Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het komt van dit liedje. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=SuOi2K4thG4 |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Medeia; niet eens over Dragandinges?
![]() ![]() En mensen die je adviseren om te gaan mediteren als je niet zo lekker in je vel zit, vind ik stom. Maar mijn beste vriendinnetje gaf me laatst een roze kwarts, die me gelukkig zou moeten maken, en ook al geloof ik er geen zak van, ik vond het wel heel lief van d'r. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
oke, ik ga weer even iets heel doms posten, gewoon omdat ik jullie toch op de hoogte moet houden van mijn leven:
ik ben net in de supermarkt volgens mij 30 euro 'kwijtgeraakt'.. ik had geld in m'n broekzak zitten en toen ik bij de kassa stond en het eruit haalde dacht ik HUH, IK HAD TOCH NOG EEN PAAR TIENTJES MEER IN MN BROEKZAK ZITTEN?! maar toen dacht ik ach ik zal het wel thuis hebben laten liggen. ik sloeg er verder geen acht op en ging lekker rustig mn hele berg boodschappen inpakken. terwijl ik daarmee bezig ben zie ik ineens een neger in de rij bukken en met een paar tientjes in zijn hand de winkel wel erg snel uit lopen. ik dacht WTF. eenmaal thuis gekomen zag ik dat ik dat geld NIET thuis had laten liggen en die kerel er dus waarschijnlijk met mijn geld vandoor is gegaan ;( |
![]() |
|
|