Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Bij mij was er trouwens ook al vaker bloedgeprikt voor reuma maar er kwam elke keer niks uit. Heb wel diclofenac gekregen en dat hielp maar ik mocht er niet mee door gaan van m'n huisarts omdat ik nog te jong was. Van hem moest ik maar gewoon weer gaan voetballen en fietsen. Ben toch niet voor niks gestopt met voetbal. M'n huisarts is zon sukkel.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik ga maar eens boodschappen doen. Geen flauw idee wat ik nu weer moet eten, en met mijn nieuwe voornemen om alleen nog gezond te mogen eten, met zo min mogelijk suiker en toevoegingen en stuff is het nog veel lastiger.
Eigenlijk, als je écht gezond wil eten dan kan dat niet eens meer, wil je niet naar allerlei rare winkels hoeven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mooi dat je wel zelf nog naar de wc kan. Daar had ik altijd de meeste hekel aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Mijn moeder had laatst ook de was buiten laten hangen toen het regende, en ze haalde hem de hele tijd niet binnen, want ze redeneerde dat het wel weer droog zou worden. Dat werd het ook, maar dan hing de was weer een uur en dan begon het weer te storten. ;x Zo heeft die was twee dagen buiten gehangen, toen heb ik hem zelf maar binnengehaald, maar echt fris rook hij niet meer.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|