Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Heb je daar geen andere opleiding dan de pabo voor nodig?
Nee toevallig heb ik van de week een aantal mytylscholen gemaild. Je hebt gewoon de pabo nodig en daarmee kan je op een mytylschool gaan werken. Je kan ook nog doorstuderen voor speciaal onderwijs maar dat is niet nodig.
Advertentie
Oud 20-09-2010, 16:08
Verwijderd
Het is hier wel gezellig trouwens!
Oud 20-09-2010, 16:09
Verwijderd
Een beetje zwanger zijn
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, zo'n groot geheim is het ook weer niet.
Ik heb jeugdreuma en weet het sinds januari. Liep al 5 jaar met pijn, artsen die niet wisten wat het was, 1 zware operatie gehad en daarna nog een kijkoperatie. Toen wisten ze het echt niet meer en wilde ik zelf naar de reumatoloog om te kijken of dat het misschien was. Toen deden alleen m'n knieen nog pijn trouwens. En inmiddels doen al mijn gewrichten pijn en ook de pezen/spieren er om heen.

Tot nu toe kan ik tegen geen 1 medicijn, maar van de week mag ik weer met nieuwe beginnen! Hopelijk gaan deze werken en kom ik eindelijk van m'n rolstoel af.
Kut zeg! Ik heb zelf ook vanaf ongeveer m'n 14e last van m'n gewrichten. Niet echt reuma, maar wel heel vervelend. Gelukkig heb ik er de laatste tijd minder last van, maar wel nog soms opgezwollen vingers/last van m'n schouders enzo.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb jeugdreuma en weet het sinds januari. Liep al 5 jaar met pijn, artsen die niet wisten wat het was, 1 zware operatie gehad en daarna nog een kijkoperatie. Toen wisten ze het echt niet meer en wilde ik zelf naar de reumatoloog om te kijken of dat het misschien was. Toen deden alleen m'n knieen nog pijn trouwens. En inmiddels doen al mijn gewrichten pijn en ook de pezen/spieren er om heen.

Tot nu toe kan ik tegen geen 1 medicijn, maar van de week mag ik weer met nieuwe beginnen! Hopelijk gaan deze werken en kom ik eindelijk van m'n rolstoel af.
Wow, dat is nogal heftig! Sterkte ermee!
Verwijderd
Citaat:

Wat vervelend! Hopelijk slaan je nieuwe medicijnen wel aan!
Citaat:
Als je dipsticks per 12 koopt, kosten ze 13 euro oid, dus heb je genoeg voor een jaar Die ClearBlue dingen met digitale venstertjes die ook nog eens aangeven hoe lang je al zwanger bent, zijn natuurlijk veel duurder.
Ik ken indd alleen die clearblue dingen
Oud 20-09-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Kut zeg! Ik heb zelf ook vanaf ongeveer m'n 14e last van m'n gewrichten. Niet echt reuma, maar wel heel vervelend. Gelukkig heb ik er de laatste tijd minder last van, maar wel nog soms opgezwollen vingers/last van m'n schouders enzo.
Dat is vervelend ja. Weten ze niet wat het precies is of?
Verwijderd
Citaat:
Ik begin wederzijdse gevoelens te krijgen over mijn lijstje!
Citaat:
Een beetje zwanger zijn
Even wat anders: wanneer gaan wij bier drinken?
Verwijderd
Citaat:
Dat is vervelend ja. Weten ze niet wat het precies is of?
Nee. Heb wel een paar keer bloed laten prikken, maar daar kwam nooit wat bijzonders uit.
Verwijderd
Citaat:
Wow, dat is nogal heftig! Sterkte ermee!
Dankje! Komt wel goed allemaal het duurt alleen even.
Oud 20-09-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Een beetje zwanger zijn
alleen op zondag!
Verwijderd
Citaat:
Nee. Heb wel een paar keer bloed laten prikken, maar daar kwam nooit wat bijzonders uit.
Maar reuma of iets hoeft niet in je bloed te zitten he. Er zijn genoeg mensen met reuma die geen reumastofje in hun bloed hebben, zoals ik.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Wow, ik heb zelf 12 weken niet kunnen staan en ik weet nog hoe kut het was. Ik hoop echt voor je dat ze werken.
Oud 20-09-2010, 16:12
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Het geeft niet zo'n goede indruk, voor heel DK eigenlijk niet
Verwijderd
Bij mij was er trouwens ook al vaker bloedgeprikt voor reuma maar er kwam elke keer niks uit. Heb wel diclofenac gekregen en dat hielp maar ik mocht er niet mee door gaan van m'n huisarts omdat ik nog te jong was. Van hem moest ik maar gewoon weer gaan voetballen en fietsen. Ben toch niet voor niks gestopt met voetbal. M'n huisarts is zon sukkel.
Verwijderd
Citaat:
Maar reuma of iets hoeft niet in je bloed te zitten he. Er zijn genoeg mensen met reuma die geen reumastofje in hun bloed hebben, zoals ik.
Hm... Oke. Nou ja, gelukkig is het de laatste tijd minder. Heb alleen af en toe nog een opgezwollen hand of arm ofzo, best raar.
Oud 20-09-2010, 16:13
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wederzijds nog wel!
Wat moet het dan zijn?
Oud 20-09-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Wow, ik heb zelf 12 weken niet kunnen staan en ik weet nog hoe kut het was. Ik hoop echt voor je dat ze werken.
Niet kunnen staan is inderdaad echt vervelend. Vandaag heb ik ook weer zo'n dag dat ik erg moeilijk kan lopen. Eigenlijk alleen maar kleine stukjes naar de wc lopen met krukken en verder niet. Gelukkig heb ik dat nooit 12 weken achter elkaar gehad.
Oud 20-09-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Wat moet het dan zijn?
Iig geen wederzijds, want ik heb geen idee wat je er mee bedoelt
Verwijderd
Hey!
Verwijderd
Citaat:
Hm... Oke. Nou ja, gelukkig is het de laatste tijd minder. Heb alleen af en toe nog een opgezwollen hand of arm ofzo, best raar.
Gelukkig is het minder. Bij mij helpt ijs altijd als het opgezwollen is/pijn doet.
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet, welk lijstje? Wederzijds?
Oud 20-09-2010, 16:17
Verwijderd
Nou, ik ga maar eens boodschappen doen. Geen flauw idee wat ik nu weer moet eten, en met mijn nieuwe voornemen om alleen nog gezond te mogen eten, met zo min mogelijk suiker en toevoegingen en stuff is het nog veel lastiger.
Eigenlijk, als je écht gezond wil eten dan kan dat niet eens meer, wil je niet naar allerlei rare winkels hoeven.
Oud 20-09-2010, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Hey!
heb je mijn groeten nog gekregen?
Oud 20-09-2010, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ga maar eens boodschappen doen. Geen flauw idee wat ik nu weer moet eten, en met mijn nieuwe voornemen om alleen nog gezond te mogen eten, met zo min mogelijk suiker en toevoegingen en stuff is het nog veel lastiger.
Eigenlijk, als je écht gezond wil eten dan kan dat niet eens meer, wil je niet naar allerlei rare winkels hoeven.
Spinaziestamppot is lekker! Met rauwe spinazie, maar weet niet of je daarvan houdt.
Oud 20-09-2010, 16:19
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik bedoelde dubbelzijdig
Oud 20-09-2010, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde dubbelzijdig
Je bedoelt gewoon dubbele gevoelens denk ik
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hey!
Eey!
Verwijderd
Idd, dubbelzijdige gevoelens zijn ook vreemd
Oud 20-09-2010, 16:21
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Je bedoelt gewoon dubbele gevoelens denk ik
Ik heb van half 9 tot half 5 alleen maar informatie binnengestampt gekregen. Mijn hersenen hebben een overload
Oud 20-09-2010, 16:21
JJoosje
JJoosje is offline
Hoi people.
Oud 20-09-2010, 16:23
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Niet kunnen staan is inderdaad echt vervelend. Vandaag heb ik ook weer zo'n dag dat ik erg moeilijk kan lopen. Eigenlijk alleen maar kleine stukjes naar de wc lopen met krukken en verder niet. Gelukkig heb ik dat nooit 12 weken achter elkaar gehad.
Naja na die 12 weken was ik er wel klaar mee.

Mooi dat je wel zelf nog naar de wc kan. Daar had ik altijd de meeste hekel aan.
Oud 20-09-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Naja na die 12 weken was ik er wel klaar mee.

Mooi dat je wel zelf nog naar de wc kan. Daar had ik altijd de meeste hekel aan.
Ja dat had ik ook na de operatie. Mn oma/moeder mee naar de wc, mee naar de douche en erbij blijven of het allemaal wel goed gaat. Maargoed die tijd is over.
Oud 20-09-2010, 16:29
Verwijderd
Zo, wat een geweldige nutteloze dag, en toch ben is mijn humeur geweldig
Oud 20-09-2010, 16:29
Verwijderd
Hoppa, ik heb weer een nieuw bijbaantje gefixt. Bij facilitair management en vastgoed van de TU Delft
Oud 20-09-2010, 16:37
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik begin wederzijdse gevoelens te krijgen over mijn lijstje!
Citaat:
Ik bedoelde dubbelzijdig

je zit behoorlijk in de slappe was met je uitdrukkingen, jasper!
Oud 20-09-2010, 16:43
Martiño
Martiño is offline
Is het bij jullie ook zo'n fijn weer?
Oud 20-09-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nu boodschappen doen en het ontdekken!

Het regent in ieder geval niet.
Verwijderd
Citaat:
Ja, de hele dag al! Vanmiddag zelfs lekker in de zon gezeten
Verwijderd
Het is hier droog doch bewolkt. Heeft net wel even gesputterd.
Oud 20-09-2010, 16:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, de hele dag al! Vanmiddag zelfs lekker in de zon gezeten
Maar jij zit ook in het beste stukje Nederland toch?

Citaat:
Het is hier droog doch bewolkt. Heeft net wel even gesputterd.
Ahja, ik spot nu ook een vervelende wolk die deze kant uitkomt. Natuurlijk net een uur nadat ik de was aan de lijn heb hangen. ;x
Oud 20-09-2010, 16:49
Verwijderd
Hier is de hele dag al de lucht grijs, maar het heeft niet geregend.
Oud 20-09-2010, 16:50
Martiño
Martiño is offline
Hallo. Wie ben jij?
Verwijderd
Citaat:
Ahja, ik spot nu ook een vervelende wolk die deze kant uitkomt. Natuurlijk net een uur nadat ik de was aan de lijn heb hangen. ;x
Ja, zo gaat dat ;x Was buiten ophangen is de moderne variant van een regendans.
Verwijderd
Citaat:
Maar jij zit ook in het beste stukje Nederland toch?
Maastricht
Het is hier wel heel vaak heel mooi weer, en 's winters vaak ook milder dan in de rest van het land
Oud 20-09-2010, 16:51
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hallo. Wie ben jij?
Can't resist..

Kika:

1. Ben je een man/vrouw

2. Hoe oud ben je?

3. Wat is je haarkleur?

4. Welke kleur ogen heb je?

5. Wat is je cupmaat?

6. Post eens een foto!

Voor het archief!
Oud 20-09-2010, 16:51
Tink*
Tink* is offline
Hier regent het al de hele dag om de paar minuten. ;(
Oud 20-09-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Hallo. Wie ben jij?
Ik ben Jessica.
Oud 20-09-2010, 16:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, zo gaat dat ;x Was buiten ophangen is de moderne variant van een regendans.
Ja, nouja, misschien drijft het over. Buienradar zegt geen regen, dus die geloof ik gewoon.

Mijn moeder had laatst ook de was buiten laten hangen toen het regende, en ze haalde hem de hele tijd niet binnen, want ze redeneerde dat het wel weer droog zou worden. Dat werd het ook, maar dan hing de was weer een uur en dan begon het weer te storten. ;x Zo heeft die was twee dagen buiten gehangen, toen heb ik hem zelf maar binnengehaald, maar echt fris rook hij niet meer.
Oud 20-09-2010, 16:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maastricht
Het is hier wel heel vaak heel mooi weer, en 's winters vaak ook milder dan in de rest van het land
En heuvels <333 Ik miste de heuvels altijd toen ik nog in Helmond woonde.

Regels voor berichten