Hoi allemaal!
Ik word vaak overmand van gevoelens van nostalgie. Natuurlijk niet zo gek natuurlijk, maar soms kan het me ook heel ongelukkig maken, omdat ik dat dan spiegel met de situatie zoals ie nu is. Vroeger, toen alles aangeleerd werd op een leuke manier, zoals het gezamenlijk fruit eten aan het eind van de middagen op de basischool, vrienden, het schaatsen waar je naar uitkeek elk jaar, toen oud&nieuw en verjaardagen nog een hele happening was..
Soms heb ik dat ook wel met bepaalde muziek/foto's, dat ik terugdenk aan vroeger. Alles in de wereld leek toen nog zo onschuldig, en jezelf bezighouden met het nieuws/actualiteit deed je toen nog niet, dus alles om je heen zag er veel 'luchtiger' uit, ook qua sfeer.
Dat gevoel mis ik soms heel erg. Natuurlijk kom je er wel gauw overheen, maar toch denk ik er regelmatig aan. Ik zou het graag over doen, maar dat is onmogelijk natuurlijk

.
Dus...dit topic is bedoeld om nostalgie-gevoelens/beelden met elkaar te delen en op die manier jezelf weer een beetje klein te voelen