Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Met een blaar onder je voet valt zelfs vijfhonderd meter naar huis lopen niet mee
![]() En nee, niet iedereen kan 45 minuten hardlopen, en ik kan dat op zich intussen wel, maar dan in een dalende snelheid waardoor ik aan het eind geen vijf mijl heb afgelegd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee, dat jij het kon zonder te trainen, betekent niet dat iedereen het kan zonder te trainen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Iets dergelijks moesten ze in Nederland ook doen: "Alle katten steriliseren en registreren"
![]() (Maar dan wel met een uitzonderingssysteem met vergunningen voor eventuele (hobby-)fokkers.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik moet nog stofzuigen en mijn was ophangen en mijn tent ophalen en mijn tas verder inpakken. Oh ja, nog een vraag! Wat neem jij aan tas mee, zegmaar? Voor op het festivalterrein bedoel ik. Een rugzak is kut natuurlijk, maar die neem ik wel mee, omdat daar veel in kan dat naar de camping moet (lees; bier) en dan neem ik verder nog gewoon zo'n minitasje mee voor portemonnee, mobiel, labello, kauwgom, fototoestel en van die dingen. Of is een minitasje een slecht idee? Als in; jatgevoelig? ![]() Festivaln00000b ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|