Advertentie | |
|
![]() |
|
het lijkt me eem MSI moederbordje
maar dit is alles wat ik vind van MSI op socket A MS-6568(MS-6568) K7T266 Pro2-A(MS-6380E Ver1.0) KT3 Ultra(MS-6380E) KT3 Ultra-ARU(MS-6380E) K7T266 Pro2(MS-6380 Ver2.0) K7T266 Pro2-RU(MS-6380 Ver2.0) MS-6380LE(MS-6380) K7T266 Pro(MS-6380) K7MG Pro(MS-6375) K7N420 Pro(MS-6373) K7T Master(MS-6347) K7 Master(MS-6341) MS-6340M Ver5.0(MS-6340M Ver5.0) MS-6340M(MS-6340M) MS-6340M V3.0(MS-6340 V3.0) K7TM Pro(MS-6340) MS-6330 Lite(MS-6330LE V1.0) K7T Turbo Limited Edition(MS-6330 Ver3.0) K7T Turbo(MS-6330 Ver3.0) K7T Pro2(MS-6330 Ver1.0C) K7T Pro2-A(MS-6330 Ver1.0C) MS-6330 LE3(MS-6330 LE3) K7T Pro(MS-6330) en daar zit geen K7VTA3 bij. bron: http://www.msi.com.tw/program/produc...&NAME=Archives |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar zoals in de replys ook al vermeld staat komt het bij verschillende merken voor en ook bij verschillende types, dus er is niet echt onderscheid te maken bij wele mobo's het wel of niet gebeurt. Dit is eits waar je 'pech' mee kunt hebben of juist niet. het zou ook aan de combinatie van de onderdelen die op het mobo zitten en het mobo kunnen liggen. of voordat je de pc uit zet schakel je ff de numlock uit, dan heb je dr ook geen alst meer van (dat is eits wat ik na een tijdje deed) ![]()
|
ehh, ja, vervelend probleem. je kunt de hele Acpi support eruit gooien misschien. Heb ik ooit gedaan op een win98 systeem. dan eindigt ie met een schermpje "u kunt nu de computer uitschakelen" en dan power, en dan is ie ook helemaal uit(was een hele beleving, een power knop die gewoon reageerd als je er op drukt). Het leek wel alsof het systeem een AT voeding had. Ik deed dat alsvolgd:
aparaatbeheer beeld-aparatenweergeven op verbinding dan de eigenschappen van acpi-systeem. dan stuurprogramma bijwerken alles zelf doen(nooit windows naar dingen laten zoeken) en als laatste kiezen voor een standaard PC. |
![]() |
|
lekstroom = stroom die loopt door een schakeling waar dat niet de bedoeling is
de schakeling van je voeding en mobo is wel bedoeld om zo te werken dus is er geen lekstroom daarvoor word de +5VSB gebruikt, maar die heb je nodig anders kan je mobo niet meer starten dus doorknippen daarvan werkt ook niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
dat klopt en dat is ook de bedoeling, er blijft stroom op je PS/2 staan via de +5VSB voor functies zoals het aanzetten van je pc met je muis
dus het is de bedoeling van de schakeling en dus geen lekstroom en naast contact verbreken met lichtnet geeft de schakelaar achterop je voeding hetzelfde resultaat (mits aanwezig), want die doet eigenlijk gewoon hetzelfde, is een schakelaartje tussen stekkeraansluiting en voeding |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
schakelaartje heb ik ook, maar gebruik ik nooit --> vind licht veels te ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() het zou aan me monitor kunnen liggen maar ik zie nergens dynamo's erin zitten, dynamo's hebben een asje en als dat draait wekken ze spanning op en verder zijn spoelen gewoon wikkelingen van een draad, dus dat houd geen energie vast wat het dan wel is weet ik niet, misschien condensatoren ofzo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en werkt het ook niet om je wake on keyboard/mouse uit te zetten??
|
condensatoren = gewoon bepaalde onderdelen die spanning vast kunnen houden
anode+kathode = aansluitpunten van bepaalde componenten (k weet niet of die termen ook gebruikt worden bij condensatoren) waarom ie snachts herrie maakt weet ik niet wake on keyboard/mouse uitzetten zet bij mij Asus A7V333 alleen de reactie erop uit, niet de stroom ervoor |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|