Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Maar morgen heb ik meidendagje met gossip girl marathon <3. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Poep
Poep hangt samen met begrippen omtrent het achterwerk en met hetgeen daaruit kan komen: een menselijk of dierlijk achtereind defecatie, het uitscheiden van ontlasting de ontlasting (feces) zelf, vooral gebruikt in verband met dieren, zoals hondenpoep, kattenpoep en duivenpoep diarree wind (flatus) Verder wordt de term ook gebruikt: in het noorden van Nederland, als benaming voor Duitsers, zie mof (scheldwoord) voornamelijk in België: als straattaal voor geslachtsgemeenschap (neuken); daarentegen worden in Vlaanderen synoniemen zoals schijten in plaats van poepen (uitscheiding) gebruikt. als op zich betekenisloze versterking, zoals in poepsjiek.
|
Mijn directeur heeft gefaald. Hij ruikt gas in de schoolgang. Belt daarvoor de brandweer, zij komen alles checken. Maar het was onze leraar chemie die een proef deed. Ook hebben leerlingen gesms't naar een nieuwszender, die komen en niks te zien natuurlijk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Godver ik wil dit appartement hebben
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=k...id=po-13591176 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee sorry flauwe grap natuurlijk. Maar het lijkt me opzich wel hilarisch omdat een keer mee te maken. Die directeur zal zich genant hebben gevoeld zeg. |
![]() |
||
Citaat:
Dan weet ik het nog niet hoor, het stelt me een beetje teleur. ![]()
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|