Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij hebben die sjaals geen aparte naam. Maar het kan zijn dat het varianten zijn op deze sjaal:
![]() klik De Arafat sjaal dus. Maar misschien wordt dit topic nuttiger als het over de sjaals gaat (heb je er een, vind je het mooi etc) dan over de naam van de sjaals.
||
Verwijderd
|
Citaat:
je brengt me op ideeen!! thanx hebt t topic aangepast |
![]() |
|
Ik heb er zelf twee en die draag ik in de herfst/winter wel vrij regelmatig. Meestal in combinatie met een t-shirt en een vest omdat het dan net ff iets warmer is. Op m'n werk kan het vrij koud zijn en dan is het wel fijn. Ik vind vierkante sjaals fijner dan gewone sjaals maar ik zie ze niet meer zo vaak. Zag nu in de Esprit-nieuwsbrief dat het wel weer redelijk 'in' is dus misschien kans op een paar mooie te scoren
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens, FA, kun je ook één dag zonder over je New Wave-toestand beginnen te zeuren? |
![]() |
|
Ik houd van sjaals
![]() En daarnaast heb ik er nog vijf of zes en ik draag ze overal bij.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Ik heb wel een flinke sjalen verzameling, maar ik heb ze al een tijdje niet meer omgehad. Alleen als het weer wat kouder wordt enzo.
Van wat ik vanaf hier kan zien hangen heb ik: - dikke mintgroene wollen sjaal (heeeel erg warm, dus alleen voor als het -20 is) - Roze/paarse sjaal met aan de ene kant ruitjes en de andere kant streepjes. - Zwart/wit geruit met paarse streepjes erin - Zwarte met witte sterretjes - pashmina die verloopt van wit naar groen + - een groene 'arafat' sjaal, maarrr die heb ik met een reden (want normaal ben ik er ook geen fan van): Mijn zwager zit in het leger en moest vorig jaar voor 6 maanden naar Afghanistan. Die groene sjaal heeft hij van het leger en heb ik gedragen als aandenken aan hem.
|
Ik vind die Arafat-sjaaltjes ook helemaal niks, maar die sjaaltjes van jou op de foto zijn stijlvol
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb onlangs op de rommelmarkt een paar orginele oude PLO sjaals gekocht die nog in een perfecte staat verkeren, die oude sjaals zijn nog van een dikke kwaliteit stof en zijn ook iets groter van formaat. Die zg moderne versie van de ''PLO'' sjaals die je nu in sommige dump winkels en op de markt aantreft zijn namaak of replica's die zijn iets kleiner qua formaat en lijken net groot uitgevallen theedoeken. Ik kocht en droeg ze al uit de tijd van de krakers en punk tijd (Zo begin jaren '80) nog voordat ze later door de massa werden gedragen, daarom vind ik die ''moderne'' PLO of Arafat sjaals zo nep en te ''Europees'' uitzien alof ze van de H&M vandaan komen.
|
Zoals het een echte zangeres betaamt heb ik nogal wat sjaaltjes. Een paar doorschijnende diva-achtige siersjaaltjes en een paar lekkere dikke lange, warme sjaals. Ze zijn van katoen en vooral heel breed, zoals je ze op de markt kan kopen, zodat ik ze zowel als sjaal als als omslagdoek of hoofddoek gebruiken kan. Lekker warm
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||