Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zwarte strakke kleding werkt (bij mij iig) heel goed. ![]()
|
Ik zou niet heel strak doen, maar ook niet heel wijd. Wijd bedekt inderdaad vet, maar benadrukt des te meer je omvang. Zwart/donkere kleuren zijn ook goed en ga als het kan met een effen outfit, dan valt het minder op.
|
Verwijderd
|
Het moet vooral goed passen, je kan best een strakke broek aan, maar een te strakke broek kan zelfs een heel slank meisje dik doen lijken. Laagjes werken ook heel goed, dus bv. een leuk shirtje met een vestje erover en dan je jas. Afhankelijk van je figuur kan een tuniek ook heel leuk staan, maar als je bijna geen heupen hebt, zou ik dat niet doen, want dan lijk je juist heel recht en stokkig.
Misschien kan je die vriendin vragen wat zij goed bij jouw vindt passen? Want zij kan je zien, dat scheelt wel ![]() |
![]() |
|
Ik weet niet of je echt dik bent. Maar draag in ieder geval geen zwart op zwart op zwart. Dan ben je een zwarte blob. Ik zie het vaak wat dikkere mensen doen in de hoop dat het afslankt, maar zwart slankt alleen af al je het combineert met een kleur. Bijvoorbeeld een rood truitje met zwarte (verticale) banen aan de zijkant. Draag ook vooral goed zittende kleding. Niet te groot maar zeker niet te klein.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Langer en dunner lijken Verwijderd | 30 | 27-04-2013 23:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
wenkbrauwen teveel geschoren therock | 9 | 17-01-2010 11:58 | |
Psychologie |
Heel erg in de problemen!! gwenix | 50 | 29-01-2007 14:10 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #38 rare kwast | 484 | 22-09-2005 10:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #21 MieX | 481 | 18-05-2004 15:07 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 |