Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2010, 18:01
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dus in principe ben je ook tegen stemlijstjes, want daaruit kan ook bewijs komen dat iemand niet heeft gestemd.
Nee, daar ben ik niet tegen. Ik zeg dat ik het nutteloos vind om met bewijzen te komen. Stemlijstjes zijn ab-so-luut geen bewijzen. Ik weet als Spelleider hoe misleidend die kunnen zijn. Zelfs al weet je 90% van de functies van spelers uit een bepaald stemlijstje, alsnog is niets zeker, want er kan gelogen zijn over de stemmen. En dat komt vaker voor dan mensen die het relativeren denken.

Nogmaals, prima als je gelooft dat die slecht is en die goed, handel er ook maar naar, maar het is - vind ik - nutteloos als je buiten het topic treedt om mensen proberen te overtuigen.
Oud 11-08-2010, 18:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Er zijn regelmatig dorpelingen die liegen over hun stemmen, inderdaad.
Oud 11-08-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Nee, daar ben ik niet tegen. Ik zeg dat ik het nutteloos vind om met bewijzen te komen. Stemlijstjes zijn ab-so-luut geen bewijzen. Ik weet als Spelleider hoe misleidend die kunnen zijn. Zelfs al weet je 90% van de functies van spelers uit een bepaald stemlijstje, alsnog is niets zeker, want er kan gelogen zijn over de stemmen. En dat komt vaker voor dan mensen die het relativeren denken.

Nogmaals, prima als je gelooft dat die slecht is en die goed, handel er ook maar naar, maar het is - vind ik - nutteloos als je buiten het topic treedt om mensen proberen te overtuigen.
Ja dat kan je vinden, maar ik zie het probleem er niet van in. Iemand stemt of iemand stemt niet en dat kan je bekijken aan de hand van de aanwezigheid en dat is inderdaad niet waterdicht, maar waarom zou je het uitsluiten?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 19:25
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ja dat kan je vinden, maar ik zie het probleem er niet van in. Iemand stemt of iemand stemt niet en dat kan je bekijken aan de hand van de aanwezigheid en dat is inderdaad niet waterdicht, maar waarom zou je het uitsluiten?
Als je het probleem ervan inzag was je het ook met me eens geweest.
Oud 11-08-2010, 23:33
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Van de tegenpartij vond ik Wammus erg goed spelen op het einde, ik zei nog tegen Geel die probeert mijn stunt van vorig spel te herhalen Helaas kreeg jij niet voor elkaar wat mij wel lukte: de andere dorpeling met je meekrijgen. Maargoed, toch een prachtige poging.
Na de ronde waarin Lucky Luciano eruit ging viel voor mij alles op z'n plaats. Ik was er naar aanleiding van de post van Severus dat Dott de verrader moest zijn van overtuigd dat zij wolf was maar dat bleek dus niet zo te zijn. Verder had ik de pech dat Volk niet meer gereageerd heeft en ik daarmee dus m'n laatste medestander kwijt was.

Citaat:
Severus: Ik hoop dat ik ooit zo goed als jij speel heerlijk als jij meedoet. Jammer dat je niet aan onze kant stond
Hoewel dood zijn wel veel meer perspectief heeft, toen ik dood was zei Hanneke dat het 'lekker makkelijk ' was en toen wist ik dat ze wolf was, ze vond het niet eens erg deed niet eens alsof. Dott twijfelde ik nog over, maar Wammus was veel te aggressief om wolf te zijn, vorig spel was ik wolf met hem en was hij passief. Weet niet of hij altijd zo wolf speelt, maar ik heb dat maar als leidraad genomen.
Ik ben 2 keer eerder in het spel wat agressiever begonnen en daarbij ook gelijk in de 2e ronde opgehangen omdat ik een paar domme foutjes had gemaakt. Daarom ben ik nu weer wat stiller en dat werkt vrij goed. Ik loop daarmee het risico dat mensen me aanzien voor stille wolf maar dat zij dan maar zo.

Ik ben 2 keer eerder wolf geweest (stomtoevallig 2 keer achter elkaar en toen was ik ook geliefde) en toen maakte ik iets meer posts. Ik ging de eerste keer niet echt in de aanval maar poste voornamelijk theorieën en probeerde een beetje mee te liften. Archont was toen ook wolf en die speelde vrij agressief. Helaas was Fantome (mijn medegeliefde) toen te vroeg begonnen met de aanval op Archont waardoor uiteindelijk na een lange discussie door m'n medewolven besloten werd dat zij opgegeten moest worden. De 2e keer werd m'n medegeliefde gelijk opgehangen dus toen heb ik niet echt kunnen spelen.

Ik vond dit in ieder geval een goed spel maar wel slecht van de dorpelingen. Severus verdiend een compliment omdat ze het echt heel goed gespeeld heeft. Ik heb lang geloofd dat ze onschuldig was en toen ik haar door kreeg was het al te laat. Het feit dat Wheezle de regels niet goed gelezen heeft verdiend een . Ik hoop dat ze er wat van geleerd heeft en dat ze dit soort domme fouten niet nog een keer maakt. Ik doe volgende keer zeker weer mee. Hopelijk dan met wat meer mensen. Voornamelijk omdat er dan meer functies in het spel komen omdat ik dat wel heel leuk vind.

Ik vind het trouwens niet zo'n hele grote ramp dat Severus en Lucky Luciano met die tijden aan kwamen zetten. Dit is wat mij betreft een onderdeel van het spel en ik vind dat iedere speler moet maar voor zichzelf bepalen of hij of zij het wel of niet geloofd.
Oud 12-08-2010, 01:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
DP, wat ben je weer aan het zeiken. Ik heb me nog nooit door Severus aangevallen gevoeld, of door iemand anders for that matter. Ja, misschien door Geel, die me toe kutwijf noemde, maar daar zijn we al overheen.
Als je meespeelt en je voelt je persoonlijk aangevallen door wie dan ook, kun je dit in het topic melden en eventueel aan een spelleider, als je daar gelukkig van wordt, maar je moet niet gaan zitten huilen over hoe spelers doen tegen andere spelers (die zich niet aangevallen voelen, omdat ze beseffen dat het maar een spelletje is.
Oud 12-08-2010, 01:50
Verwijderd
Echt waar ja.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2010, 04:13
Verwijderd
Citaat:
Ohja, ik weet weer waarom ik weerwolfspel kut begon te vinden. Dat gezeik naderhand (of tijdens het spel soms al) :')
qft. het spel ging lekker, er was geen gezeur en nu toch weer drie pagina's discussie?!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2010, 07:24
Dott
Dott is offline
Ja, bizar he?
Oud 12-08-2010, 13:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En hij heeft niet eens meegespeeld.
Oud 17-08-2010, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Toen waren we al wel zeker dat hij het niet was hoor dat was ook meer omdat hij al 1001 redenen had gehad om mij te verdenken en dat niet deed.. vond ik nogal apart.
En die waren?
Citaat:
Petje af voor jou Sev, dank je
Had geen betere verrader kunnen hebben als 1e keer wolf
Dat denk jij maar.

Ik vond het jammer dat ik niet meer voor mijn dood gereageerd op die opmerking van Hanneke dat ik niemand verdacht(er) vond, terwijl ik duidelijk aangaf dat Severus en Dott het verdachtst waren. Was een beetje geďrriteerd hierdoor. Verdacht toen Hanneke van verrader en Sev en Dott van wolf, zat er toch niet ver naast.

Citaat:
Omdat jij de wolfsbane was?
En ik eis dat volgende keer de tekst en uitleg weer op de eerste pagina staan.
Soija, onait naamzoek.
Waarvoor deze naamzoek?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Je weet niet dat de wolfsbane bij de dorpelingen hoort?
Citaat:
Foutje.

Citaat:

Mwah, Soija is wel eens geband voor opmerkingen in het weerwolfspel (iets met forumbazen die zich bemoeien met fora waar ze niks mee te maken hebben ;x) Maargoed, kutdiscussie verder. Als Wheezle Sev verveledn vond kan ze dat prima zelf zeggen.
Uiteraard was dat achterlijk en moet je dat soort dingen gewoon kunnen zeggen. Het is een spel, men moet zich niet aanstellen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 11:57
Geel
Geel is offline
Citaat:

Waarvoor deze naamzoek?
Ik denk toch omdat jij de beginpost maakte en wheezle vindt dat er in de beginpost de spelregels moeten staan.
Oud 17-08-2010, 12:49
Verwijderd
En dat zou moeten omdat?
Als ze spelregels wil, post ze die zelf.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 12:53
Geel
Geel is offline
Niks moet, handig is het wel, zo in de beginpost.
Oud 17-08-2010, 13:21
Verwijderd
Die kon ik niet meer vinden Soija.
Als je een topic opent dan post je gelijk even de spelregels mee aanezien het spel ook voor 'nieuwe' mensen is.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 15:52
Verwijderd
Heb ik niks mee te maken.
Als je de spelregels nodig vindt, zoek je ze maar zelf.
Als je het spel niet snapt, ligt het aan jezelf.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Spelleider moet daar wel voor zorgen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Nee want nieuwelingen moeten ook mee kunnen doen.
Enfin, genoeg gezegt.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 15:55
Verwijderd
Eigenlijk wel ja, Geel!!!
Overigens wil ik best mn posts editen, maar ik ga uiteraard niet zoeken.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Nee want nieuwelingen moeten ook mee kunnen doen.
Enfin, genoeg gezegt.
Ja, en? Zij kunnen niet vragen naar de regels? Zoeken naar de regels? Posten van de regels?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 15:59
Verwijderd
Die heel moeillijk te vinden zijn omdat er zoveel topics zijn.
De topic starter post gewoon klaar of de spelleider.
Een van die twee iniedergeval.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 17:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wheezle, dit is niet je eerste spel, geef Onait niet de schuld van het feit dat jij het nog steeds niet snapt. In alle keren dat je er vroegtijdig uit bent gegooid, had je genoeg tijd om de spelregels te lezen, die in bijna elk spel staan.
Je had het makkelijk terug kunnen zoeken, het is de eerste post van (bijna) elk spel, gewoon het eerste topic ook.

Ik ben het ermee eens dat de Spelleiders de beginpost wel hadden kunnen aanpassen en de regels erbij hadden kunnen doen, maar het is ook niet hun schuld dat je zelf geen moeite wilde doen.
Oud 17-08-2010, 17:34
Verwijderd
Wie zegt dat ik geen moeite heb gedaan?
Ik heb gezocht maar het is moeillijk om al die pagina's langs te gaan.

En het was een tip ik verplicht Onait nergens toe. Hoewel ik liever zie dat hij er wat mee doet.
edit: Ik kon het topic niet vinden want er stond ook geen link naar het vorige spel eerste topic.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 17:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De regels staan in het algemeen in de openingspost van elk weerwolfspel. Daar hebben ze zeker gestaan toen ik het topic opende en jij meedeed. Oftewel, zo moeilijk is het niet.
Oud 17-08-2010, 17:43
Verwijderd
Ik kon dat topic niet vinden omdat er heel veel pagina's zijn door Saai.
Zoek jij hem even na en roep maar als je hem gevonden hebt.
Go!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 17:47
Verwijderd
:')
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 17:49
Verwijderd
Zoeken op weerwolfspel? Lijkt me niet al te moeilijk. Maar volgende spel weer in de openingspost lijkt me prima
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 18:23
Geel
Geel is offline
Ik vind het een beetje onzin om zo nonchalant tegenover de nieuwelingen te staan. Het is juist heel uitnodigend, als de spelregels in de beginpost staan, voor de nieuwkomers om mee te doen. Anders zien ze een topic vol forumers die iets doen waar zij geen benul van hebben.
Eerste weerwolfspel dat ik meelas stonden de regels in de beginpost, en de daaropvolgende spellen ook, dat verlaagde de drempel om mee te doen enorm.

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iemand die wel de moeite doen om na precies twee weken een wwspeltopic te openen niet de moeite wil doen om in de zoekvak 'spelregels weerwolfspel' te typen (zo moeilijk is het heus niet Wheezle!).

Ik weet ook dat de merendeel van de al wat langer meedoende spelers het geen ruk uitmaakt of de spelregels in de beginpost staan (of dat ze überhaupt ergens staan), het is alleen jammer dat ze dan van anderen wel verwachten dat die wel de moeite doen om de spelregels op te zoeken als ze iets niet snappen.

Als de volgende beginpost-maker ze niet post, dan moet de Spelleider er maar over aangesproken worden.

Citaat:
Als je de spelregels nodig vindt
Natuurlijk zijn de spelregels nodig!
Oud 17-08-2010, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Die heel moeillijk te vinden zijn omdat er zoveel topics zijn.
De topic starter post gewoon klaar of de spelleider.
Een van die twee iniedergeval.
Citaat:
Wie zegt dat ik geen moeite heb gedaan?
Ik heb gezocht maar het is moeillijk om al die pagina's langs te gaan.

En het was een tip ik verplicht Onait nergens toe. Hoewel ik liever zie dat hij er wat mee doet.
edit: Ik kon het topic niet vinden want er stond ook geen link naar het vorige spel eerste topic.
Citaat:
Ik kon dat topic niet vinden omdat er heel veel pagina's zijn door Saai.
Zoek jij hem even na en roep maar als je hem gevonden hebt.
Go!
En waarom moet ik iets kunnen vinden, wat jij niet kan vinden? Overigens zijn ze gemakkelijk te vinden, niet alleen voor mij, ook voor jou.

Citaat:
k snap eerlijk gezegd niet waarom iemand die wel de moeite doen om na precies twee weken een wwspeltopic te openen niet de moeite wil doen om in de zoekvak 'spelregels weerwolfspel' te typen (zo moeilijk is het heus niet Wheezle!).
Niks gene moeite om te openen. Als je terugleest, weet je waarom ik het topic opende. En als je een aantal topics terugleest, vind je ook dat ik niet meer doe aan het zoeken/posten van pm-lijstjes en speluitleggen.
Zoals gezegd wil ik ze prima editen onder mn post, maar ik ga niet zoeken.

Maar goed, ik ga nu expres azen op het nieuwe topic. Ik open het en post lekker niks.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 19:11
Verwijderd
Kennelijk heerst er nu een liever geen nieuwelingen ww spel sfeer. Jammer hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 19:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kennelijk heerst er nu een liever geen nieuwelingen ww spel sfeer. Jammer hoor.
Oke, nu word je een beetje vervelend. Ik wil niet lullig doen, maar de meeste nieuwelingen doen gewoon leuk mee en kunnen het vaak prima. In het begin hebben ze vaak nog wat vragen of zijn dingen niet helemaal duidelijk en dat vragen ze dan. Jij bent ondertussen niet echt nieuw meer, je hebt al meerdere spellen (hoewel kort) meegedaan. De regels worden elk (!) spel zowat gepost en bovendien nog regelmatig geupdate. Je kunt hier zoeken op 'weerwolf', 'weerwolfspel' of 'weerwolf spel' en je krijgt er wel iets uit. Bovendien zijn er echt nooit mensen die klagen dat ze de regels niet kunnen vinden, dat zegt genoeg volgens mij.

Edit; Bewijs.
Oud 17-08-2010, 19:24
Verwijderd
Omdat er dit spel geen nieuwe mensen meededen verder?
Volgend spel doe ik maar even niet meer mee.

Ik denk dat ik ik het echt weerwolfspel ook veel leuker vind.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 21:12
Geel
Geel is offline
Citaat:
Niks gene moeite om te openen. Als je terugleest, weet je waarom ik het topic opende. En als je een aantal topics terugleest, vind je ook dat ik niet meer doe aan het zoeken/posten van pm-lijstjes en speluitleggen.
Zoals gezegd wil ik ze prima editen onder mn post, maar ik ga niet zoeken.

Maar goed, ik ga nu expres azen op het nieuwe topic. Ik open het en post lekker niks.
My bad dat ik je aankondiging heb gemist, maar dat jij het hebt gezegd, zegt voor mij alleen dat het deels door jou komt dat er af en toe wwspellen worden geopend zonder de spelregels in de beginpost (even hierbuiten gelaten of dat wel of niet zo belangrijk is).
En het is ook deels je eigen schuld dat je geen zin hebt om te 'zoeken' naar spelregels en/of pm-lijsten, want als ze gewoon altijd in de beginpost zouden staan, zou er ook niemand naar op zoek moeten gaan.

Nou, ik zou wel even in je beginpost zeggen of je meedoet of niet.
Oud 17-08-2010, 21:31
Verwijderd
Neen.
Neen.
Niet als ik niet meedoe.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 21:32
Geel
Geel is offline
kusje hoor!
Oud 17-08-2010, 21:43
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
jezus mensen zit toch niet zo te zeiken allemaal.
have a break, have a kitkat
Oud 17-08-2010, 21:46
Verwijderd
Jou ava is zo toepasselijk hierop.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 22:43
Verwijderd
Vind wheezle nog steeds lief hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 22:44
Verwijderd
De tandjes, wat een kinderachtig gedoe hier
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
De tandjes, wat een kinderachtig gedoe hier
Minke heeft een nieuwe uitdrukking en wil deze graag even demonstreren in dit topic. Allemaal even wat kudos geven voor haar post
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 22:48
Geel
Geel is offline
Mensen die zeggen dat het allemaal een gezeik is zijn juist degenen die de negativiteit brengen. Vind ik. Wat is er op tegen aan een beetje (nutteloos) discussie voeren?
Oud 17-08-2010, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Minke heeft een nieuwe uitdrukking en wil deze graag even demonstreren in dit topic. Allemaal even wat kudos geven voor haar post
Nee hoor. Ik vond het gewoon even nodig om te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Mensen die zeggen dat het allemaal een gezeik is zijn juist degenen die de negativiteit brengen. Vind ik. Wat is er op tegen aan een beetje (nutteloos) discussie voeren?
ik vind de eeuwige discussie hier nogal wat negativiteit brengen. Vind ik.

Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 23:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mensen moeten gewoon niet zo zeiken.

1. Post gewoon de regels in de beginpost. Zo moeilijk is het niet. Mocht de TS het niet doen, laat iemand anders dat dan doen, eventueel in de tweede of derde post en niet in de beginpost.
2. Mocht je de regels niet kunnen 'vinden', kun je een Spelleider pm'en met je vragen of de vraag of hij/zij de spelregels kan posten of pm'en. Je zou natuurlijk ook kunnen zoeken op Weerwolfspel en dan random de eerste post van het eerste topic van welk spel dan ook openen.
3. Dat hele gezeik over 'lief spelen' is ook onzin, als iemand zich beledigd voelt, kun je dat makkelijk aangeven. Desnoods PM je de spelleider om te overleggen en die kan dan eventueel die persoon aanspreken op zijn/haar gedrag. Persoonlijk vind ik best dat je elkaars tijd in de gaten mag houden en persoonlijk mag worden, tot een bepaald punt. Ik heb de thuisstudie van DP geloof ik een keer aangehaald en daar heeft hij ook niet over geklaagd, voor zover ik weet.
Dat DP als buitenstaander van het spel EN dat incident erover klaagt, en de personen die er wel mee te maken hadden niet, vind ik wel enigszins apart.

En nu kappen met huilen om niks
Oud 17-08-2010, 23:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
3. Dat hele gezeik over 'lief spelen' is ook onzin, als iemand zich beledigd voelt, kun je dat makkelijk aangeven. Desnoods PM je de spelleider om te overleggen en die kan dan eventueel die persoon aanspreken op zijn/haar gedrag. Persoonlijk vind ik best dat je elkaars tijd in de gaten mag houden en persoonlijk mag worden, tot een bepaald punt. Ik heb de thuisstudie van DP geloof ik een keer aangehaald en daar heeft hij ook niet over geklaagd, voor zover ik weet.
Dat DP als buitenstaander van het spel EN dat incident erover klaagt, en de personen die er wel mee te maken hadden niet, vind ik wel enigszins apart.

En nu kappen met huilen om niks
Oké, ik heb het tot nu toe bewust genegeerd, maar omdat je me nu alweer aanhaalt, zal ik het even uitleggen. Ik vind het nogal irritant dat bepaalde mensen nogal (persoonlijk gericht) agressief spelen. Wheezle kon het in dit geval niet boeien, oke, prima. Maar zoals tussen jou en geel escaleerde het wel en dat is gewoon kut voor het spel. En sommige mensen kunnen het prima aan, sommige mensen kunnen het slechter aan en ik vind het gewoon jammer als mensen om dergelijke redenen niet meer willen spelen. That's all, ik wilde gewoon even aangeven dat ik persoonlijk het niet zo'n goed iets vond, heb verder m'n mond gehouden in het spel zelf en dacht dat ik het nu wel even kon opmerken.
Oud 17-08-2010, 23:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oké, ik heb het tot nu toe bewust genegeerd, maar omdat je me nu alweer aanhaalt, zal ik het even uitleggen. Ik vind het nogal irritant dat bepaalde mensen nogal (persoonlijk gericht) agressief spelen. Wheezle kon het in dit geval niet boeien, oke, prima. Maar zoals tussen jou en geel escaleerde het wel en dat is gewoon kut voor het spel. En sommige mensen kunnen het prima aan, sommige mensen kunnen het slechter aan en ik vind het gewoon jammer als mensen om dergelijke redenen niet meer willen spelen. That's all, ik wilde gewoon even aangeven dat ik persoonlijk het niet zo'n goed iets vond, heb verder m'n mond gehouden in het spel zelf en dacht dat ik het nu wel even kon opmerken.
Oké, ik snap het wel, maar Geel zei toen iets in the heat of the moment (en heeft meerdere malen zijn excuses aangeboden en gezegd dat hij het niet meende), waarvan ik alleen maar dacht dat hij een slechte verliezer was. En nu gaan we supergoed met elkaar om
Als ik het echt te ver vond gaan, had ik de Spelleider gePMd en had ik het gemeld.

En ik weet zeker dat, als iemand anders zich beledigd voelt, in any way, dat ze de Spelleider zullen PM'en en dat hij/zij die persoon zal aanspreken op zijn/haar gedrag.

Tussen ons escaleerde het ook, omdat ik je op de kast had gekregen. Maar als jij echt beledigd was geweest, had je daar toch ook iets van gezegd?
Oud 17-08-2010, 23:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Huh, wat? Jij was behoorlijk opgefokt met mij, niet andersom hoor. Ik heb vooral heel erg om je gelachen in het algemeen. (no offense, ik vond beide spellen gewoon heel geniaal )

En ik snap dat het verder allemaal in the heat of the moment gebeurt, en ik kan zelf prima relativeren etc. Maar dat kan niet iedereen, niet iedereen vindt het leuk als zo gedaan wordt en het verpest (in mijn ogen ) ook een beetje het spel voor anderen als er serieus gezeik van komt zoals tussen o.a. jou en Geel. En ik vind het goed dat jullie het verder zo hebben uitgewerkt, maar dat had ook niet kunnen gebeuren. En let's be honest, het spel is toch niet minder leuk als je mensen niet persoonlijk mag afzeiken? Want zo'n gekke opmerking van mezelf vond ik het echt niet.
Oud 18-08-2010, 00:33
Verwijderd
Citaat:
ik vind de eeuwige discussie hier nogal wat negativiteit brengen. Vind ik.

En ik ook. That makes two. Discussie gesloten. Daahaaag
Met citaat reageren
Oud 18-08-2010, 00:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Huh, wat? Jij was behoorlijk opgefokt met mij, niet andersom hoor. Ik heb vooral heel erg om je gelachen in het algemeen. (no offense, ik vond beide spellen gewoon heel geniaal )

En ik snap dat het verder allemaal in the heat of the moment gebeurt, en ik kan zelf prima relativeren etc. Maar dat kan niet iedereen, niet iedereen vindt het leuk als zo gedaan wordt en het verpest (in mijn ogen ) ook een beetje het spel voor anderen als er serieus gezeik van komt zoals tussen o.a. jou en Geel. En ik vind het goed dat jullie het verder zo hebben uitgewerkt, maar dat had ook niet kunnen gebeuren. En let's be honest, het spel is toch niet minder leuk als je mensen niet persoonlijk mag afzeiken? Want zo'n gekke opmerking van mezelf vond ik het echt niet.
Idem dito

Er was dus echt geen serieus gezeik tussen mij en Geel en dat is er nog steeds niet, en zeker niet daarover.

Het zeggen van 'leugenaar' oid vind ik niet persoonlijk. Het is pas persoonlijk als ik tegen iemand met een boulimia verleden zou zeggen dat ze lekker hun vinger in hun keel moesten steken als ze niet tegen mijn verdachtmakingen konden. Heel extreem voorbeeld, maar dat vind ík persoonlijk, dingen erbij halen die niks met het spel te maken hebben en het tegen die persoon gebruiken. Termen als 'leugenaar' en 'vuile wolf' horen in het spel, je probeert jezelf nou eenmaal te beschermen.

Als je daar niet tegen kan, moet je niet meedoen. Het is nou eenmaal geen spel over lieve sagte konijntjes.

@Absinthe: Mee eens hoor.
Reageren

Regels voor berichten