etc. Maar dat kan niet iedereen, niet iedereen vindt het leuk als zo gedaan wordt en het verpest (in mijn ogen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Er was dus echt geen serieus gezeik tussen mij en Geel ![]() Het zeggen van 'leugenaar' oid vind ik niet persoonlijk. Het is pas persoonlijk als ik tegen iemand met een boulimia verleden zou zeggen dat ze lekker hun vinger in hun keel moesten steken als ze niet tegen mijn verdachtmakingen konden. Heel extreem voorbeeld, maar dat vind ík persoonlijk, dingen erbij halen die niks met het spel te maken hebben en het tegen die persoon gebruiken. Termen als 'leugenaar' en 'vuile wolf' horen in het spel, je probeert jezelf nou eenmaal te beschermen. Als je daar niet tegen kan, moet je niet meedoen. Het is nou eenmaal geen spel over lieve sagte konijntjes. @Absinthe: Mee eens hoor.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 |