Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2010, 09:47
Verwijderd
Citaat:

Oh dat is wel leuk waar is ze heen geweest? en hmm ik hoor van meer mensen dat ze ziek zijn, misschien heerst er iets! of het komt door teveel feesten

Ik ga zometeen met de trein naar Rotterdam en dan heeeel veel kleren kopen
Noord & Zuid Amerika. Wordt wel leuk, etentje met een man of 20

Ik vrees dat het gewoon door Lowlands komt Maar het duurt me een beetje te lang inmiddels, ziek zijn is zo suf.

Ik wil ook shoppen! Waar kom je eigenlijk vandaan?
Advertentie
Oud 27-08-2010, 09:50
Verwijderd
Waarom ga je daarvoor naar Rdam?
Oud 27-08-2010, 09:51
Verwijderd
Heb je eigenlijk een leuke verjaardag gehad LL?
Oud 27-08-2010, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Noord & Zuid Amerika. Wordt wel leuk, etentje met een man of 20

Ik vrees dat het gewoon door Lowlands komt Maar het duurt me een beetje te lang inmiddels, ziek zijn is zo suf.

Ik wil ook shoppen! Waar kom je eigenlijk vandaan?
Gaaf Oh gezellig! Hopelijk kun je dan ook wat eten ja

Hm superkut! Ziek zijn is zo saai ja, als ik heel veel moet doen hoop ik altijd dat ik ziek ben en even vrij heb, maar als je dan ziek bent is 't eigenlijk hartstikke saai

Yeah Oorspronkelijk uit de buurt van Delft/Rotterdam/Den Haag en dan daar ergens in een stom dorp ;p maar woon nu op kamers in Amsterdam!
En jij?
Oud 27-08-2010, 09:55
Verwijderd
jij komt toch uit wateringen?
Oud 27-08-2010, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Heb je eigenlijk een leuke verjaardag gehad LL?
Ik doe nooit iets met m'n verjaardag, het was een normale dag. M'n vader kwam wel nog langs en uiteindelijk zijn we nog uit eten gegaan.
Oud 27-08-2010, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Gaaf Oh gezellig! Hopelijk kun je dan ook wat eten ja

Hm superkut! Ziek zijn is zo saai ja, als ik heel veel moet doen hoop ik altijd dat ik ziek ben en even vrij heb, maar als je dan ziek bent is 't eigenlijk hartstikke saai

Yeah Oorspronkelijk uit de buurt van Delft/Rotterdam/Den Haag en dan daar ergens in een stom dorp ;p maar woon nu op kamers in Amsterdam!
En jij?
Mjuh, volgens mij worden het tapa's en ik denk niet dat mijn maag daar heel blij mee is, maar goed we'll see . Dit zijn mijn laatste weken vakantie, ik heb 5 dagen vrij van werk en dan ben ik ziek Superirritant.

Oorspronkelijk uit de achterhoek, maar woon in Utrecht.
Oud 27-08-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Ik doe nooit iets met m'n verjaardag, het was een normale dag. M'n vader kwam wel nog langs en uiteindelijk zijn we nog uit eten gegaan.
ok
Oud 27-08-2010, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Waarom ga je daarvoor naar Rdam?
omdat ze daar een winkel hebben waar ik graag heen wil!

Citaat:
In de buurt van

Citaat:
Mjuh, volgens mij worden het tapa's en ik denk niet dat mijn maag daar heel blij mee is, maar goed we'll see . Dit zijn mijn laatste weken vakantie, ik heb 5 dagen vrij van werk en dan ben ik ziek Superirritant.

Oorspronkelijk uit de achterhoek, maar woon in Utrecht.
Haha het wordt iig wel gezellig Oh dat is niet leuk! Daarna weer beginnen aan studie?

Oh leuk ik heb iets met het oosten van het land. Mensen denken ook heel vaak dat ik uit Twente komt omdat mijn accent twents lijkt (en dat is een stuk beter dan wanneer ze zeggen dat ik Haags praat ;@)

en nu ga ik ervandoor, fijne dag allen!
Oud 27-08-2010, 10:05
Verwijderd
Citaat:
omdat ze daar een winkel hebben waar ik graag heen wil!

In de buurt van

Haha het wordt iig wel gezellig Oh dat is niet leuk! Daarna weer beginnen aan studie?

Oh leuk ik heb iets met het oosten van het land. Mensen denken ook heel vaak dat ik uit Twente komt omdat mijn accent twents lijkt (en dat is een stuk beter dan wanneer ze zeggen dat ik Haags praat ;@)

en nu ga ik ervandoor, fijne dag allen!
twente is wel wat anders dan de achterhoek

ik heb geen achterhoeks accent, mijn ouders komen allebei ergens anders vandaan.

Veel plezier!
Oud 27-08-2010, 10:40
Verwijderd
Citaat:
twente is wel wat anders dan de achterhoek
de achterhoek ligt in gelderland en twente ligt in overijssel.
Oud 27-08-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
de achterhoek ligt in gelderland en twente ligt in overijssel.
goedzo

Als je naar een kaart van Nederland kijkt dan zie je ook middenhoog aan de oostkant twee bulten, de ene bult is twente en de andere is de achterhoek
Oud 27-08-2010, 10:44
Verwijderd
twee enorme jetsers.
Oud 27-08-2010, 10:51
Verwijderd
Precies
Oud 27-08-2010, 10:54
Verwijderd
twente en de achterhoek zijn de jetsers van Nederland! Hoe gaaf is dat echt
Oud 27-08-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
twente en de achterhoek zijn de jetsers van Nederland! Hoe gaaf is dat echt
best wel gaaf, maar dan wil ik niet weten wat limburg is.
Oud 27-08-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
best wel gaaf, maar dan wil ik niet weten wat limburg is.
de slappe piemel van nederland
Oud 27-08-2010, 10:58
Verwijderd
twee jetsers en een piemel? het gaat de verkeerde kant op met nederland.
Oud 27-08-2010, 11:02
Verwijderd
Oud 27-08-2010, 11:04
Tink*
Tink* is offline
Nederland is een travestiet olé olé!
Oud 27-08-2010, 11:10
Verwijderd
geen transseksueel?
Oud 27-08-2010, 11:11
Tink*
Tink* is offline
Kan allebei, ligt eraan of de tetten echt zijn!
Oud 27-08-2010, 11:12
Verwijderd
twente en de achterhoek zijn vulling
Oud 27-08-2010, 11:15
Verwijderd
Ja joh, zijn gewoon een paar sokken.
Oud 27-08-2010, 11:16
Verwijderd
Goedemorgen trouwens.
Ik ben gisteren bezig geweest met eens kijken wat voor werk me allemaal te wachten staat de komende tijd en daarna heb ik heel naar gedroomd en stressy geslapen
Oud 27-08-2010, 11:17
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Wateringen een stom dorp?

We got Waterpop

[/spuitelf]
Oud 27-08-2010, 11:17
Tink*
Tink* is offline
Wat stom! Ik was gisteravond voor ik ging slapen boeken aan het opzoeken op internet en toen droomde ik ook over iets met school en naar.
Oud 27-08-2010, 11:18
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wateringen een stom dorp?

We got Waterpop

[/spuitelf]
En Klazienaveen heeft Veenpop, dat maakt het ook niet cool.
Oud 27-08-2010, 11:19
Verwijderd
Ik luister de Major Lazer set van Lowlands terug (3voor12), en ik kan me niet voorstellen dat ik het hier zo leuk heb gehad, wat een herrie
Oud 27-08-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Wat stom! Ik was gisteravond voor ik ging slapen boeken aan het opzoeken op internet en toen droomde ik ook over iets met school en naar.
Kut is dat he?
Ik moet dus tekstjes gaan schrijven (wervingstekstjes) voor workshops waarvan ik nog niet eens weet wat de bedoeling van die workshops is. Het heet 'film', maar waarom ze mij erop zetten als het echt filmworkshops moeten zijn... Ik kan nog geen camera stilhouden, laat staan monteren e.d. Filmacteren kan ik ze best een beetje leren, maar meer moeten ze niet van me verwachten.
Verwijderd
Citaat:
Ik luister de Major Lazer set van Lowlands terug (3voor12), en ik kan me niet voorstellen dat ik het hier zo leuk heb gehad, wat een herrie

Ik vond Baskerville veel toffer. En Netsky ook trouwens.
En natuurlijk Zero's Heroes
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
En Klazienaveen heeft Veenpop, dat maakt het ook niet cool.
Waterpop is wel cool, want waterpop had o.a. Within Temptation en krezip. Toen ze nog goed waren
Oud 27-08-2010, 11:21
Verwijderd
Joh, mijn middelbare school had ook Krezip.
En Within Temptation is altijd zum Kotsen geweest.
Oud 27-08-2010, 11:23
Verwijderd
Citaat:

Ik vond Baskerville veel toffer. En Netsky ook trouwens.
En natuurlijk Zero's Heroes
Netsky staat er niet op
Zal baskerville eens checken, kijken wat ik daar nu van denk.
Oud 27-08-2010, 11:23
Macrador
Macrador is offline
hello ben wakker
Oud 27-08-2010, 11:24
Verwijderd
Er staat een nummer van Baskerville op één van die samplers die ik bij m'n cd's kreeg. Volgens mij vond ik dat best tof.
Oud 27-08-2010, 11:25
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Joh, mijn middelbare school had ook Krezip.
En Within Temptation is altijd zum Kotsen geweest.
Dan is jouw middelbare school ook cool
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Kut is dat he?
Ik moet dus tekstjes gaan schrijven (wervingstekstjes) voor workshops waarvan ik nog niet eens weet wat de bedoeling van die workshops is. Het heet 'film', maar waarom ze mij erop zetten als het echt filmworkshops moeten zijn... Ik kan nog geen camera stilhouden, laat staan monteren e.d. Filmacteren kan ik ze best een beetje leren, maar meer moeten ze niet van me verwachten.
Maf. Kan je dat niet vragen dan? Ik neem aan dat die opdracht ergens vandaan komt. Misschien willen ze graag dat je filmpjes maakt waarin mensen een stukje acteren. ;x
Verwijderd
Hm, baskerville is wel beter. Maar ik word echt gek van dat geschreeuw ertussendoor bij alles "Als je 'm voelt, doe je rechterhand omhoog! Als je 'm voelt, hou vol! Hou vaaaast!"

Oud 27-08-2010, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Hm, baskerville is wel beter. Maar ik word echt gek van dat geschreeuw ertussendoor bij alles "Als je 'm voelt, doe je rechterhand omhoog! Als je 'm voelt, hou vol! Hou vaaaast!"

als je wat voelt?
Oud 27-08-2010, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Kut is dat he?
Wat is je doelgroep dan? Ik heb toen ik 15 was een maak-je-eigen-korte-film-cursusje gevolgd, daarbij ging het vooral om het script schrijven en duidelijk overkomen op de camera.
Oud 27-08-2010, 11:32
Verwijderd
Citaat:
als je wat voelt?
De beat, JWZ.
Oud 27-08-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:

Haha, ja, maar dat had ik op die avond ook al

Ik ben naar 3voor12 gegaan en ben blijven hangen bij Mumford & Sons
Oud 27-08-2010, 11:35
Verwijderd
Citaat:
De beat, JWZ.
Oud 27-08-2010, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Maf. Kan je dat niet vragen dan? Ik neem aan dat die opdracht ergens vandaan komt. Misschien willen ze graag dat je filmpjes maakt waarin mensen een stukje acteren. ;x
Hihi, ja, neem ik mijn digitale fotocamera mee en zeg ik; "Goed, jullie hebben een minuutje. Speulen maar!"

Ja, ik ga zo mijn baas nog maar even proberen te bellen.
Oud 27-08-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Haha, ja, maar dat had ik op die avond ook al

Ik ben naar 3voor12 gegaan en ben blijven hangen bij Mumford & Sons
Ik kan me er allemaal niet zoveel meer van herinneren, behalve dat ik het allemaal fantaaaastisch vond.
Oud 27-08-2010, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Wat is je doelgroep dan? Ik heb toen ik 15 was een maak-je-eigen-korte-film-cursusje gevolgd, daarbij ging het vooral om het script schrijven en duidelijk overkomen op de camera.
Ja, zal best, maar dat kan ik niet echt geven als dramadocent, lijkt me Er zijn twee (drie?) filmdocenten waar ik werk, en dan zetten ze mij op die opdracht... Beetje vreemd.
En leeftijd is jonger. 9-12 jaar.

Het liefst geef ik gewoon wat lessen over slapstick spelen, soapacteren en filmgevechten (zo'n les heb ik nog nooit gegeven, lijkt me gaaf )
Oud 27-08-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me er allemaal niet zoveel meer van herinneren, behalve dat ik het allemaal fantaaaastisch vond.
Ja, ik ook En onze bizarre dansjes daarbuiten. En de alienfoto's. Maar ik kan me in elk geval ook nog herinneren dat we die artiest met z'n stomme uitroepen de hele tijd belachelijk aan het maken waren
Oud 27-08-2010, 11:40
Verwijderd
Citaat:
als je wat voelt?
Limburg.
Oud 27-08-2010, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Limburg.
maar dat gaat niet lukken, dan doe ik me rechterhand omhoog en dan moet ik limburg nog voelen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten