Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Cijfer?
Een 1 voor normale post, een 2 voor zwaardere post & post naar het buitenland. En mss ook wel 3. Ik weet het niet precies
Advertentie
Oud 15-09-2010, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Dan worden we van die Thomas Berge-varianten, die helemaal gaan flippen als jij wel zijn aandacht krijgt en wij niet. "Zij is echt niet beter als ons hoor! Heeeee! Wij staan hier hoor Rationeel! Wij zijn tenminste echte fans!"
Jaaaaa <3
Citaat:
Nouja, ik vind die ene jongen wel iets te nichterig, dat vind ik wat storend. Maargoed, ik ben benieuwd of het volgende week nog steeds leuk is.
Ik vond het pas bij de derde of vierde aflevering echt leuk worden
Oud 15-09-2010, 13:25
Rationeel
Rationeel is offline
*slik*
Oud 15-09-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:
*slik*
Ik weet waar je huis woont!
Oud 15-09-2010, 13:26
Lorelei
Lorelei is offline
Jouw fans zijn wel een beetje eng, Rationeel.
Oud 15-09-2010, 13:29
Lorelei
Lorelei is offline
En sann is een truttebel
Oud 15-09-2010, 13:30
Verwijderd
Je moest heus hardop om me lachen

Edit: of heb je het ergens anders over dan ik?
Oud 15-09-2010, 13:30
Verwijderd
AMG, vandaag wordt mn kindje de laptop opgestuurd, dus als het goed is heb ik 'm morgen eindelijk weer, maar ik durf nog niet te hopen eigenlijk.

maar als het zo is: OMG YES
Oud 15-09-2010, 13:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je moest heus hardop om me lachen

Edit: of heb je het ergens anders over dan ik?
Ik had het over jouw pm van een halve minuut geleden
Oud 15-09-2010, 13:32
Verwijderd
Citaat:
ik ook
Oud 15-09-2010, 13:32
Verwijderd
Citaat:
AMG, vandaag wordt mn kindje de laptop opgestuurd, dus als het goed is heb ik 'm morgen eindelijk weer, maar ik durf nog niet te hopen eigenlijk.

Oud 15-09-2010, 13:33
Verwijderd
Als het ene probleem de wereld uit is begin ik net zo makkelijk weer aan de volgende: wat als hij nou nog steeds kapot is, en wat als hij nou niet aankomt, enz enz enz

Ik denk veel te veel na, m'n psych in het gekkenhuis zei het ook al.
Oud 15-09-2010, 13:34
Verwijderd
Het komt vast goed!
Oud 15-09-2010, 13:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jaaaaa <3

Ik vond het pas bij de derde of vierde aflevering echt leuk worden
Hm nouja, het verhaal is wel een beetje doorzichtig, dat is jammer. Maar die vrouw met die ogen vind ik wel heel erg leuk spelen.
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik vind die ene jongen wel iets te nichterig, dat vind ik wat storend. Maargoed, ik ben benieuwd of het volgende week nog steeds leuk is.
Het helpt vast om even op te merken dat ze allemáál stereotype zijn de jock is ook te jockerig, de cheerleader is te cheerleaderig, de tut is te tuttig, etc.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Jeeeej
Oud 15-09-2010, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Welke van de 800 pm's is dat dan?
Verwijderd
Citaat:
Hm nouja, het verhaal is wel een beetje doorzichtig, dat is jammer. Maar die vrouw met die ogen vind ik wel heel erg leuk spelen.
Ik weet niet wie je daarmee bedoeld. En ik hou van cheesy en slecht, dus verwacht er vooral niet te veel van
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Welke van de 800 pm's is dat dan?
Die vlak voordat we gingen zingen! Waarin ze gemeen was
Oud 15-09-2010, 13:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het helpt vast om even op te merken dat ze allemáál stereotype zijn de jock is ook te jockerig, de cheerleader is te cheerleaderig, de tut is te tuttig, etc.
Dat is ook wel waar, maar het viel me gewoon heel erg op bij de nicht. Ik hou ervan als die stereotypes worden doorbroken.
Oud 15-09-2010, 13:38
Verwijderd
Maar wel 4 emmy's Dus mss is het toch niet zó slecht.
Oud 15-09-2010, 13:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik weet niet wie je daarmee bedoeld. En ik hou van cheesy en slecht, dus verwacht er vooral niet te veel van
Die lerares met smetvrees. En de enorme ogen.
Oud 15-09-2010, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Die vlak voordat we gingen zingen! Waarin ze gemeen was
Sanne is nooit gemeen, dus ik denk dat je haar verwart met iemand anders!
Oud 15-09-2010, 13:40
Verwijderd
Yes, gaat het over Glee? Ik wist vantevoren al dat het echt iets voor mij ging zijn, met mijn High School Musical-liefde ook.

En het was heel leuk
Oud 15-09-2010, 13:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar wel 4 emmy's Dus mss is het toch niet zó slecht.
Nouja, het heeft zeker entertainmentvalue, maar het is ook wel leuk als er een verhaal inzit dat je niet gelijk doorprikt. De ""plottwist"" dat die vrouw niet zwanger was, dat voel je al drie kwartier lang aankomen, het is gewoon zo'n standaardverhaaltje.
Oud 15-09-2010, 13:42
Verwijderd
Duh, je moet ook geen hoogstaande dingen gaan verwachten.

Ik ben met de ingredienten liedjes, high school en cliches al snel tevreden.
Oud 15-09-2010, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Die lerares met smetvrees. En de enorme ogen.
Oh die. Ja die is vrij geniaal <3
Citaat:
Yes, gaat het over Glee? Ik wist vantevoren al dat het echt iets voor mij ging zijn, met mijn High School Musical-liefde ook.

En het was heel leuk
Op internet kun je het hele eerste seizoen al kijken ik wacht al 4 maanden met smart op seizoen 2
Citaat:
Nouja, het heeft zeker entertainmentvalue, maar het is ook wel leuk als er een verhaal inzit dat je niet gelijk doorprikt. De ""plottwist"" dat die vrouw niet zwanger was, dat voel je al drie kwartier lang aankomen, het is gewoon zo'n standaardverhaaltje.
Behalve cheesy en slecht hou ik ook nog van voorspelbaar
Oud 15-09-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Ik keek het gisteren en oke, ja, ik vind het eigenlijk best wel leuk

Maar ik vind het niet zo raar dat jij het leuk vindt Eric, jij hebt toch altijd heel veel gedanst enzo?
Klopt! Vooropleiding und all. Ik heb laatst nog een aanbod gekregen om 2 maanden lessen over te nemen maar ik heb het maar afgewezen omdat ik anders ontzettend veel aan techniek moet werken en dat kost veel tijd. En als ik iets doe dan wil ik het ook goed doen

Citaat:
jij droomt over mij [afbeelding]
Samen dronken in een kano terwijl Lorelei broodjes staat te smeren, wat wil een mens nog meer? Ja okay een boot waar een motor in zit maar goed.
Oud 15-09-2010, 13:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Samen dronken in een kano terwijl Lorelei broodjes staat te smeren, wat wil een mens nog meer? Ja okay een boot waar een motor in zit maar goed.
Oud 15-09-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook wel waar, maar het viel me gewoon heel erg op bij de nicht. Ik hou ervan als die stereotypes worden doorbroken.
Dat snap ik, maar Glee probeert niet om homostereotypes te bevestigen, maar probeert gewoon om alleen over the top personages te hebben het zou pas raar zijn als de homo van het stel ineens heel onopvallend was.
Oud 15-09-2010, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Op internet kun je het hele eerste seizoen al kijken ik wacht al 4 maanden met smart op seizoen 2
Ja, maar ik ga het gewoon netjes elke dinsdag kijken, dan heb ik iets om naar uit te kijken. Ik heb dat nodig weet je.
Oud 15-09-2010, 13:47
Verwijderd
Ik neem aan dat jullie mij die serie niet aanbevelen?
Oud 15-09-2010, 13:47
Verwijderd
Ja maar dan ken ik Rationeel wel weer, die gaat dan met die motor spelen en dan belanden we ergens in een rots ofzo. Wat niet zo heel erg is maar dan missen we de broodjes van jou en op een gegeven moment is de drankvoorraad ook op.
Oud 15-09-2010, 13:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja maar dan ken ik Rationeel wel weer, die gaat dan met die motor spelen en dan belanden we ergens in een rots ofzo. Wat niet zo heel erg is maar dan missen we de broodjes van jou en op een gegeven moment is de drankvoorraad ook op.
gek genoeg klinkt dat wel als mij ja
Oud 15-09-2010, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat jullie mij die serie niet aanbevelen?
Iedereen zou glee moeten kijken
Rationeel
Rationeel is offline
oeeeeeee 22 oktober gaat de nieuwe eastwood in première. mét matt damon
Verwijderd
Citaat:
In een rots ja?
Oud 15-09-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Havo 4 is zo moeilijk allemaal niet hoor. Het is gewoon allemaal een beetje veel. Welk profiel heb je dan?
Veel? Niets gewend, die jeugd van tegenwoordig!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
oeeeeeee 22 oktober gaat de nieuwe eastwood in première. mét matt damon
Jezus, moet ik matt damon nou ookal aan het lijstje gaan toevoegen van mannen die je wel mag doen als je de kans krijgt?
Verwijderd
Citaat:
Iedereen zou glee moeten kijken
Zeker weten?
Rationeel
Rationeel is offline
had ik die nog niet genoemd dan?
Oud 15-09-2010, 13:51
Verwijderd
Oh wat ik wel irritant bij Glee vind is het feit dat alle liedjes duidelijk in een studio worden opgenomen maar dat soms het beeld niet klopt. Alsof het nagesynchroniseerd is. En Martin, uberhaupt een nicht in zo'n serie zetten helpt al wat betreft acceptatie in Amerika. 2 jaar geleden werd je nog van school gestuurd als je een bepaalde kleur shirt droeg. Ik denk wel dat heel dat Lady Gaga/Glee/Adam Lambert -hoe verschrikkelijk dan ook- toch iets bijdraagt.
Verwijderd
Citaat:
jezus, moet ik matt damon nou ookal aan het lijstje gaan toevoegen van mannen die je wel mag doen als je de kans krijgt?
Verwijderd
Citaat:
Zeker weten?
Glee is fantastisch op het moment dat je gewoon dom vermaak nodig hebt & vrolijk wilt worden
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat snap ik, maar Glee probeert niet om homostereotypes te bevestigen, maar probeert gewoon om alleen over the top personages te hebben het zou pas raar zijn als de homo van het stel ineens heel onopvallend was.
Nouja, ondanks dat ze het "niet proberen", doen ze het toch.
Het is een zwak jongetje met designerkleding, die graag zingt en danst en ook nog eens de meest nichterige stem ooit heeft, net als bij Ugly Betty. Ik stoor me er nog het meest aan dat die producenten dan overal roepen dat ze een rolmodel voor jonge homo's willen neerzetten. Eeeehhh, nou, ik denk dat dit er alleen maar voor zorgt dat jonge homo's die nog op High School zitten juist in de kast blijven zitten omdat iedereen denkt dat homo's zich zo gedragen.
Ik zou het juist eens waarderen als ze dat stereotype durven te doorbreken, dat zou niet raar zijn, maar een verademing en een originele invalshoek.

[/rant]
Verwijderd
IEDEREEN moet inderdaad Glee kijken, zelfs Kazet!

Glee
Oud 15-09-2010, 13:52
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Veel? Niets gewend, die jeugd van tegenwoordig!
Relatief gezien, als je van de derde afkomt. Nou blij?
Rationeel
Rationeel is offline
-hugh laurie
-leonardo di caprio
-bruce willis
-matt damon

het is dat clint wat te oud is naar mijn smaak, anders had hij er ook tussen gestaan
Oud 15-09-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ondanks dat ze het "niet proberen", doen ze het toch.
Het is een zwak jongetje met designerkleding, die graag zingt en danst en ook nog eens de meest nichterige stem ooit heeft, net als bij Ugly Betty. Ik stoor me er nog het meest aan dat die producenten dan overal roepen dat ze een rolmodel voor jonge homo's willen neerzetten. Eeeehhh, nou, ik denk dat dit er alleen maar voor zorgt dat jonge homo's die nog op High School zitten juist in de kast blijven zitten omdat iedereen denkt dat homo's zich zo gedragen.
Ik zou het juist eens waarderen als ze dat stereotype durven te doorbreken, dat zou niet raar zijn, maar een verademing en een originele invalshoek.

[/rant]
Je snapt m'n punt niet. Elk personage in Glee is een over the top versie van zichzelf. Je hebt een over the top cheerleader, een over the top smetvreespersoon, een over the top gospelmeisje en dus ook een over the top homo. Als alle personages over the top zouden zijn behalve Kurt, zou dat homodiscriminatie zijn. Als je een serie zonder stereotypes wil zien moet je echt geen Glee kijken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten