Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2010, 13:06
Verwijderd
hi
Advertentie
Oud 18-08-2010, 13:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Had me verbaasd als het wel zo was.

Zo eentje maar dan nóg erger, want ook nog eens ontzettend spiritueel, verlicht en into open relaties en zo, heb ik wekenlang moeten verdragen toen ik in Frankrijk wonen. Hij kwam uit Hongarije of iets in die streken en deed werkelijk niks anders dan blijheid verkondigen, knuffels uitdelen, je ongepast aanraken (en dan ook echt íedereen ) en dingen zeggen als: "Je mag geen ochtendhumeur of een slechte dag hebben. Een uurtje slechte zin hebben is méér dan genoeg, daarna moet je gewoon weer blij zijn!'' ''Oh boy oh boy life is soooooo good! Why aren't you enjoying life more? I think you should meditate, it makes you happy!''
Nou ben ik niet agressief aangelegd maar hem heb ik meerdere malen zijn zen-hersens in willen slaan.
<3 herkenbaar Ik had de eerste nacht op Sziget al bijna een akkefietje met een Fransoos die vlak naast ons met een megafoon in de weer was. Wij waren onze tent aan het opzetten en die baguette was echt bloedirritant; dus ik vroeg 2x vrij 'netjes' of hij even kon kappen met dat ding. Maar hij tetterde dus vrolijk door, toen ik er de derde keer wat van zei liep hij naar me toe en begon hij met dat apparaat vlak bij mn oor te blehren. Carn not amused, dus ik mepte dat ding uit zn handen met een redelijke snauw ala "and now you shut up". Maar toen kwamen zn vriendjes er aan om te excuseren dat hij echt te dronken was en dat hij zich zou gedragen. Na wat overleg kregen we ze zelfs zover om dat ding iig niet midden in de nacht te gebruiken als iedereen ligt te maffen .
Oud 18-08-2010, 13:08
Verwijderd
Panda kom eens gauw hier heen.
Oud 18-08-2010, 13:08
Verwijderd
wat wat waaaat
Oud 18-08-2010, 13:09
Verwijderd
ik typ 'individu' ongeveer drie van de vier keren verkeerd.
Oud 18-08-2010, 13:09
Verwijderd
Ik heb net een bedrijf waar ik gesolliciteerd heb en die me een contract hebben aangeboden gezegd dat ik voordat ik m'n definitieve beslissing maak nog een een ander gesprek wil afwachten. Dat is toch niet raar?
Oud 18-08-2010, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik dus met honderdduizendmiljard woorden.
Oud 18-08-2010, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat met continu, ik plak er bijna automatisch een e achter.
Oud 18-08-2010, 13:12
Verwijderd
Citaat:
wat wat waaaat
Je was te laat.
En het komt van dit liedje.

http://www.youtube.com/watch?v=SuOi2K4thG4
Oud 18-08-2010, 13:13
Verwijderd
Ik heb me net ook elders uit de procedure teruggetrokken en nu werd ik net gebeld door een geblokkeerd nummer, nou ik neem mooi niet op dan
Oud 18-08-2010, 13:13
Verwijderd
mmm misschien moet ik zo eens gaan ontbijten
Oud 18-08-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net een bedrijf waar ik gesolliciteerd heb en die me een contract hebben aangeboden gezegd dat ik voordat ik m'n definitieve beslissing maak nog een een ander gesprek wil afwachten. Dat is toch niet raar?
Nee, dat is professioneel.

Citaat:
<3 herkenbaar Ik had de eerste nacht op Sziget al bijna een akkefietje met een Fransoos die vlak naast ons met een megafoon in de weer was. Wij waren onze tent aan het opzetten en die baguette was echt bloedirritant; dus ik vroeg 2x vrij 'netjes' of hij even kon kappen met dat ding. Maar hij tetterde dus vrolijk door, toen ik er de derde keer wat van zei liep hij naar me toe en begon hij met dat apparaat vlak bij mn oor te blehren. Carn not amused, dus ik mepte dat ding uit zn handen met een redelijke snauw ala "and now you shut up". Maar toen kwamen zn vriendjes er aan om te excuseren dat hij echt te dronken was en dat hij zich zou gedragen. Na wat overleg kregen we ze zelfs zover om dat ding iig niet midden in de nacht te gebruiken als iedereen ligt te maffen .
Mooie momenten zijn dat, achteraf gezien. Het was met die Hongaar ook nog wel leuk om de cynische misantroop uit te gaan hangen (en hem stiekem de hele tijd uitlachen met gevatheden die alleen mensen snapten die beter Engels konden), uiteindelijk ging híj zich dan ergeren.

Citaat:
Qft!
Oud 18-08-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Je was te laat.
En het komt van dit liedje.

http://www.youtube.com/watch?v=SuOi2K4thG4
O.

http://www.youtube.com/watch?v=U50m91KVY5M
Oud 18-08-2010, 13:16
Verwijderd
Leer even embedden.
Verwijderd
Citaat:
mmm misschien moet ik zo eens gaan ontbijten

maaltijdsoep <3
Verwijderd
Citaat:
Ik kan in individu elke klinker vervangen door een i of een u, afhankelijk van wat het niet moet zijn.

Citaat:
Vind ik niet, dan laat je juist zien dat ze blij met je moeten zijn omdat je gewild bent
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

maaltijdsoep <3
ik moest hardop lachen
Oud 18-08-2010, 13:19
Verwijderd
Citaat:
ik moest hardop lachen
;x

hoe was duitsland?
Oud 18-08-2010, 13:20
Verwijderd
@Medeia; niet eens over Dragandinges? Kan hoor, maar er was ooit een foto waar je wel redelijk ondersteboven van was Eentje met meer baardgroei. Ach whatever.

En mensen die je adviseren om te gaan mediteren als je niet zo lekker in je vel zit, vind ik stom.
Maar mijn beste vriendinnetje gaf me laatst een roze kwarts, die me gelukkig zou moeten maken, en ook al geloof ik er geen zak van, ik vond het wel heel lief van d'r.
Oud 18-08-2010, 13:20
Verwijderd
Wat een gare muziek.
Mooie tekst om jezelf mee te omschrijven!
Oud 18-08-2010, 13:21
Verwijderd
Citaat:
@Medeia; niet eens over Dragandinges? Kan hoor, maar er was ooit een foto waar je wel redelijk ondersteboven van was Eentje met meer baardgroei. Ach whatever.

En mensen die je adviseren om te gaan mediteren als je niet zo lekker in je vel zit, vind ik stom.
Maar mijn beste vriendinnetje gaf me laatst een roze kwarts, die me gelukkig zou moeten maken, en ook al geloof ik er geen zak van, ik vond het wel heel lief van d'r.
*laat roze kwarts thuis*
Oud 18-08-2010, 13:21
Verwijderd
Citaat:
;x

hoe was duitsland?
wel komisch. En vermoeiend. Lekker gezwommen, ik denk dat ik een abbo op een zwembad in breda ga nemen. Baantjes trekken is zo fijn.
Oud 18-08-2010, 13:22
Verwijderd
Citaat:
*laat roze kwarts thuis*
Verwijderd
Citaat:
Wat een gare muziek.
Mooie tekst om jezelf mee te omschrijven!
Zo ben ik helemaal niet.

Je kent me niehiet !!!
Verwijderd

Ik weet niet eens wat het is

*googelt*
Advertentie
Verwijderd
Een steen.
Verwijderd
Mijn badpak is gisteren bezorgd, nu nog moed en tijd verzamelen en dan ga ik ook baantjes trekken!
Oud 18-08-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:

Oh. Dat was dar per abuis, óf hij staat op sommige foto's wél appetijtelijk.

Citaat:
*laat roze kwarts thuis*
Verwijderd
Ik moet nog zoveel doen en de douche is bezet. Anders doe ik wel eerst boodschappen en douche ik daarna.
Verwijderd
Citaat:
wel komisch. En vermoeiend. Lekker gezwommen, ik denk dat ik een abbo op een zwembad in breda ga nemen. Baantjes trekken is zo fijn.
Zwemmen is heilig. alleen gaat m'n gezicht dan van "Oi! Water man! NEE MAN " en dan gaat hij zo van half dood rood enzo. Stom gezicht!
Oud 18-08-2010, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Zo ben ik helemaal niet.

Je kent me niehiet !!!
Gelukkig maar.
Als ik je zou kennen zou ik er dan achterkomen dat je wel of geen butje bent?
Verwijderd
Citaat:

Ik weet niet eens wat het is

*googelt*
Citaat:
Een steen.
Haha Ja, beetje anticlimax?
Verwijderd
Citaat:
Mijn badpak is gisteren bezorgd, nu nog moed en tijd verzamelen en dan ga ik ook baantjes trekken!
FOTO!
Verwijderd
Citaat:
Zwemmen is heilig. alleen gaat m'n gezicht dan van "Oi! Water man! NEE MAN " en dan gaat hij zo van half dood rood enzo. Stom gezicht!
echt waar? Zwemmers eczeem of?
Verwijderd
Citaat:
Oh. Dat was dar per abuis, óf hij staat op sommige foto's wél appetijtelijk.

Hij heeft gewoon vele gezichten Hij is namelijk een heel goed acteur
Oud 18-08-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
FOTO!
Eh nee het is een doodgewoon zwart badpak hoah.
Oud 18-08-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Is zwemmerseczeem niet gewoon voetschimmel? of ben ik in de warrrrr
Oud 18-08-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:
bij sonsbeeck kun je met een studentensportkaart voor 1,50 per keer zwemmen! dat deed ik ook altijd. bij een ander zwembad (ver weg ;p) mag je gratis!
Verwijderd
Citaat:
Eh nee het is een doodgewoon zwart badpak hoah.
Oh.
Verwijderd
Citaat:
Is zwemmerseczeem niet gewoon voetschimmel? of ben ik in de warrrrr
zwemmerseczeem is gewoon voetschimmel maar als je gewoon eczeem hebt wordt dat wel erger van chloor
Oud 18-08-2010, 13:28
Verwijderd
Citaat:
exceem wat vaak hand in hand gaat met astma, dikke kak
Oud 18-08-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Haha Ja, beetje anticlimax?
Nogal ja
Verwijderd
Citaat:
bij sonsbeeck kun je met een studentensportkaart voor 1,50 per keer zwemmen! dat deed ik ook altijd. bij een ander zwembad (ver weg ;p) mag je gratis!
Oh hey, ja, maar een studentensportkaart (is dat zo'n bres kaart?) is wel duizend duur toch?
Carn
Carn is offline
roze kwats.
Oud 18-08-2010, 13:31
Verwijderd
Draganliefde hier.
Oud 18-08-2010, 13:32
Verwijderd
oke, ik ga weer even iets heel doms posten, gewoon omdat ik jullie toch op de hoogte moet houden van mijn leven:
ik ben net in de supermarkt volgens mij 30 euro 'kwijtgeraakt'.. ik had geld in m'n broekzak zitten en toen ik bij de kassa stond en het eruit haalde dacht ik HUH, IK HAD TOCH NOG EEN PAAR TIENTJES MEER IN MN BROEKZAK ZITTEN?! maar toen dacht ik ach ik zal het wel thuis hebben laten liggen. ik sloeg er verder geen acht op en ging lekker rustig mn hele berg boodschappen inpakken. terwijl ik daarmee bezig ben zie ik ineens een neger in de rij bukken en met een paar tientjes in zijn hand de winkel wel erg snel uit lopen. ik dacht WTF. eenmaal thuis gekomen zag ik dat ik dat geld NIET thuis had laten liggen en die kerel er dus waarschijnlijk met mijn geld vandoor is gegaan ;(
Oud 18-08-2010, 13:32
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=1q1XZJMdRi4

Doe eens luisteren!
Oud 18-08-2010, 13:33
Verwijderd
Kamergenoot H. is een beetje vals. Er kwam iemand natgeregend binnen en die zei 'ach ja, het regent toch de hele tijd'. Toen ging H. naar buienradar om te laten zien dat het maar een halfuur had geregend en wel precies het afgelopen halfuur.
Verwijderd
Citaat:
Oh hey, ja, maar een studentensportkaart (is dat zo'n bres kaart?) is wel duizend duur toch?
ik weet het eerlijk gezegd niet precies volgens mij een paar tientjes... ik kreeg 'm toen gratis omdat ik mijn rabobankgebeuren naar breda had overgezet
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten