Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2010, 16:03
anoniemert
anoniemert is offline
ik ga vrijdag avond naar de film met mijn vriendin en 2 jongens
1 jongen vind mijn vriendin leuk en ik moet een beetje met die ander opschieten
maar ik ben bang dat hij mij heel dik vind.
wat kan ik doen om mijzelf dunner te laten lijken?
hoop dat ik goeie tips krijg.
xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2010, 17:05
Verwijderd
Koop kleding die je slanker laten lijken zoals een strak shirtje. Verder moet hij je gewoon accepteren dat je wat dikker bent. Dat is heus geen ramp hoor!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 19:08
Em.
Em. is offline
Maar bén je zwaarder of vóel je je zwaarder? Dat maakt ook verschil uit.

En over het algemeen... wat extra kilo's maken niet zoveel uit. Volgens mij zijn er verschillende onderzoeken naar geweest (of in ieder geval, ik herinner me zoiets) waaruit bleek dat de taille/heup (en borst?) verhouding meer uit maakt dan hoeveel kilo het nou precies is. De 'vrouwelijke vormen', zeg maar, dáár vallen jongens op. Die platte buikjes zijn (behalve niet normaal voor een gemiddeld meisje/vrouw) meer een commercieel iets dan een mannelijk oerinstinct.

Waar het trouwens véél meer om gaat, is dat je goed in je vel zit! Dat je je lekker voelt. Ik vermoed dat een vrouw van 80 kilo die zich lekker voelt, aantrekkelijker is dan een meisje van 40 kilo die stilletjes in een hoekje zit.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 20:57
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Maar bén je zwaarder of vóel je je zwaarder? Dat maakt ook verschil uit.

En over het algemeen... wat extra kilo's maken niet zoveel uit. Volgens mij zijn er verschillende onderzoeken naar geweest (of in ieder geval, ik herinner me zoiets) waaruit bleek dat de taille/heup (en borst?) verhouding meer uit maakt dan hoeveel kilo het nou precies is. De 'vrouwelijke vormen', zeg maar, dáár vallen jongens op. Die platte buikjes zijn (behalve niet normaal voor een gemiddeld meisje/vrouw) meer een commercieel iets dan een mannelijk oerinstinct.

Waar het trouwens véél meer om gaat, is dat je goed in je vel zit! Dat je je lekker voelt. Ik vermoed dat een vrouw van 80 kilo die zich lekker voelt, aantrekkelijker is dan een meisje van 40 kilo die stilletjes in een hoekje zit.
Ik val juist op stille meisjes

Verder zoals hierboven al is gezegd eigenlijk.
Je moet je in ieder geval niet gedragen alsof je jezelf te dik vindt.
Oud 21-09-2010, 22:27
Verwijderd
GEEN truitje of badpak met horizontale strepen kopen. Je lijkt dan zo veel dikker!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 06:36
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
GEEN truitje of badpak met horizontale strepen kopen. Je lijkt dan zo veel dikker!
Ik denk niet dat ze in een badpak naar de film gaat hoor...

Zwarte strakke kleding werkt (bij mij iig) heel goed.
Oud 22-09-2010, 17:48
Rivka
Rivka is offline
Ik zou niet heel strak doen, maar ook niet heel wijd. Wijd bedekt inderdaad vet, maar benadrukt des te meer je omvang. Zwart/donkere kleuren zijn ook goed en ga als het kan met een effen outfit, dan valt het minder op.
Oud 22-09-2010, 18:02
Verwijderd
Het moet vooral goed passen, je kan best een strakke broek aan, maar een te strakke broek kan zelfs een heel slank meisje dik doen lijken. Laagjes werken ook heel goed, dus bv. een leuk shirtje met een vestje erover en dan je jas. Afhankelijk van je figuur kan een tuniek ook heel leuk staan, maar als je bijna geen heupen hebt, zou ik dat niet doen, want dan lijk je juist heel recht en stokkig.

Misschien kan je die vriendin vragen wat zij goed bij jouw vindt passen? Want zij kan je zien, dat scheelt wel
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:59
Volk
Volk is offline
Ik weet niet of je echt dik bent. Maar draag in ieder geval geen zwart op zwart op zwart. Dan ben je een zwarte blob. Ik zie het vaak wat dikkere mensen doen in de hoop dat het afslankt, maar zwart slankt alleen af al je het combineert met een kleur. Bijvoorbeeld een rood truitje met zwarte (verticale) banen aan de zijkant. Draag ook vooral goed zittende kleding. Niet te groot maar zeker niet te klein.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten