Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Neemt natuurlijk niet weg dat tegenwoordig veel medicijnen te snel voorgeschreven worden, vooral antidepressiva.
Dat klopt. Maar antidepressiva zijn wel erg functioneel.
Seroquel daarentegen, zijn rellen over geweest in Amerika vanwege lichamelijke klachten die er door zouden zijn ontstaan.
Advertentie
Oud 20-08-2010, 22:55
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
oh yeah baby
moz naamzoek, vergeet vooral niet te lachen want het is leuk!

[filmpje]

oh dit muziekje, die stem <3333

<3
Rationeel
Rationeel is offline
dat was mijn neefje weer, moge dat even duidelijk zijn
Verwijderd
Citaat:
Dat staat los van wat ik zei. En ik weet niet of dat te snel wordt gedaan. Ik vind vooral dat te snel diagnoses worden gesteld.
Diagnoses is alleen maar een hulpmiddel zodat je die mensen duidelijkheid geeft, zodat ze misschien rust kunnen vinden. Ik weet niet of er te snel diagnoses gegeven wordt, maar heel veel mensen geven zichzelf ook een diagnose.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik dacht altijd dat dat een slechte invloed had op het eten, maar ik kwam er een tijdje geleden achter dat ze dat alleen maar zeggen omdat je koelkast/vriezer dan harder moet werken ;x
Je koelkast / vriezer wordt er minder koud van, wat effect kan hebben op de rest van wat er in staat.

Citaat:
Dat klopt. Maar antidepressiva zijn wel erg functioneel.
Seroquel daarentegen, zijn rellen over geweest in Amerika vanwege lichamelijke klachten die er door zouden zijn ontstaan.
Antidepressiva geven aan mensen die het niet nodig hebben is ook niet handig.
Oud 20-08-2010, 22:57
Verwijderd
Nee dat is zo. Maar of het nou echt te snel gegeven wordt..
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Diagnoses is alleen maar een hulpmiddel zodat je die mensen duidelijkheid geeft, zodat ze misschien rust kunnen vinden. Ik weet niet of er te snel diagnoses gegeven wordt, maar heel veel mensen geven zichzelf ook een diagnose.
Diagnoses zijn veel meer. Diagnoses zijn een kaartje die aan je gehangen wordt en die invloed kan hebben op de rest van je leven. Het is iets wat je niet meer zomaar kwijt raakt. Het is iets waar je vaker wel dan niet medicijnen voor en door krijgt, en iets wat niet zomaar meer veranderd wordt. Bovendien hebben bepaalde mensen de neiging een diagnose te stellen ondanks dat niet zeker is dat iemand datgene ook echt heeft, of bijvoorbeeld een diagnose te stellen zodat er maar een diagnose is.

/opinion.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Je koelkast / vriezer wordt er minder koud van, wat effect kan hebben op de rest van wat er in staat.

Antidepressiva geven aan mensen die het niet nodig hebben is ook niet handig.
zo'n klein koelkastje is al snel 90 liter. daar kom je aan met je bakje van max. 2 liter...

het heeft vrij weinig invloed
Oud 20-08-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Nee dat is zo. Maar of het nou echt te snel gegeven wordt..
ja
Oud 20-08-2010, 22:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
zo'n klein koelkastje is al snel 90 liter. daar kom je aan met je bakje van max. 2 liter...

Alles is relatief. Dat kun je dus ook best doen. Maar bij grote pannen vol met heet eten in een kleine vriezer is niet handig.
Oud 20-08-2010, 23:01
Verwijderd
Ik heb spontaan zin om Goodfellas te kijken. Dus, ik ga Goodfellas kijken.
Oud 20-08-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Diagnoses zijn veel meer. Diagnoses zijn een kaartje die aan je gehangen wordt en die invloed kan hebben op de rest van je leven. Het is iets wat je niet meer zomaar kwijt raakt. Het is iets waar je vaker wel dan niet medicijnen voor en door krijgt, en iets wat niet zomaar meer veranderd wordt. Bovendien hebben bepaalde mensen de neiging een diagnose te stellen ondanks dat niet zeker is dat iemand datgene ook echt heeft, of bijvoorbeeld een diagnose te stellen zodat er maar een diagnose is.

/opinion.
Het is maar wat je er zelf van maakt hoor. Want tja een kaartje. Je bent nog wel dezelfde persoon, maar dan met een kaartje: depressief. Voor sommige mensen kan dat rust geven hoor. Plus diagnoses worden nog weleens bijgesteld. Ja dat laatste klopt, maar dat komt omdat iedereen met een probleem tegenwoordig een diagnose wíl horen. Psychiaters denken oh onderzoekje: Depressief.
Het is lullig voor de mensen die wel echt iets mankeren.

edit: Ik ga slapen. Morgen weer 12 uur lang werken
Oud 20-08-2010, 23:04
Verwijderd
neeeeee niet weer hij was eindelijk uit mijn hoofd verdwenen. Dit draaien we zo vaak in de klas :"(
Oud 20-08-2010, 23:05
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=j_JWku2yHqc
Oud 20-08-2010, 23:06
Philosophy
Philosophy is offline
Jasmijn naamzoek
Ik deed net even een naamzoek en ik ben al lang terug van vakantie. Was de laatste 2 weken van juli op vakantie! Heb het gewoon druk met andere dingen en heb besloten hier niet meer zoveel te zijn.
Oud 20-08-2010, 23:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het is maar wat je er zelf van maakt hoor. Want tja een kaartje. Je bent nog wel dezelfde persoon, maar dan met een kaartje: depressief. Voor sommige mensen kan dat rust geven hoor. Plus diagnoses worden nog weleens bijgesteld. Ja dat laatste klopt, maar dat komt omdat iedereen met een probleem tegenwoordig een diagnose wíl horen. Psychiaters denken oh onderzoekje: Depressief.
Het gaat niet om hoe je er zelf tegenaan kijkt. Het gaat om hoe anderen het zien. Zo kan het invloed hebben op je baan, op relaties met anderen mensen, etc. Het is iets wat je met je meedraagt. En dat is tot daar aan toe als het nu eenmaal zo is, maar het wordt nogal cru als die diagnose ook nog eens niet klopt.

Klopt, en mensen willen ook vaak medicijnen, omdat ze dan het gevoel hebben geholpen te worden en waar voor hun geld te krijgen. En zo zijn er wel meer redenen dat het gebeurt. Maar het probleem is dus dát het gebeurt.
Oud 20-08-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Het gaat niet om hoe je er zelf tegenaan kijkt. Het gaat om hoe anderen het zien. Zo kan het invloed hebben op je baan, op relaties met anderen mensen, etc. Het is iets wat je met je meedraagt. En dat is tot daar aan toe als het nu eenmaal zo is, maar het wordt nogal cru als die diagnose ook nog eens niet klopt.

Klopt, en mensen willen ook vaak medicijnen, omdat ze dan het gevoel hebben geholpen te worden en waar voor hun geld te krijgen. En zo zijn er wel meer redenen dat het gebeurt. Maar het probleem is dus dát het gebeurt.
Nou 9/10 mensen vertelt niet aan een ander dat hij of zij depressief is, of borderline.
Tenzij het niet anders kan, en het je werk/school zodanig belemmert. Maar mensen kijken altijd scheef. Ik vind het dus wel belangrijk hoe je er zelf tegen aan kijkt. Niet hoe andere mensen er tegenaan kijken, dat is hen probleem.

Nu ga ik echt slapen.
Oud 20-08-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:

Mja, mijn moeder heeft me met de paplepel ingeslagen geen warme shit in de koelkast te zetten. Oh en het is nog echt wárm hoor, niet lauw.
Oud 20-08-2010, 23:17
Philosophy
Philosophy is offline
Zo, iedereen is naar Lowlands zeker.
Oud 20-08-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Mja, mijn moeder heeft me met de paplepel ingeslagen geen warme shit in de koelkast te zetten. Oh en het is nog echt wárm hoor, niet lauw.
Waarom mag dat eigenlijk niet?
Oud 20-08-2010, 23:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Citaat:
Oud 20-08-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Zo, iedereen is naar Lowlands zeker.
De mensen met muzieksmaak niet.
Oud 20-08-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Delta T, man. Je weet toch!
Oud 20-08-2010, 23:24
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Die gaan morgen naar Decibel

Helaas kan ik niet
Oud 20-08-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Nja ik vind de Lowlands-lineup tamelijk bedroevend.
Oud 20-08-2010, 23:26
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Oud 20-08-2010, 23:26
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
delta delta t is stukken hoger als je warme shit in je koelkast gooit!
Oud 20-08-2010, 23:27
Rationeel
Rationeel is offline
ijsklontjes moet je ook maken met warm/heet water
Oud 20-08-2010, 23:27
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nja ik vind de Lowlands-lineup tamelijk bedroevend.
Dit ook

Er waren maar 2 artiesten die ik ECHT wou zien en een paar die wel ok waren
Oud 20-08-2010, 23:28
Verwijderd
Oh. mwah. Dan doet ie maar wat meer zn best om op temperatuur te blijven. Hij heet niet voor niets koelkast, dus koelen zal ie!
Oud 20-08-2010, 23:28
Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb niet eens naar de line-up gekeken, moet toch werken. Heb nog wel een kaartje voor een vriendin weten te regelen.
Oud 20-08-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Eh, mijn natuurkunde is wat stoffig. Delta T is toch een 'stapje'?
Oud 20-08-2010, 23:29
Verwijderd
Ja en dan komen al die mensen straks terug van LL en dan gaan er weer tien saaitopics daarover ;x
Oud 20-08-2010, 23:30
Verwijderd
Ik kijk nu trouwens die Lowlands reportage. Echt 99% van die bands zegt me geen ene drol
Oud 20-08-2010, 23:30
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja en dan komen al die mensen straks terug van LL en dan gaan er weer tien saaitopics daarover ;x
Ach ik wil ook wel weten wat er allemaal is gebeurd
Oud 20-08-2010, 23:31
Philosophy
Philosophy is offline
Gewoon een week wegblijven.
Oud 20-08-2010, 23:31
Verwijderd
Ik niet.
Oud 20-08-2010, 23:32
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik kijk nu trouwens die Lowlands reportage. Echt 99% van die bands zegt me geen ene drol
Of het zijn bands die ik ECHT niet wil zien
Rationeel
Rationeel is offline
lowlands is een excuus om een paar dagen lang in een tentje te zitten, flink te batsen en lekker te blowen. niets mis mee dus, maar zeg niet dat je voor de muziek gaat.
Verwijderd
Mensen die bij een optreden de hele tijd met hun cameraatje omhoog staan om alles te filmen Echt, ga gewoon genieten van het moment ipv die debiele behoefte om alles maar vast te leggen.
Rationeel
Rationeel is offline
en daar heb je eigenlijk helemaal geen excuus voor nodig
Philosophy
Philosophy is offline
Hoeveel nieuwe s.com-setjes gaat Lowlands vormen?
Oud 20-08-2010, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Mensen die bij een optreden de hele tijd met hun cameraatje omhoog staan om alles te filmen Echt, ga gewoon genieten van het moment ipv die debiele behoefte om alles maar vast te leggen.
en daarbij zijn 99.9% van dat soort filmpjes toch altijd van zeer slechte kwaliteit. Verneukt geluid en alles.
Oud 20-08-2010, 23:34
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
lowlands is een excuus om een paar dagen lang in een tentje te zitten, flink te batsen en lekker te blowen. niets mis mee dus, maar zeg niet dat je voor de muziek gaat.
Oftewel Carnaval?
Oud 20-08-2010, 23:36
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oftewel Carnaval?
carnaval is inderdaad net lowlands, maar dan ligt de gemiddelde leeftijd 40 jaar hoger, en de outfits zijn nog beroerder
Oud 20-08-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:
carnaval is inderdaad net lowlands, maar dan ligt de gemiddelde leeftijd 40 jaar hoger, en de outfits zijn nog beroerder
En -dare I say it- NOG slechtere muziek!
Oud 20-08-2010, 23:37
Rationeel
Rationeel is offline
indeed
Oud 20-08-2010, 23:37
Rationeel
Rationeel is offline
ow. de introweek is alweer voorbij. hemels, die rust
Oud 20-08-2010, 23:40
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik dig de outfits van de vrouwen wel hoor

De leeftijd verschilt natuurlijk waar je heen gaat

En de muziek is meer dan genoeg voor 6 dagen in het jaar
Oud 20-08-2010, 23:45
Verwijderd
Ik vind de grafische shit van het LL-logo wel gaaf altijd.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten