Brrr niet open doen, eerst kijken om het hoekje (als je die hebt natuurlijk).
Advertentie
18-08-2010, 00:58
Verwijderd
Hihi, ik had van die miniflesjes en potjes gekocht bij de Xenos om shampoo en douchegel e.d. in te doen. En ze zitten in zo'n etuitje, en nu wil ik ze dus allemaal vullen. Maar ja, waar vul je die dingen nou mee als je het nodige al in een flesje hebt gedaan. Dus toen heb ik maar scrub in een potje gedaan, gewoon omdat het kan. Lekker scrubben op Lowlands
Brrr niet open doen, eerst kijken om het hoekje (als je die hebt natuurlijk).
ja ik denk dat ik het verbeelde want ik hoor mijn ouders niet morren. En over een paar dagen gaan ze op vakantie en pas ik op het huis, nou, wat ik dan allemaal door huis hoor rennen joh
of zullen we nog een kleine discussie houden over welke alcohol we meenemen hier want dat is echt vet goed voor het forumimago.
18-08-2010, 01:04
Verwijderd
Ik heb alleen nog maar bier gekocht. En dat is volgens mij nog geen acht liter. Dat weet ik wel zeker zelfs. En nog een liter water neem ik mee, denk ik. En jullie?
18-08-2010, 01:05
Verwijderd
Ik kan ook Absinthe meenemen en zeggen dat het afwasmiddel is
18-08-2010, 01:05
Verwijderd
door dat schoppen ben ik al wel mn tanden gaan poetsen een korte drankdiscussie kan nooit kwaad
18-08-2010, 01:07
Verwijderd
Ik besef net dat ik geen lege flessen in huis heb ;x
18-08-2010, 01:07
Verwijderd
ik neem sowieso een stel blikken bier en energydrink mee, water neem ik alleen mee voor onderweg, eenmaal op de camping vul ik daar wel constant flessen in het toiletgebouw. dan moet er ook nog wat sterks mee, maar wat dat wordt.. geen idee nog
18-08-2010, 01:08
Verwijderd
Heb ik ook niet. Of jawel, een Evian-fles, en misschien nog wel ergens een verdwaalde Fantafles.
18-08-2010, 01:09
Verwijderd
Gaan jullie naar Jack Parrow?
Geef hem maar een kusje van mij jongetjes en meisje.
WT, wil jij niet met me mee naar Shantel toevallig?
Oh en ik ben een Lowlandsn00b he? Is sterke drank nou geoorloofd of niet? Met andere woorden; moet je het meesmokkelen of mag je gewoon een een dikke petfles wodka meezeulen?
WT, wil jij niet met me mee naar Shantel toevallig?
Oh en ik ben een Lowlandsn00b he? Is sterke drank nou geoorloofd of niet? Met andere woorden; moet je het meesmokkelen of mag je gewoon een een dikke petfles wodka meezeulen?
dat mag gewoon hoor!
18-08-2010, 01:12
Verwijderd
Ik vind Shantel niet slecht maar na een tijdje wel irritant, misschien dus
Ik moet eigenlijk dat blokkenschema printen maar ehm heb geen printer. Weet wel al een beetje wat ik zeker wil zien maar verder ben ik niet zo van het plannen. Iets met herhalende patronen.
18-08-2010, 01:16
Verwijderd
eric, er wordt je nog duizend keer zo'n programmaboekje (met blokkenschema) in de hand gedrukt daar