Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh wat ik wel irritant bij Glee vind is het feit dat alle liedjes duidelijk in een studio worden opgenomen maar dat soms het beeld niet klopt. Alsof het nagesynchroniseerd is. En Martin, uberhaupt een nicht in zo'n serie zetten helpt al wat betreft acceptatie in Amerika. 2 jaar geleden werd je nog van school gestuurd als je een bepaalde kleur shirt droeg. Ik denk wel dat heel dat Lady Gaga/Glee/Adam Lambert -hoe verschrikkelijk dan ook- toch iets bijdraagt.
|
![]() |
||
Citaat:
Het is een zwak jongetje met designerkleding, die graag zingt en danst en ook nog eens de meest nichterige stem ooit heeft, net als bij Ugly Betty. Ik stoor me er nog het meest aan dat die producenten dan overal roepen dat ze een rolmodel voor jonge homo's willen neerzetten. Eeeehhh, nou, ik denk dat dit er alleen maar voor zorgt dat jonge homo's die nog op High School zitten juist in de kast blijven zitten omdat iedereen denkt dat homo's zich zo gedragen. ![]() Ik zou het juist eens waarderen als ze dat stereotype durven te doorbreken, dat zou niet raar zijn, maar een verademing en een originele invalshoek. [/rant]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|