Oud 18-08-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
VWO meisjes horen niet met jongens te vozen, voor je het weet ben je zwanger en kan je je VWO examen niet afmaken.
We voosden ook helemaal niet, we giechelden alleen maar een beetje schaapachtig. En de jongens kropen bij ons in bed. Oooeeeehhh....
Advertentie
Oud 18-08-2010, 14:14
Sherlock
Sherlock is offline
Toen wij in Londen waren gaf ons gastgezin ons gewoon bier naast onze eigen voorraad
Oud 18-08-2010, 14:15
Verwijderd
Meh wat mij betreft had 't optreden van Faith & the Muse op Summer Darkness wel 'n ganse dag mogen duren
Oud 18-08-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
''zweren''

Niks belachelijks aan als je geen zwangerschappen of orgies wilt
Ach, dat gebeurde bij ons op school helemaal niet
Oud 18-08-2010, 14:16
Verwijderd
ohja gescheiden slapen op schoolreisjes en dat de docenten zich in een kast op de gang gingen verstoppen om te kijken of er toch niet wat interslaapkamerverkeer was.
Oud 18-08-2010, 14:16
Verwijderd
I <3 Gummbah
Oud 18-08-2010, 14:17
Martiño
Martiño is offline
Ik snap het niet, zit er een diepere betekenis achter of is het een inside joke? Of is de grap gewoon dat hij "nee" zegt (of is de grap dat hij "nee" zegt en dat het simpel is en dat mensen dan in verwarring raken en dat dat grappig is)?
Oud 18-08-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
ohja gescheiden slapen op schoolreisjes en dat de docenten zich in een kast op de gang gingen verstoppen om te kijken of er toch niet wat interslaapkamerverkeer was.
Whahaha

Oh ja, en de volgende ochtend moesten we voor straf de boterhammen smeren maar toen zijn we in bed blijven liggen omdat we toch geen ontbijt hoefden. Oh oh oh, wat waren we toch stout.
Oud 18-08-2010, 14:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Toen wij in Londen waren gaf ons gastgezin ons gewoon bier naast onze eigen voorraad
hehe dat hadden wij ook Zwaar relaxte mensen, sleuteltje mee, "If you want something just take it"
Oud 18-08-2010, 14:19
Martiño
Martiño is offline
Ik heb zojuist een reep chocolade naar binnen gewerkt en nu ben ik misselijk
Oud 18-08-2010, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het niet, zit er een diepere betekenis achter of is het een inside joke? Of is de grap gewoon dat hij "nee" zegt (of is de grap dat hij "nee" zegt en dat het simpel is en dat mensen dan in verwarring raken en dat dat grappig is)?
Na een half jaar lang het vak filosofie van het komische te hebben gehad, ben ik allergisch geworden voor het uitleggen van grappen *krabt aan wang*
Oud 18-08-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zojuist een reep chocolade naar binnen gewerkt en nu ben ik misselijk
Food isn't love
Oud 18-08-2010, 14:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Na een half jaar lang het vak filosofie van het komische te hebben gehad, ben ik allergisch geworden voor het uitleggen van grappen *krabt aan wang*

Citaat:
Food isn't love
;x

ik denk dat ik maar een kopje koffie neem.
Oud 18-08-2010, 14:21
Verwijderd
Oke ik ben zenuwachtig, ik ga zo een biertje pakken leren en proberen te relaxen.
En daarna even douchen.
Oud 18-08-2010, 14:21
Sherlock
Sherlock is offline
We hadden ook nog gescrabbeld met die mensen en 'Nederlandse' woorden telden mee. Allemaal verzonnen woorden als 'ojep' en dergelijke neerleggen, die mensen snapten er geen ruk meer van
Oud 18-08-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Oke ik ben zenuwachtig, ik ga zo een biertje pakken leren en proberen te relaxen.
En daarna even douchen.
Is het niet relaxeder éérst te gaan douchen en dan in je badkamerjas een biertje te pakken en dan te gaan relaxen?
Oud 18-08-2010, 14:27
Tink*
Tink* is offline
Oh ik ben brak en de keiweek is pas op de helft.
Oud 18-08-2010, 14:31
Verwijderd
Oei sterkte!
Oud 18-08-2010, 14:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
We hadden ook nog gescrabbeld met die mensen en 'Nederlandse' woorden telden mee. Allemaal verzonnen woorden als 'ojep' en dergelijke neerleggen, die mensen snapten er geen ruk meer van
> Kun je dat woord gebruiken in een zin?
< Ja hoor: "Hij had niet door dat ze hem bij zijn ojep namen"

Citaat:
Is het niet relaxeder éérst te gaan douchen en dan in je badkamerjas een biertje te pakken en dan te gaan relaxen?
Dobermann weet hoe het hoort.
Oud 18-08-2010, 14:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
I <3 Gummbah
Ik ben zwaar fan van zijn collages <3

Oud 18-08-2010, 14:36
Martiño
Martiño is offline
Helaas! Gummbah houdt niet van hotlinking!
Oud 18-08-2010, 14:41
Verwijderd
http://www.lurvely.com/index.php?id=4081328552

ik kom mijn werk steeds vaker tegen op sites die ik helemaal niet ken
Oud 18-08-2010, 14:45
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
http://www.lurvely.com/index.php?id=4081328552

ik kom mijn werk steeds vaker tegen op sites die ik helemaal niet ken
Vet toch?
Oud 18-08-2010, 14:46
Verwijderd
ja wel bizar wat je allemaal krijgt als je op je eigen naam gaat googlen! Het gaat allemaal een eigen leven leiden zonder dat je het weet
Oud 18-08-2010, 14:50
Verwijderd
ik ga naar de parade
Oud 18-08-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Bijna nooit. Maar ik kán een heel lekkere minestronesoep maken. En ook een heel lekkere preisoep. Maar niet uit mijn hoofd, en ik kook graag uit mijn hoofd.
Als je een soep goed kunt maken, kun je in principe iedere soep maken.

En jeetje wat een faalstudent ben ik toch, ik kom maar niet weg.
Oud 18-08-2010, 15:00
Sherlock
Sherlock is offline
Als ik mezelf google is bijna alles van ene Jasper die bijna dezelfde achternaam als mij heeft behalve die laatste 's'
Oud 18-08-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zwaar fan van zijn collages <3

[afbeelding]
Ik vind zijn tekeningen vooral fijn

Hoewel ik zijn collages eigenlijk helemaal niet zo goed ken en ik om deze hardop moest lachen
Oud 18-08-2010, 15:09
Verwijderd
Ik heb gedoucht en een biertje in de vriezer gelegd. Ik stel me gewoon aan.
Oud 18-08-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Als je een soep goed kunt maken, kun je in principe iedere soep maken.

En jeetje wat een faalstudent ben ik toch, ik kom maar niet weg.
Ja, maar ik heb dus eigenlijk geen idee hoe je een basis voor een soep maakt Kan ik zo opzoeken hoor, maar daar heb ik dan weer geen zin in.

Oh ja, pompoensoep kan ik ook maken.
Oud 18-08-2010, 15:13
Verwijderd
Ik heb net ruzie gemaakt met vodafone Ze hadden m'n moeder een aanmaning gestuurd voor een abonnement dat ze heeft geannuleerd. Maar dat kon de afdeling betalingen kennelijk niet zien en dus moest ik contactopnemen met de afdeling verkoop. Nadat ik daar 20 minuten in de wacht heb gestaan, heb ik betalingen teruggebeld en gezegd dat ze het zelf maar intern moesten oplossen. Uiteindelijk werd die man zo boos, dat hij zei: ik wil u niet verder helpen, ik ga nu ophangen
Oud 18-08-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gedoucht en een biertje in de vriezer gelegd. Ik stel me gewoon aan.
Dat jij zoveel drinkt, dat mag nog helemaal niet
Oud 18-08-2010, 15:18
Verwijderd
Lekker.
Oud 18-08-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik heb dus eigenlijk geen idee hoe je een basis voor een soep maakt Kan ik zo opzoeken hoor, maar daar heb ik dan weer geen zin in.

Oh ja, pompoensoep kan ik ook maken.
In veel gevallen: uitje fruiten, kruiden erbij mikken (vooral dingen als roosmarijn; oregano moet je niet pas op het laatst willen doen, dan geven ze hun smaak niet meer af), bekertje bouillon maken, daar de uien in blussen, water erbij tot je genoeg hebt, de groente die het hardst zijn het eerst en die het zachts zijn het laatst, afkruiden met p&z.
Oud 18-08-2010, 15:29
Verwijderd
Citaat:
In veel gevallen: uitje fruiten, kruiden erbij mikken (vooral dingen als roosmarijn; oregano moet je niet pas op het laatst willen doen, dan geven ze hun smaak niet meer af), bekertje bouillon maken, daar de uien in blussen, water erbij tot je genoeg hebt, de groente die het hardst zijn het eerst en die het zachts zijn het laatst, afkruiden met p&z.
Unox groentesoep in een pan flikkeren, wachten tot het kookt, klaar!
Oud 18-08-2010, 15:46
Verwijderd
Hallo!
Oud 18-08-2010, 15:56
Verwijderd
Hoi Sig!

Ik ben me aan het opdoffen.
Oud 18-08-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Hoi Sig!

Ik ben me aan het opdoffen.
Ga je nullen regelen?
Oud 18-08-2010, 16:00
Verwijderd
Dat hoef ik allang niet meer te regelen.
Oud 18-08-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Dat hoef ik allang niet meer te regelen.
Oja, je bent natuurlijk een V. Nou dat wordt wel een triootje vanavond
Oud 18-08-2010, 16:33
Geel
Geel is offline
In plaats van CSI en dergelijke programma's/series, hebben ze op de Russische televesie nagespeelde rechtszaken. :')
Oud 18-08-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:

Gaaf, thanks.
Oud 18-08-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Oja, je bent natuurlijk een V. Nou dat wordt wel een triootje vanavond
Kwartetje is ook prima.
Oud 18-08-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Kwartetje is ook prima.
Dan heb je wel al je openingen vol
Oud 18-08-2010, 16:50
Englander
Englander is offline
Citaat:
Oh ik ben brak en de keiweek is pas op de helft.
Tsja, die keiweek ook he. Altijd weer een feest.
Oud 18-08-2010, 16:50
Verwijderd
Tsja.
Oud 18-08-2010, 16:56
Englander
Englander is offline
Tsja.
Oud 18-08-2010, 17:01
Geel
Geel is offline
Oh god, het is wel erger dan CSI hoor. Een moeder die z'n kind terug wil van haar ex-man. De ex-man z'n vrouw die het echte kind dumpt en een kind van een andere vrouw steelt (waarom?? ) Het vriendje van de vrouw wiens kind gestolen is die van z'n vriendin af wil en die vriendin beschuldigd haar gynaecoloog ervan dat hij (de gynaecoloog) haar kind gestolen heeft. Best amusant.
Oud 18-08-2010, 17:18
Verwijderd
Ik kijk maar weer eens Take me out wegens dodelijke verveling en die Daan van gisteren :') Hij praat alsof zijn IQ de tachtig niet haalt en dat filmpje dat hij aan het hakken is
Oud 18-08-2010, 17:31
Verwijderd
Pioen klimt de hele tijd op mijn schouders, en dan springt ze er weer vanaf, op mijn schoot. Terwijl ze aan het ronken is als een Puchbrommer.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten