Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat mailen vind ik ook wel leuk

En ik moet nog stofzuigen en mijn was ophangen en mijn tent ophalen en mijn tas verder inpakken.

Oh ja, nog een vraag! Wat neem jij aan tas mee, zegmaar? Voor op het festivalterrein bedoel ik. Een rugzak is kut natuurlijk, maar die neem ik wel mee, omdat daar veel in kan dat naar de camping moet (lees; bier) en dan neem ik verder nog gewoon zo'n minitasje mee voor portemonnee, mobiel, labello, kauwgom, fototoestel en van die dingen. Of is een minitasje een slecht idee? Als in; jatgevoelig?
Festivaln00000b
een minitasje vind ik op festivals altijd superhandig goed dat je het zegt, ik denk dat ik vanmiddag nog even een nieuwe moet scoren.. spullen in m;n broekzak/kleding/schoenen raak ik namelijk ALTIJD kwijt ;p
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eastpack mee, maar ik ga meestal zonder tas het terrein op, miniportemoneetje met alleen pinpas, munten en geld, camera past in broekzak, peuken en ik ben wel klaar . Minitasje is een prima idee, doen veel mensen en volgens mij wordt er vooral op de campings gejat, dus je kunt het beste al je waardevolle spul mee het festival terrein opnemen .
Ok Minitasje it is dan.
Verwijderd
Citaat:
Hell yeah! Ik moet komende dinsdag wel weer werken trouwens
Arme jij

vorig jaar had ik mexicaanse griep na lowlands, toen kon ik dinsdag niet eens staan en nee het was geen kater heb 2 weken plat gelegen.
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, sexy.
Je gaat er toch zeker niet heen om séxy te zijn hè!
Ik vind een (klein) rugzakje wel veel fijner dan een schoudertas(je), als je er de hele dag mee moet lopen. Al die kleine dingen bij elkaar worden toch een soort van zwaar, op den duur, zeker als je je jas er aan gaat hangen en zo.
Oud 18-08-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
een minitasje vind ik op festivals altijd superhandig goed dat je het zegt, ik denk dat ik vanmiddag nog even een nieuwe moet scoren.. spullen in m;n broekzak/kleding/schoenen raak ik namelijk ALTIJD kwijt ;p
Ik vind het vooral gewoon irritant en stom eruit zien als mijn broekzakken uitpuilen.
Oud 18-08-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vind een (klein) rugzakje wel veel fijner dan een schoudertas(je), als je er de hele dag mee moet lopen. Al die kleine dingen bij elkaar worden toch een soort van zwaar, op den duur, zeker als je je jas er aan gaat hangen en zo.
Minke en ik gaan keihard sletten op lowlands
Oud 18-08-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Na, denk niet dat ik m'n jas meeneem eigenlijk.
En een minirugzakje heb ik niet en ik heb altijd een hekel aan mensen met rugzakken in grote menigtes. Want die willen nog wel eens vergeten dat ze z'n ding op hun rug hebben

Oh ja, en wat sann zegt. En we gaan alles fotograferen en die foto's dan beamen op onze bruiloften.
Verwijderd
mweeh nu twijfel ik toch of ik ook geen minitasje wil ik ben te beinvloedbaar!
Verwijderd
Citaat:
dat was ook het idee van eric en mij <3
Verwijderd
Citaat:
En een minirugzakje heb ik niet en ik heb altijd een hekel aan mensen met rugzakken in grote menigtes. Want die willen nog wel eens vergeten dat ze z'n ding op hun rug hebben
QFT.

Ik neem ook geen jas mee, vestjes en capuchontrui en sjaal ftw
Oud 18-08-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Wie gaan er hier nu allemaal eigenlijk naar Lowlands?
Oud 18-08-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:

Oh ja, en wat sann zegt. En we gaan alles fotograferen en die foto's dan beamen op onze bruiloften.
Uhuh , degene die niet zoent gaat dan met zo'n ZOMFG WATSKEBURT blik in de rechterhoek van de foto staan
Oud 18-08-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
dat was ook het idee van eric en mij <3
<3.
Verwijderd
van de kantine? alleen eric, nathan, ik, sann, minke en trimmmmmmmm trabbbbbbb volgens mij?
Verwijderd
@Commendatore: ik weet het niet, maar ik wel en sann ook en Babs en WT en Jiive en Miekepieke en nog een hele stapel Onzinners.
Verwijderd
Absinthe, White Trash, Babs, Jive, Trimm, Miekepiek, ik en heul veul onzinners, like 30 ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Uhuh , degene die niet zoent gaat dan met zo'n ZOMFG WATSKEBURT blik in de rechterhoek van de foto staan
Uhuh En de beste foto daarvan vergroten we uit voor de trouwkaart
Oud 18-08-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Uhuh En de beste foto daarvan vergroten we uit voor de trouwkaart
vooral leuk voor de bruidegom (tenzij dat dezelfde persoon is als op de foto natuurlijk)
Oud 18-08-2010, 12:06
Verwijderd
De bruidegom photoshoppen we dan evt. wel over het hoofd van het sletmateriaal, als ie er écht problemen mee heeft
Oud 18-08-2010, 12:06
Verwijderd
Wel een stuk rustiger, maar geen totale leegloop dus.
Oud 18-08-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
De bruidegom photoshoppen we dan evt. wel over het hoofd van het sletmateriaal, als ie er écht problemen mee heeft
En mocht het nou niet lukken op lowlands is er voor jouw trouwkaart iig een andere foto die wel volstaat
Verwijderd
Citaat:
Wel een stuk rustiger, maar geen totale leegloop dus.
op onzin wel denk ik, maar hier valt het mee!
Verwijderd
Oooooh, shut up
Verwijderd
Ik vind DK ook belangrijker.
Oud 18-08-2010, 12:08
Verwijderd
godver wat een voorpret hier
Oud 18-08-2010, 12:08
Verwijderd
Well. Ziekenhuiskosten vallen inderdaad onder je eigen risico, ik krijg net post van de verzekering dat ze 165,- van me willen vangen Dat is dan weer jammer.
Oud 18-08-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
godver wat een voorpret hier
De voorpret maakt het nog leuker

Citaat:
Well. Ziekenhuiskosten vallen inderdaad onder je eigen risico, ik krijg net post van de verzekering dat ze 165,- van me willen vangen Dat is dan weer jammer.
Oei tegenvaller

Ik ga zo een nieuw luchtbed kopen. 400 gram. Dat is zo zwaar als like, een spijkerbroek. Liefde <3.
Oud 18-08-2010, 12:12
Verwijderd
Ik kijk shoplogs op youtube.
Oud 18-08-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Minimaal 2, maximaal 5 is de afspraak bij mij en vriendinnetje
Oud 18-08-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Minimaal 2, maximaal 5 is de afspraak bij mij en vriendinnetje
per avond of?
Oud 18-08-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
per avond of?
Gewoon sowieso als we uitgaan
Oud 18-08-2010, 12:23
Verwijderd
ik ben blij niet de enige 22-jarige te zijn met zulk soort puberaal gedrag ;d
Oud 18-08-2010, 12:25
Verwijderd
Goed ik ga nog even naar de stad voor de allerlaatste inkoopjes, dan nog 8,5 uur werken en dan kan het Lowlands 2010 weekend beginnen <3 Fijne dag allemaal!
Oud 18-08-2010, 12:26
Verwijderd
succes sann en tot morgen!
Verwijderd
Citaat:
Goed ik ga nog even naar de stad voor de allerlaatste inkoopjes, dan nog 8,5 uur werken en dan kan het Lowlands 2010 weekend beginnen <3 Fijne dag allemaal!
Werkse!
Verwijderd
Jammer dat er op lowlands niet zoveel Spanjaarden rondlopen, dat zijn toch wel de knapste kerels
Oud 18-08-2010, 12:28
Verwijderd
Citaat:

Citaat:

Hum, had ik dat geweten. Ik heb een perfect klein rugzagje, met van dat rugsteunspul en ook nog iets dat eventueel om je buik kan (dat is níet sexy maar heul handig als je wandeltochten in de bergen maakt) en er past net een flesje water, wat eten en je waardevolle spullen in. Die had ik wel uit willen lenen, alas!

Citaat:
Dan moeten jullie daar maar een omstander voor vragen, want zo te horen hoort hier iedereen bij de slettende partij.
Oud 18-08-2010, 12:28
Verwijderd
Zelfs ik ben niet zo'n sletje.
Oud 18-08-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Wel smssen hoe geweldig het is en zo hè. Werk ze!

Citaat:
Jammer dat er op lowlands niet zoveel Spanjaarden rondlopen, dat zijn toch wel de knapste kerels
Spanjaarden zijn (op hele fijne uitzonderingen na) zóoooo lelijk. Van die kleine, potige, vettig kijkende mannetjes, drie keer bah.
Verwijderd
Citaat:
LL Lucky Luciano naamzoek,

check ibood eens vandaag
Ah fuck hoe nice! Maar wel te veel boven budget helaas
Verwijderd
Citaat:
Ben je wel een gewoon sletje ja? Of héb je het alleen maar veel over mannen?
Verwijderd
Citaat:
jij wijst iedereen af!
Oud 18-08-2010, 12:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ah fuck hoe nice! Maar wel te veel boven budget helaas
Ooooh, do want!
Oud 18-08-2010, 12:31
Verwijderd
Defineer een gewoon sletje is ja.
Oud 18-08-2010, 12:31
Martiño
Martiño is offline
Volgensmij gaat het hier de komende dagen heeeeeel stil zijn.
Oud 18-08-2010, 12:32
Verwijderd
we zullen je 's nachts wel een keertje bellen, martin!
Oud 18-08-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Defineer een gewoon sletje is ja.
Of vertel gewoon over je gebruikelijk escapades.
Oud 18-08-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Wel smssen hoe geweldig het is en zo hè. Werk ze!

Spanjaarden zijn (op hele fijne uitzonderingen na) zóoooo lelijk. Van die kleine, potige, vettig kijkende mannetjes, drie keer bah.
Huh nee oh maar ik bedoel dan wel Spanjaarden die ik ken van festivals en die zo rondlopen met een rieten hoedje en mooi lichaam hebben, haar dat beetje door de war zit en mooie donkere ogen
Oud 18-08-2010, 12:35
Verwijderd
en volgens mij bestaat dit topic gewoon uit best wel veel sloeries
Oud 18-08-2010, 12:36
Sherlock
Sherlock is offline
Wut de telefoon ging en ik dacht 'ooh die neemt iemand anders wel op' Maar er is niemand anders

Regels voor berichten