Oud 24-09-2010, 22:08
Akhlys
Akhlys is offline
@miekmuis: Moet een vreselijk idee zijn dat er iemand in je huis is geweest terwijl je sliep. Wie weet wat er allemaal had kunnen gebeuren Vind het wel echt kut voor je

OT: Ja, het gaat redelijk crap.
Ik ben echt super blij met m'n nieuwe klas, tot nu toe is het echt onwijs gezellig en leuk met ze. Afgelopen woensdag sportdag gehad en dat was meer gewoon een dag gek doen en de mentor voor lul zetten. Hoe vet is het als je je mentor in een roodkapje outfit kan hijsen
Ook het studentenhuis waar ik nu in zit is best gezellig, alleen is het jammer dat er veel geroddelt wordt over iedereen. Ik vind het een beetje laf van een aantal dames dat ze zo achter de rug van iemand anders omlullen Maar goed, dat zal ik maar voor lief moeten nemen, want maakt niet uit wat ik ervan zeg, ze gaan toch wel door.

Het enige wat nu gewoon niet goed zit is m'n relatie. We hebben vandaag zo ongeveer een maand en morgen ga ik naar haar toe voor haar verjaardag en is er ook een stoot familie aanwezig, waar ik dus op het moment totaal geen trek in heb. Maar ik begin er langzaam maar zeker achter te komen dat het van mijn kant niet meer dan een crush is. Zij zegt dat het voor haar allemaal nog in een stijgende lijn zit, maar ik begin me inmiddels alweer mateloos te irriteren aan al het geplak en dat we elkaar zoveel zien. Zowat elke pauze en ook nog na school elkaar zien is me echt teveel. Daarbij komt ook dat ik steeds meer smsjes van haar krijg met dat ze van me houdt enzo, maar dat kan naar mijn mening helemaal niet we kennen elkaar pas een maand.. komop zeg Ik heb me gewoon zwaar verkeken op hoe ze is, maar dat kon eigenlijk ook niet anders, want ik kende haar pas een week toen we wat kregen... Ik zit weer eens zwaar te brainstormen wat ik nu moet doen. Uitmaken om erger te voorkomen of aan laten en zien wat er gebeurt... ARG, DILEMMA!!:@
Oud 24-09-2010, 22:43
Verwijderd
uitmaken, lijkt me duidelijk.
Oud 24-09-2010, 22:53
wup
wup is offline
Klinkt inderdaad niet goed... Kan me niet herinneren dat ik ooit al in de eerste maand zo negatief was, lijkt me niet ok...

ot: Goehoed. Ben zelf alleen niet zo leuk want stress. Vind de lio nog steeds heel spannend en school ernaast is druk. Hoop dat hij dit lief doen nog even een jaartje volhoudt..

Heb ook ontslag genomen bij de kroeg, want wil de tijd die ik vrij ben aan mezelf, vrienden en familie besteden. Ben onderhand wel steeds meer jaloers aan het worden op vriendin die op 100m van haar stageschool woont. Die reistijd zit me nu al tot hier..
Oud 25-09-2010, 08:03
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mijn vriend en ik zijn nog maar 5 maanden samen en we wonen ook nog niet samen, maar het lijkt er wel op. IK zit door de week sowieso bij hem, dat is gewoon handiger ivm stage en inmiddels ben ik er ook zo aan gewend.
Soms ben ik 2 weken achter elkaar niet thuis of slaap ik eens 1 nachtje thuis. Mijn huisje opzeggen zou ik voorlopig nog niet doen. Ik ben nog steeds heel trots op mijn mooie huisje en vind het veeeel te vroeg. Maar we hebben het er soms al wel over. We zullen dan eerst even in zijn huis blijven en dan zoeken naar een koophuis. Maar goed, dan heb ik het wel echtover 2 jaar later ofzo.
Dit herken ik ook wel een beetje. Doordeweeks zit ik heel veel bij mn vriendin ivm studie/werk en daardoor ben ik alleen van donderdag-/vrijdagavond t/m maandag heel vroeg op mijn eigen kamer.

Na de afgelopen maanden echt veel bij elkaar geweest te zijn zien we elkaar nu het gewone leven begonnen is wat minder, maar volgens mij heeft dat wel een goed effect op ons allebei. En het is echt achterlijk hoe snel ik dr mis
Oud 25-09-2010, 10:08
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
OT: Ja, het gaat redelijk crap.
Wow, dat klinkt niet best. Dit gaat ook niet beter worden, als jij de eerste maand al zo naar vindt om haar zo vaak te zien. Zij is veel verliefder op jou, dan jij op haar (als je dat al uberhaupt was). Uitmaken en snel ook, zou ik zeggen (lees: doen).
Oud 25-09-2010, 10:19
Verwijderd
Hmm.. vanavond wordt een ic avondje (larp), benieuwd of daar iets uit voortvloeit tussen Signi en Merel. En ik weet, dat is geen echt relationeel gebied, maar toch wel leuk. Het levert altijd leuk spel op (emotionele rotzooi als de ander sterft enzo, altijd leuk om te spelen). Verder ben ik benieuwd hoe hij gewoon is, want we zien elkaar eigenlijk alleen maar tijdens larp. Niet dat we elkaar nooit oc spreken, maar dat is nooit zo lang. Msn-gesprekken zijn wel tof.

Akhlys, dat klinkt eigenlijk helemaal niet goed. Ik denk dat je wel snel een beslissing moet maken, anders gaat het te hoog oplopen, maar ja rond een verjaardag is dat nooit tof.
Oud 25-09-2010, 10:39
Akhlys
Akhlys is offline
Thnx all,

Ja, ik was helemaal weg van haar, stond zelfs op het punt om het uit te maken met m'n ex voor haar.. Maar nu begint ze me voornamelijk op m'n zenuwen te werken. En als dat gebeurt wordt ik nogal bot en niet echt vriendelijk, dus ja, ik moet er redelijk tempo achter zetten, maar het is gewoon een ingewikkelde situatie omdat ze super blij met me is (eerste vriendje sinds 3 jaar) en ze was jarig gister en haar oma is van de week overleden.. dus ja.. lastig.
Oud 25-09-2010, 11:45
Verwijderd
Mijn geduld wordt zó enorm op de proef gesteld, pfft. Een maand geleden zat de onzekerheid me al tot hier, nu al helemaal. Er komt een dag dat ik al mijn verlegenheid opzij zet en hardop zeg wat ik voor hem voel, geloof ik. Intussen baal ik nog steeds dat de Balkanbeats waar we beiden heen wilden al geweest is, het was zo'n uitgelezen kans geweest om een beetje luchtig en vrolijk en gek te doen en dan is zoiets zeggen al een stuk makkelijker dan wanneer je één op één samen aan het avondeten zit, of zo.
Sprak gisteren een verre vriend op skype en die zei wel fijne dingen. Hij interpreteerde het feit dat ik ál mijn flirtkwwaliteiten, ad rem opmerkingen, onverlegen doen en laten etc. kwijt ben, en hij ook een grote brok verlegenheid lijkt te zijn, als iets dat helemaal niet slecht is. Als je al je wapens kwijt ben tegenover iemand, dan is het écht iets, zei hij. En dat klinkt een beetje zweverig en vergezocht, maar ergens vind ik het wel een mooie kijk op de zaak.
Oud 25-09-2010, 14:27
Verwijderd
Hehe, kriebels, spannend. Ik heb hem gevraagd om eerder te komen en hij stemt volmondig in. Zou dat ic of oc zijn? Iig is het wel leuk.
Oud 26-09-2010, 03:31
Miek
Miek is offline
Gisteren was leeeuuuk! Misschien niet zo'n slim idee om zwaar aangeschoten met de BOB te zoenen maarja we zien wel hoe het afloopt!
Oud 26-09-2010, 07:57
Dott
Dott is offline
Hihi miekje.. details

ot: Mja, we hebben best een heel zwaar weekend samen, en dan niet door elkaar maar door omstandigheden.
Gelukkig weten we beiden de lol er wel in te houden, en hebben we ipv uitgaan ervoor gekozen gisteren lekker een avondje voor onszelf te nemen en relaxt op de bank te kruipen met een film gewoon samen
Oud 26-09-2010, 11:13
Verwijderd
Hmmm. Leuke avond, onverwacht, maar heel leuk . Geen idee wat ik er verder mee aanmoet, maar dat hoeft niet altijd.
Oud 26-09-2010, 12:12
Verwijderd
O hemeltje Mutant, is het weeeeeeer zo ver.
Oud 26-09-2010, 14:30
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb een heel fijn weekend met hem gehad <3
Oud 26-09-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
O hemeltje Mutant, is het weeeeeeer zo ver.
Echt he .

Maar ik ga niks rushen. Hij woont sowieso (weeral) een pokke-eind hiervandaan. Het klikt iig heel goed, hij is iets meer dan een jaar jonger en voor de afwisseling erg volwassen . Ik zal wel zien. Tussen Merel en Signi (onze chars) zit het iig wel . Leuk is dat hij van vuur is en ik van water.
Oud 26-09-2010, 18:56
Verwijderd
Fantastisch liefdesadvies van mijn opa gekregen vanavond, voor alle mannen; ' hoede u jonge held, mooie meisjes kosten geld'

Ontopic; its official
Oud 26-09-2010, 19:03
ST*R
ST*R is offline
Ah leuk Bartezz!
Leuk weekend gehad lieve smsjes van hem gehad, en ga zo naar m toe jeej!
Kwam de vorige date jongen nog bij het uitgaan tegen, en ik heb gezegd dat het beter was als we zouden stoppen. Nu ben ik trots op mezelf, want het betekent dat ik het met de leuke best serieus meen.
Oud 26-09-2010, 19:25
Lente
Lente is offline
haha leuk Bartezz!

er zijn dingen aan hem die ik niet leuk vind, maar ik hou van hem
Oud 26-09-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Fantastisch liefdesadvies van mijn opa gekregen vanavond, voor alle mannen; ' hoede u jonge held, mooie meisjes kosten geld'

Ontopic; its official
Ah leuk! Uitgebreider verhaal zeg, aub

OT: Hier nog steeds heel leuk, hij is lief en schattig en veel te allergisch voor katten En mijn vriendjes zijn ook heel leuk! <3
Oud 26-09-2010, 22:11
Cherry Springs
Aan de ene kant voel ik me kinderlijk enthousiast, aan de andere kant misschien wel erg bewust van het gevaar van teveel aan hem plakken. Miste hem al behoorlijk toen ik alleen thuis was vanmiddag. Het lijkt me geniaal om als ik mijn kamer heb 5 minuten van hem vandaan te wonen, en hem ook, dan komt ie praktisch bij me wonen. Ik vind het tot nu toe gewoon prima hoor. Er gaat niks boven tegen hem aankruipen en in slaap vallen. Ik zie wel hoe het loopt allemaal. Vandaag nog even met pappa over gehad, hij wist hoe ik me voelde want hij is gescheiden en heeft daar ook zo veel moeite mee gehad. Hij is lief. Ik heb in elk geval 2 van de liefste mannen op aarde die voor me zorgen.
Oud 26-09-2010, 22:31
Verwijderd
Fijn weekend gehad
Vrijdagavond met een goede vriend heerlijk bijgekletst. Sinds kerst afgelopen jaar is me eigenlijk pas duidelijk geworden hoe gek ik op hem ben en hoe graag ik wil dat het goed gaat met hem. Hij is fijn gezelschap, ik word vrolijk van hem! Hij vroeg nog heel lief of Vriendje het niet vervelend vond dat wij zo klef en knuffelig en aanrakerig zijn als we bij elkaar zijn. Zo lief dat hij zich daar zorgen om maakt. Maar vertelt dat Vriendje daar echt geen moeite mee heeft en het helemaal niet erg vind, omdat hij mij en mijn manier van omgaan met kent, daarnaast snapt hij de relatie met die vriend heel goed. En dat is best fijn <3
Zaterdag eigenlijk overdag de hele dag niks gedaan dan gehangen en getut met mijn zusje. Zij heeft me echt wel meer gemist dan dat ze toegeeft en ik vind het fijn om dat te merken. Ze is zo ontzettend lief! 's Avonds afgesproken met een vriend die ik al heel lang niet gezien had. We zijn een beetje uit elkaar aan t groeien en ik merk dat ik dat moeilijk vind. Hij was mijn beste vriend, maar als ik hem in t afgelopen jaar vijf keer heb gezien, is het ook op. Ik heb daar moeite mee. Daarnaast is hij heel erg verandert en ik vraag me af of ik nog met hem om moet gaan 'for old times sake', want daar komt het nu een beetje op neer, geloof ik. Misschien moet ik me er maar gewoon bij neerleggen en zien wat er van komt. Maar daar ben ik niet zo goed in....
Vandaag de hele dag met vriendje een beetje gelummeld bij zijn ouders thuis. We hebben samen in bad gelegen en toen kreeg ik een beetje een dip omdat hij vanavond weer naar huis moest. Ik heb komende week best een spannende week en ik merk dat ik steeds meer behoefte aan hem om me heen heb. maar hé, 200 km verderop is niet echt 'om me heen'.... Ik ben toen uit boosheid in slaap gevallen en toen hij me kwam wakker maken, hebbenw e heel lekker gevreeen en toen was t weer goed <3
Ik zie hem donderdag weer, t hele weekend! Hij gaat vrijdag mee naar de Onderwijsbeurs met mijn mama en mij en dat vind ik echt heel tof. Verder hoop ik dat ik word aangenomen bij de sollicitatie komende week, dat zou inhouden dat ik de dertiende kan beginnen met werken, maar eerst nog een week bij hem bivakkeren dan... Zin in!
Hmmmm, tis onvoorstelbaar dat het zo goed kan zijn, dat het zo vanzelf lijkt te gaan en dat we elkaar zo goed aanvullen. Ik hou van hem, hoera!
Oud 27-09-2010, 09:01
indigo
indigo is offline
Superfijn weekend gehad met veel vriendje en gister een erg fijn verjaardagsfeestje met lieve vriend(inn)en en heel veel lekkere taartjes en sandwiches en alles . Nu heb ik een after-verjaardags-kater. Maar dat komt ook wel weer goed .
Oud 27-09-2010, 10:04
Lorelei
Lorelei is offline
Wij hebben dit weekend samen ziekjes op bed en op de bank doorgebracht. Samen snotteren kan best heul gezellig zijn
Oud 27-09-2010, 14:07
Verwijderd
We hebben het zo druk, maar het zit wel goed
Oud 27-09-2010, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben dit weekend samen ziekjes op bed en op de bank doorgebracht. Samen snotteren kan best heul gezellig zijn
Hahahaha, dat lijkt me heel gezellig!
Oud 27-09-2010, 17:36
ST*R
ST*R is offline
Hij is zoo lief en leuk en sexy haha.
Wel typerend voor hoe ik me voel: gister zag ik een nieuwe tandenborstel bij hem liggen, en dacht geschrokken: ow help die heeft ie toch niet voor mij gekocht he! Maar toen bleek dat ie gewoon voor hemzelf was, was ik teleurgesteld hoe tegenstrijdig en raar is dat.
Maargoed, hij is echt heel leuk en ik heb echt het idee dat hij mij noooit pijn zou doen. Hij ging gister weer eerder van zn ouders weg om mij te kunnen zien, ookal kost het best wat geld. En hij zegt steeds dat ie mn lach zo leuk vindt hihi.
Oud 27-09-2010, 17:38
Dott
Dott is offline
Pffm, baggerdroom
Oud 27-09-2010, 17:53
I C U
I C U is offline
Long time no see! Drukke boel, afstuderen, vakantie, een volledige baan... Het is gewoon druk en ik heb weinig tijd energie gehad voor s.com.

Alles verder goed, USA was geweldig, met vriendlief en ouders ging het prima. Afstuderen was fijn en mijn verdediging heeft m'n ego een beetje opgekrikt. Daarna vrijwel gelijk een baan gevonden die ook goed bevalt, dus dat is mooi.

Samenwonen is nog steeds heul leuk en hij is ook nog steeds heul leuk! Enige nadeel van samenwonen: ik ben sinds we zijn gaan samenwonen zo'n 10 kg aangekomen... Slecht! Dus daar gaan we wat aan doen.
Oud 27-09-2010, 18:09
axelf
axelf is offline
ICU waar was je in amerika
ik was daar een maand geleden ook
in LA op specifiek te zijn
Oud 27-09-2010, 18:43
Cherry Springs
Ik kan slecht tegen alleen zijn de laatste tijd.
Oud 27-09-2010, 19:09
Verwijderd
Ik moet echt leren dat niet altijd alles op mij persoonlijk is gericht. En zowel, niet iedereen kan me leuk/lief/aardig vinden. Dat is niet noodzakelijk!
Oud 28-09-2010, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Tussen Merel en Signi (onze chars) zit het iig wel . Leuk is dat hij van vuur is en ik van water.
Ik snap deze zin niet.
Oud 28-09-2010, 07:35
Verwijderd
Daar moet je voor larpen, denk ik.
Oud 28-09-2010, 07:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hahahaha, dat lijkt me heel gezellig!
Echt hoor

En goed voor je seksleven
Oud 28-09-2010, 16:32
I C U
I C U is offline
Citaat:
ICU waar was je in amerika
ik was daar een maand geleden ook
in LA op specifiek te zijn
Van LA naar Yellowstone NP via allerlei parken e.d. en dan weer terug naar LA.

Hm, rustige dag vandaag. Suf! Ik wil wat doen!
Oud 28-09-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ik snap deze zin niet.
Char=character/personage. Tussen onze personages zit het wel goed
Oud 28-09-2010, 19:38
Verwijderd
Oh <3 Hij komt vroeger naar huis om me nog even te spreken op msn en gooit zijn mobiele msn aan terwijl hij een plotmeeting heeft. Liev.
Oud 28-09-2010, 19:52
ST*R
ST*R is offline
Jeej vanavond zie ik m weer
Oud 29-09-2010, 08:47
Dott
Dott is offline
Omg, wat is het ook een sukkeltje soms
Hij was gister tussendoor een uurtje thuis, dus ben ik ff naar hem toegegaan
En hij maakte 1 of ander geluid en ik wilde weten waarom, toen hij het niet wilde zeggen had ik zoiets van: oke dan niet.. lekker boeiend
En dat viel bij hem een beetje verkeerd.. maar dat zegt ie dan niet even ofzo
Ja 's avonds over de sms pas
Maar ja we hebben t wel uitgepraat enzo, dat scheelt.. maar dat zijn echt van die domme kleine dingetjes.

Verder vind ik het lastig om zo'n groot geheim te bewaren van een vriend van me, en is de beste vriend van mijn vriend (en ook wel een vriend van mij) nu weer vrijgezel en ben ik veel met hem aan het praten daarover..

Weinig bijzonders dus
Oud 29-09-2010, 18:25
Verwijderd
Ge-wel-dig
Oud 29-09-2010, 18:39
Verwijderd
Voor een keer tevreden. Ik weet niets zekers over de status, al lijkt me dat het wel duidelijk is eigenlijk, maar ik durf niet zomaar iets te roepen, zo vroeg, niet meer .

Dan krijg ik onverwacht logement van mijn ex, die trekt het niet meer en moet echt even weg uit waar ie nu verblijft. Nou ja, we zijn vrienden, dat moet kunnen, het gaat goed als vrienden tussen ons, geen van ons beiden probeert iets anders dan een gewone knuffel. Wel gaat ie nu mooi op de zetel slapen .
Oud 29-09-2010, 18:50
Verwijderd
Ik merk dat ik echt ontzettend moet wennen aan het feit dat ik een vriendinnetje heb.. Ik probeer voorzichtig mijn contacten met scharrels/ flirts etc af te kappen, maar merk dat ik er in sommige gevallen moeite mee heb om open kaart te spelen..

Aan de andere kant ben ik wel heel blij met haar en vind kijk ik echt uit naar de volgende keer dat ik haar weer zie ( en dat ze binnenkort in Amsterdam komt wonen)..hmmm
Oud 29-09-2010, 19:25
Lente
Lente is offline
hij heeft het erover bepaalde dromen op te geven omdat ie mij niet wil missen. dat vind ik wel een beetje eng.
Oud 29-09-2010, 19:31
Verwijderd
Citaat:
hij heeft het erover bepaalde dromen op te geven omdat ie mij niet wil missen. dat vind ik wel een beetje eng.
Hier eerder andersom, dat vriendje steeds specifieker durft te dromen over een toekomst die voor ons allebei is. En ik ook. Kijk er naar uit, onze toekomst samen, zoveel leuke dingen die we met z'n tweeën graag willen gaan doen! En het heden samen is ook al zo leuk <3

Alleen kan ik echt slecht werken als hij er is; als we ooit samenwonen moet ik écht mijn eigen studeerkamer/atelier. Terwijl hij juist vond dat hij best veel gedaan kreeg hihi
Oud 29-09-2010, 20:46
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Freyja: herkenbaar. Mijn vriend komt tot veel meer als ik thuis ben, terwijl ik veel meer doe/werk als hij er niet is.
Oud 29-09-2010, 22:53
Verwijderd
Shiiit ik moet even goed formuleren hoe ik het hier morgen over ga hebben. Heb helemaal geen zin om weer moeilijk te moeten gaan doen, maar het is even niet anders. Hopelijk valt het allemaal mee, en gaat ie niet weg zodat vrijdag gewoon doorgaat.
Oud 29-09-2010, 23:05
Lente
Lente is offline
ik geef mijn dromen niet op om bij hem te kunnen zijn. pff ik pieker te veel.
Oud 30-09-2010, 06:58
Dott
Dott is offline
Is het al weekend?
Oud 30-09-2010, 09:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik geef mijn dromen niet op om bij hem te kunnen zijn. pff ik pieker te veel.
Ik vind dat het wel heel erg uitmaakt wat je dromen zijn en in hoeverre die effect hebben op je relatie
Oud 30-09-2010, 09:58
miekmuis
miekmuis is offline
Ik kreeg op mijn verjaardag zomaar een superromantisch cadeautje van vriendje. Daar stond ik wel even van te kijken. En een paar nachten terug begon hij zomaar een heel diep gesprek met me. Hij doet wel zijn best merk ik en dat vind ik heel heel lief. Het gevoel bij mij blijft alleen een beetje uit. Ik wil heel graag weer gewoon gelukkig met hem zijn, maar ik voel het niet. Maar goed, we gaan in december wel naar Londen (met mijn broertje en zijn vriendin) en daar heb ik súperveel zin in en we hebben afgesproken om dan wat kleine cadeautjes voor elkaar te kopen voor onder de kerstboom om een gezellig samen kerst te vieren. Hopelijk komt met al die gezelligheid het gevoel ook weer terug.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten