Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hm superkut! Ziek zijn is zo saai ja, als ik heel veel moet doen hoop ik altijd dat ik ziek ben en even vrij heb, maar als je dan ziek bent is 't eigenlijk hartstikke saai ![]() Yeah ![]() En jij? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oorspronkelijk uit de achterhoek, maar woon in Utrecht. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Oh leuk ik heb iets met het oosten van het land. Mensen denken ook heel vaak dat ik uit Twente komt omdat mijn accent twents lijkt ![]() en nu ga ik ervandoor, fijne dag allen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik heb geen achterhoeks accent, mijn ouders komen allebei ergens anders vandaan. Veel plezier! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet dus tekstjes gaan schrijven (wervingstekstjes) voor workshops waarvan ik nog niet eens weet wat de bedoeling van die workshops is. Het heet 'film', maar waarom ze mij erop zetten als het echt filmworkshops moeten zijn... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben naar 3voor12 gegaan en ben blijven hangen bij Mumford & Sons ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, ik ga zo mijn baas nog maar even proberen te bellen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En leeftijd is jonger. 9-12 jaar. Het liefst geef ik gewoon wat lessen over slapstick spelen, soapacteren en filmgevechten (zo'n les heb ik nog nooit gegeven, lijkt me gaaf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|