| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind een (klein) rugzakje wel veel fijner dan een schoudertas(je), als je er de hele dag mee moet lopen. Al die kleine dingen bij elkaar worden toch een soort van zwaar, op den duur, zeker als je je jas er aan gaat hangen en zo. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
als mijn broekzakken uitpuilen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een minirugzakje heb ik niet en ik heb altijd een hekel aan mensen met rugzakken in grote menigtes. Want die willen nog wel eens vergeten dat ze z'n ding op hun rug hebben Oh ja, en wat sann zegt. En we gaan alles fotograferen en die foto's dan beamen op onze bruiloften.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik neem ook geen jas mee, vestjes en capuchontrui en sjaal ftw |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
, degene die niet zoent gaat dan met zo'n ZOMFG WATSKEBURT blik in de rechterhoek van de foto staan
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik ga zo een nieuw luchtbed kopen. 400 gram. Dat is zo zwaar als like, een spijkerbroek. Liefde <3. |
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Werk ze! Citaat:
Spanjaarden zijn (op hele fijne uitzonderingen na) zóoooo lelijk. Van die kleine, potige, vettig kijkende mannetjes, drie keer bah.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh maar ik bedoel dan wel Spanjaarden die ik ken van festivals en die zo rondlopen met een rieten hoedje en mooi lichaam hebben, haar dat beetje door de war zit en mooie donkere ogen
|
|
![]() |
|
|