Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2010, 12:37
Verwijderd
450
Advertentie
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
we zullen je 's nachts wel een keertje bellen, martin!
Doen
Verwijderd
Citaat:
Huh nee oh maar ik bedoel dan wel Spanjaarden die ik ken van festivals en die zo rondlopen met een rieten hoedje en mooi lichaam hebben, haar dat beetje door de war zit en mooie donkere ogen
Ik ken Spanjaarden van toen ik in het laagseizoen in Spanje was en uitging daar waar de lokale adolescenten ook uitgingen en dat was niet. grappig. Maar dat zullen dan ook wel heel andere types zijn geweest. Sowieso zijn mensen die half Europa doorreizen om bij een festival te zijn op de een of andere manier sexy.
Oud 18-08-2010, 12:38
Verwijderd
Medeia hoe ging het?!?!?!?
Verwijderd
de smilies zijn kapot hier en ik moet werken maar ik ben aan het woggen
Verwijderd
Citaat:
Medeia hoe ging het?!?!?!?
Leuk. Zie L&R.
Oud 18-08-2010, 12:39
Sherlock
Sherlock is offline
Spaanse en Franse chicks zijn OF ontzettend lekker of ontzettend lelijk.
Oud 18-08-2010, 12:40
Verwijderd
Ik word héél vaak voor Spaans aangezien.
Oud 18-08-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
de smilies zijn kapot hier en ik moet werken maar ik ben aan het woggen
Oud 18-08-2010, 12:41
Verwijderd
Ik word voor meditirane aangezien.
Oud 18-08-2010, 12:41
Verwijderd
ja ik zie dus niet wat je schrijft kruisje kruisje ghehe
Oud 18-08-2010, 12:43
Sherlock
Sherlock is offline
Wtf ik bel mijn broertje net en ik krijg zo'n Surinaamse vrouw aan de telefoon die echt fucking boos is aangezien ze al 10 keer vandaag is gebeld
Oud 18-08-2010, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Leuk. Zie L&R.
O nou, dit komt helemaal goed.
Oud 18-08-2010, 12:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Sowieso zijn mensen die half Europa doorreizen om bij een festival te zijn op de een of andere manier sexy.
Daarom doe ik het al 7 jaar!

Ik vind Fransen wel het meest irritante festivalvolk ever tho ;x
Oud 18-08-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ken Spanjaarden van toen ik in het laagseizoen in Spanje was en uitging daar waar de lokale adolescenten ook uitgingen en dat was niet. grappig. Maar dat zullen dan ook wel heel andere types zijn geweest. Sowieso zijn mensen die half Europa doorreizen om bij een festival te zijn op de een of andere manier sexy.
Hahaha, dat geloof ik ook wel Jaa klopt, die stralen iets relaxeds (dit is geen woord ;p) uit en dan zijn ze heel leuk
Oud 18-08-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Wtf ik bel mijn broertje net en ik krijg zo'n Surinaamse vrouw aan de telefoon die echt fucking boos is aangezien ze al 10 keer vandaag is gebeld
Wat zei ze dan?
Oud 18-08-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:

Jij bent ook heel sexy hoor

Hoezo? Ik vind Engelsen het meest irritant!
Verwijderd
Citaat:

De '''' impliceert dat het geen succesverhaal was op sletgebied?

(8)And all that can see, is just another lemontree(8) Tadadam dadada tiedam da.
Verwijderd
Leuk om alle lowlands-voorpret te lezen

Intussen zit ik in een kamer met H., tegen wie ik niets anders dan 'wil je nog koffie' durf te zeggen omdat ik heb gehoord dat hij SGP stemmer is en van discussies houdt.
Oud 18-08-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Spaanse en Franse chicks zijn OF ontzettend lekker of ontzettend lelijk.
Hetzelfde geldt voor de mannen, vind ik
Verwijderd
Citaat:
(8)And all that can see, is just another lemontree(8) Tadadam dadada tiedam da.
<3
Verwijderd
Citaat:

Intussen zit ik in een kamer met H., tegen wie ik niets anders dan 'wil je nog koffie' durf te zeggen omdat ik heb gehoord dat hij SGP stemmer is en van discussies houdt.
Waarom zou ik koffie willen? Zie ik er soms uit als een koffie lurker? Wat is jou mening over vooroordelen?

Pas op!
Verwijderd
Citaat:
Hetzelfde geldt voor de mannen, vind ik
Eens!
Trouwens, ik ben het voor het eerst sinds ik me kan herinneren niet met je eens over een man. Die Dragan-dinges is niet te genieten, bah.
Oud 18-08-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou ik koffie willen? Zie ik er soms uit als een koffie lurker? Wat is jou mening over vooroordelen?

Pas op!
dat zal nog wel meevallen. Naar ik heb gehoord vindt hij toch dat ik koffie hoor te halen omdat ik anders mijn verzorgende instincten onderdruk!
Oud 18-08-2010, 12:50
Verwijderd
domme Carn, domme Forever, een beetje over 1 kam scheren.
Oud 18-08-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
dat zal nog wel meevallen. Naar ik heb gehoord vindt hij toch dat ik koffie hoor te halen omdat ik anders mijn verzorgende instincten onderdruk!
Dus mocht ik mijn been breken dan krijg jij een gevoel van ik-moet-panda-een-bamboe-taart-maken ?
Oud 18-08-2010, 12:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
De '''' impliceert dat het geen succesverhaal was op sletgebied?
Oh, ik ben sowieso niet van het festivalsletten dus dat scheelt

Citaat:
Jij bent ook heel sexy hoor

Hoezo? Ik vind Engelsen het meest irritant!

hmm, die zijn meestal gewoon 'bezopen'. Op de een of andere manier erger ik me altijd helemaal de spreekwoordelijke 'pleuris' aan van die Franse hippie-types, maar ik ben dan ook een soort misantroop in hart en nieren en vind overdreven vrolijke mensen sowieso intens vervelend. Van die apen die juist tegen je aan gaan praten als je met een giga-kater in de rij staat om bier te halen, "Vvyy are you not happyyyy, zis is a festival!"
Oud 18-08-2010, 12:52
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wat zei ze dan?
Weet ik veel ik lette echt niet op wat ze zij toen ik merkte dat ik de verkeerde persoon aan de telefoon had
Oud 18-08-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:

Verwijderd
Citaat:

hmm, die zijn meestal gewoon 'bezopen'. Op de een of andere manier erger ik me altijd helemaal de spreekwoordelijke 'pleuris' aan van die Franse hippie-types, maar ik ben dan ook een soort misantroop in hart en nieren en vind overdreven vrolijke mensen sowieso intens vervelend. Van die apen die juist tegen je aan gaan praten als je met een giga-kater in de rij staat om bier te halen, "Vvyy are you not happyyyy, zis is a festival!"
Heppiedepeppie volk mag neergeslagen worden.
Verwijderd
Zeg JasperJD, hoe is het met de chickies dan?
Oud 18-08-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Dus mocht ik mijn been breken dan krijg jij een gevoel van ik-moet-panda-een-bamboe-taart-maken ?
Dat denkt hij vast! Ik krijg dan meer een gevoel van ik-moet-panda's-bot-zetten-en-het-been-ingipsen, wat op zich ook een verzorgend instinct is, maar vast niet dat waar hij op doelt. Gezien hij al tegen verschillende vrouwen hier heeft gezegd dat ze niet zo ambiteus moesten zijn omdat ze al bijna te oud waren om nog te trouwen en dat toch hun voornaamste levensdoel moest zijn
Oud 18-08-2010, 12:56
Verwijderd
Ik ben zenuwachtig vanavond ga ik ergens heen waar ik naar mijn inschatting 150 nieuwe mensen zie, minstens. En ik heb nu al de bibbers in mijn buik.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Heppiedepeppie volk mag neergeslagen worden.
Huhu zo`n Fransoos was ook nog eens verontwaardigd dat ik door z'n Poi-sessie heen liep. Hij stond midden in het fucking publiek met zn fucking Poi, wat wil je dan.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zenuwachtig vanavond ga ik ergens heen waar ik naar mijn inschatting 150 nieuwe mensen zie, minstens. En ik heb nu al de bibbers in mijn buik.
spannend! Wat is het voor iets?
Oud 18-08-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Dat denkt hij vast! Ik krijg dan meer een gevoel van ik-moet-panda's-bot-zetten-en-het-been-ingipsen, wat op zich ook een verzorgend instinct is, maar vast niet dat waar hij op doelt. Gezien hij al tegen verschillende vrouwen hier heeft gezegd dat ze niet zo ambiteus moesten zijn omdat ze al bijna te oud waren om nog te trouwen en dat toch hun voornaamste levensdoel moest zijn
wat is hij?
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Zeg JasperJD, hoe is het met de chickies dan?
Hordes! Hordes zeg ik je!
Verwijderd
Citaat:
wat is hij?
sgp-stemmer dus
Verwijderd
Citaat:
Huhu zo`n Fransoos was ook nog eens verontwaardigd dat ik door z'n Poi-sessie heen liep. Hij stond midden in het fucking publiek met zn fucking Poi, wat wil je dan.
Poi?
Oud 18-08-2010, 12:58
Verwijderd
Citaat:
spannend! Wat is het voor iets?
Nzon bijeenkomst.
En ik zag dat ik een beetje te veel moet werken want ik wil ook met een vriendinnetje er zelf heen dus daar ga ik nog even wat aan veranderen.
Oud 18-08-2010, 12:58
Carn
Carn is offline
Poi

Oud 18-08-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Nzon bijeenkomst.
En ik zag dat ik een beetje te veel moet werken want ik wil ook met een vriendinnetje er zelf heen dus daar ga ik nog even wat aan veranderen.
Ah ga je daar werken? Tof
Verwijderd
Citaat:
Had me verbaasd als het wel zo was.

Citaat:
Zo eentje maar dan nóg erger, want ook nog eens ontzettend spiritueel, verlicht en into open relaties en zo, heb ik wekenlang moeten verdragen toen ik in Frankrijk wonen. Hij kwam uit Hongarije of iets in die streken en deed werkelijk niks anders dan blijheid verkondigen, knuffels uitdelen, je ongepast aanraken (en dan ook echt íedereen ) en dingen zeggen als: "Je mag geen ochtendhumeur of een slechte dag hebben. Een uurtje slechte zin hebben is méér dan genoeg, daarna moet je gewoon weer blij zijn!'' ''Oh boy oh boy life is soooooo good! Why aren't you enjoying life more? I think you should meditate, it makes you happy!''
Nou ben ik niet agressief aangelegd maar hem heb ik meerdere malen zijn zen-hersens in willen slaan.
Verwijderd
Oud 18-08-2010, 13:01
Verwijderd
Ja ik ga er werken en het is mijn allereerste keer.
En er staat dat ik 88 uur moet werken maar dat vind ik een beetje veel.
Ik had aangegeven dat ik op die tijden kon, maar niet dat ik ze ook allemaal wil hahaha.
Oud 18-08-2010, 13:01
Sherlock
Sherlock is offline
Wat panda zegt
Oud 18-08-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Had me verbaasd als het wel zo was.

Zo eentje maar dan nóg erger, want ook nog eens ontzettend spiritueel, verlicht en into open relaties en zo, heb ik wekenlang moeten verdragen toen ik in Frankrijk wonen. Hij kwam uit Hongarije of iets in die streken en deed werkelijk niks anders dan blijheid verkondigen, knuffels uitdelen, je ongepast aanraken (en dan ook echt íedereen ) en dingen zeggen als: "Je mag geen ochtendhumeur of een slechte dag hebben. Een uurtje slechte zin hebben is méér dan genoeg, daarna moet je gewoon weer blij zijn!'' ''Oh boy oh boy life is soooooo good! Why aren't you enjoying life more? I think you should meditate, it makes you happy!''
Nou ben ik niet agressief aangelegd maar hem heb ik meerdere malen zijn zen-hersens in willen slaan.
Zodra die persoon alleen is voelt hij zich kut. Lekker typisch.
Oud 18-08-2010, 13:03
Verwijderd
Verdomme Mean ik denk telkens dat je iets met anorexia post, ga eens even wat eten ofzo om het tegendeel te bewijzen.
Oud 18-08-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Ooooh, do want!
Ja, maar ik wil in totaal niet meer kwijt zijn dan 500 euro.
Oud 18-08-2010, 13:05
Verwijderd
Ik ben 5 kilo aangekomen!!!!11!!!!!!1!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten