Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmmm, ik had van het weekend een feestje bij een vriend van me die 3 weken geleden aan boord van de 7 provinciën somalische piraten had 'gevangen'. hij vertelde dat ze, nadat ze de mannen hadden gedwongen hun wapens overboord te gooien, de grote motor van die boot af hebben gesloopt en ze met een kleiner motortje terug naar de kust hebben gestuurd. maar toen kregen de piraten tot 2 keer toe motorpech, waarop de marine dus 2 keer een boot erachteraan heeft gestuurd om ze te helpen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pioen is zo'n eigenwijs poesje, als ze ligt en je gaat haar aaien staat ze altijd meteen op en loopt snel weg, om vervolgens om je heen te lopen om zich te laten aaien.
Vannacht lag ze op mijn kussen toen ik wilde slapen, had verwacht dat ze hem meteen zou peren maar ze bleef liggen, kroop helemaal in mijn nek en liet zich uitgebreid aaien, nou wat een doorbraak ![]() ik hou van mijn katten <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die van mij is ook al zo'n poepie. Af en toe wil ze nog wel even zachtjes bijten maar al steeds minder. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik las trouwens dat er in Londen oid nu al een winkel is die de kerstdecoraties heeft uitgestald. In fucking augustus. ![]()
||
Verwijderd
|
Hmm wat zal ik eens als tussendoortje nemen. Eigenlijk moet ik fruitsalade maar daar heb ik geen zin in. We hebben ook baklava in huis mmm maar dat is gezelliger om tegelijk met Theodoor te eten vanavond als toetje. Als ik baklava als toetje neem hoef ik geen yoghurt als toetje, dus ik zou ook nu yoghurt kunnen eten. Of gewoon een boterham. Dat is altijd lekker.
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|