Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm.. vanavond wordt een ic avondje (larp), benieuwd of daar iets uit voortvloeit tussen Signi en Merel. En ik weet, dat is geen echt relationeel gebied, maar toch wel leuk. Het levert altijd leuk spel op
![]() Akhlys, dat klinkt eigenlijk helemaal niet goed. Ik denk dat je wel snel een beslissing moet maken, anders gaat het te hoog oplopen, maar ja rond een verjaardag is dat nooit tof. |
![]() |
|
Thnx all,
Ja, ik was helemaal weg van haar, stond zelfs op het punt om het uit te maken met m'n ex voor haar.. Maar nu begint ze me voornamelijk op m'n zenuwen te werken. En als dat gebeurt wordt ik nogal bot en niet echt vriendelijk, dus ja, ik moet er redelijk tempo achter zetten, maar het is gewoon een ingewikkelde situatie omdat ze super blij met me is (eerste vriendje sinds 3 jaar) en ze was jarig gister en haar oma is van de week overleden.. dus ja.. lastig.
|
Verwijderd
|
Mijn geduld wordt zó enorm op de proef gesteld, pfft. Een maand geleden zat de onzekerheid me al tot hier, nu al helemaal. Er komt een dag dat ik al mijn verlegenheid opzij zet en hardop zeg wat ik voor hem voel, geloof ik. Intussen baal ik nog steeds dat de Balkanbeats waar we beiden heen wilden al geweest is, het was zo'n uitgelezen kans geweest om een beetje luchtig en vrolijk en gek te doen en dan is zoiets zeggen al een stuk makkelijker dan wanneer je één op één samen aan het avondeten zit, of zo.
Sprak gisteren een verre vriend op skype en die zei wel fijne dingen. Hij interpreteerde het feit dat ik ál mijn flirtkwwaliteiten, ad rem opmerkingen, onverlegen doen en laten etc. kwijt ben, en hij ook een grote brok verlegenheid lijkt te zijn, als iets dat helemaal niet slecht is. Als je al je wapens kwijt ben tegenover iemand, dan is het écht iets, zei hij. En dat klinkt een beetje zweverig en vergezocht, maar ergens vind ik het wel een mooie kijk op de zaak. ![]() |
![]() |
|
Hihi miekje.. details
![]() ot: Mja, we hebben best een heel zwaar weekend samen, en dan niet door elkaar maar door omstandigheden. Gelukkig weten we beiden de lol er wel in te houden, en hebben we ipv uitgaan ervoor gekozen gisteren lekker een avondje voor onszelf te nemen en relaxt op de bank te kruipen met een film ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ga niks rushen. Hij woont sowieso (weeral) een pokke-eind hiervandaan. Het klikt iig heel goed, hij is iets meer dan een jaar jonger en voor de afwisseling erg volwassen ![]() ![]() |
![]() |
|
Ah leuk Bartezz!
Leuk weekend gehad ![]() Kwam de vorige date jongen nog bij het uitgaan tegen, en ik heb gezegd dat het beter was als we zouden stoppen. Nu ben ik trots op mezelf, want het betekent dat ik het met de leuke best serieus meen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Hier nog steeds heel leuk, hij is lief en schattig en veel te allergisch voor katten ![]() ![]() |
![]() |
|
Aan de ene kant voel ik me kinderlijk enthousiast, aan de andere kant misschien wel erg bewust van het gevaar van teveel aan hem plakken. Miste hem al behoorlijk toen ik alleen thuis was vanmiddag. Het lijkt me geniaal om als ik mijn kamer heb 5 minuten van hem vandaan te wonen, en hem ook, dan komt ie praktisch bij me wonen. Ik vind het tot nu toe gewoon prima hoor. Er gaat niks boven tegen hem aankruipen en in slaap vallen. Ik zie wel hoe het loopt allemaal. Vandaag nog even met pappa over gehad, hij wist hoe ik me voelde want hij is gescheiden en heeft daar ook zo veel moeite mee gehad. Hij is lief. Ik heb in elk geval 2 van de liefste mannen op aarde die voor me zorgen.
![]()
|
Verwijderd
|
Fijn weekend gehad
![]() Vrijdagavond met een goede vriend heerlijk bijgekletst. Sinds kerst afgelopen jaar is me eigenlijk pas duidelijk geworden hoe gek ik op hem ben en hoe graag ik wil dat het goed gaat met hem. Hij is fijn gezelschap, ik word vrolijk van hem! Hij vroeg nog heel lief of Vriendje het niet vervelend vond dat wij zo klef en knuffelig en aanrakerig zijn als we bij elkaar zijn. Zo lief dat hij zich daar zorgen om maakt. Maar vertelt dat Vriendje daar echt geen moeite mee heeft en het helemaal niet erg vind, omdat hij mij en mijn manier van omgaan met kent, daarnaast snapt hij de relatie met die vriend heel goed. En dat is best fijn <3 Zaterdag eigenlijk overdag de hele dag niks gedaan dan gehangen en getut met mijn zusje. Zij heeft me echt wel meer gemist dan dat ze toegeeft en ik vind het fijn om dat te merken. Ze is zo ontzettend lief! 's Avonds afgesproken met een vriend die ik al heel lang niet gezien had. We zijn een beetje uit elkaar aan t groeien en ik merk dat ik dat moeilijk vind. Hij was mijn beste vriend, maar als ik hem in t afgelopen jaar vijf keer heb gezien, is het ook op. Ik heb daar moeite mee. Daarnaast is hij heel erg verandert en ik vraag me af of ik nog met hem om moet gaan 'for old times sake', want daar komt het nu een beetje op neer, geloof ik. Misschien moet ik me er maar gewoon bij neerleggen en zien wat er van komt. Maar daar ben ik niet zo goed in.... Vandaag de hele dag met vriendje een beetje gelummeld bij zijn ouders thuis. We hebben samen in bad gelegen en toen kreeg ik een beetje een dip omdat hij vanavond weer naar huis moest. Ik heb komende week best een spannende week en ik merk dat ik steeds meer behoefte aan hem om me heen heb. maar hé, 200 km verderop is niet echt 'om me heen'.... Ik ben toen uit boosheid in slaap gevallen en toen hij me kwam wakker maken, hebbenw e heel lekker gevreeen en toen was t weer goed <3 Ik zie hem donderdag weer, t hele weekend! Hij gaat vrijdag mee naar de Onderwijsbeurs met mijn mama en mij en dat vind ik echt heel tof. ![]() Hmmmm, tis onvoorstelbaar dat het zo goed kan zijn, dat het zo vanzelf lijkt te gaan en dat we elkaar zo goed aanvullen. Ik hou van hem, hoera! |
![]() |
|
Superfijn weekend gehad met veel vriendje en gister een erg fijn verjaardagsfeestje met lieve vriend(inn)en en heel veel lekkere taartjes en sandwiches en alles
![]() ![]()
|
Hij is zoo lief en leuk en sexy haha.
Wel typerend voor hoe ik me voel: gister zag ik een nieuwe tandenborstel bij hem liggen, en dacht geschrokken: ow help die heeft ie toch niet voor mij gekocht he! Maar toen bleek dat ie gewoon voor hemzelf was, was ik teleurgesteld ![]() Maargoed, hij is echt heel leuk en ik heb echt het idee dat hij mij noooit pijn zou doen. Hij ging gister weer eerder van zn ouders weg om mij te kunnen zien, ookal kost het best wat geld. En hij zegt steeds dat ie mn lach zo leuk vindt hihi.
|
Long time no see! Drukke boel, afstuderen, vakantie, een volledige baan... Het is gewoon druk en ik heb weinig tijd energie gehad voor s.com.
Alles verder goed, USA was geweldig, met vriendlief en ouders ging het prima. Afstuderen was fijn en mijn verdediging heeft m'n ego een beetje opgekrikt. Daarna vrijwel gelijk een baan gevonden die ook goed bevalt, dus dat is mooi. Samenwonen is nog steeds heul leuk en hij is ook nog steeds heul leuk! Enige nadeel van samenwonen: ik ben sinds we zijn gaan samenwonen zo'n 10 kg aangekomen... Slecht! Dus daar gaan we wat aan doen.
||
Citaat:
Hm, rustige dag vandaag. Suf! Ik wil wat doen!
|
Omg, wat is het ook een sukkeltje soms
![]() Hij was gister tussendoor een uurtje thuis, dus ben ik ff naar hem toegegaan ![]() En hij maakte 1 of ander geluid en ik wilde weten waarom, toen hij het niet wilde zeggen had ik zoiets van: oke dan niet.. lekker boeiend ![]() En dat viel bij hem een beetje verkeerd.. maar dat zegt ie dan niet even ofzo ![]() Ja 's avonds over de sms pas ![]() Maar ja we hebben t wel uitgepraat enzo, dat scheelt.. maar dat zijn echt van die domme kleine dingetjes. Verder vind ik het lastig om zo'n groot geheim te bewaren van een vriend van me, en is de beste vriend van mijn vriend (en ook wel een vriend van mij) nu weer vrijgezel en ben ik veel met hem aan het praten daarover.. Weinig bijzonders dus ![]()
|
Verwijderd
|
Voor een keer tevreden. Ik weet niets zekers over de status, al lijkt me dat het wel duidelijk is eigenlijk, maar ik durf niet zomaar iets te roepen, zo vroeg, niet meer
![]() Dan krijg ik onverwacht logement van mijn ex, die trekt het niet meer en moet echt even weg uit waar ie nu verblijft. Nou ja, we zijn vrienden, dat moet kunnen, het gaat goed als vrienden tussen ons, geen van ons beiden probeert iets anders dan een gewone knuffel. Wel gaat ie nu mooi op de zetel slapen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik merk dat ik echt ontzettend moet wennen aan het feit dat ik een vriendinnetje heb.. Ik probeer voorzichtig mijn contacten met scharrels/ flirts etc af te kappen, maar merk dat ik er in sommige gevallen moeite mee heb om open kaart te spelen..
Aan de andere kant ben ik wel heel blij met haar en vind kijk ik echt uit naar de volgende keer dat ik haar weer zie ( en dat ze binnenkort in Amsterdam komt wonen)..hmmm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen kan ik echt slecht werken als hij er is; als we ooit samenwonen moet ik écht mijn eigen studeerkamer/atelier. Terwijl hij juist vond dat hij best veel gedaan kreeg hihi ![]() |
![]() |
|
Ik kreeg op mijn verjaardag zomaar een superromantisch cadeautje van vriendje. Daar stond ik wel even van te kijken. En een paar nachten terug begon hij zomaar een heel diep gesprek met me. Hij doet wel zijn best merk ik en dat vind ik heel heel lief. Het gevoel bij mij blijft alleen een beetje uit. Ik wil heel graag weer gewoon gelukkig met hem zijn, maar ik voel het niet. Maar goed, we gaan in december wel naar Londen (met mijn broertje en zijn vriendin) en daar heb ik súperveel zin in en we hebben afgesproken om dan wat kleine cadeautjes voor elkaar te kopen voor onder de kerstboom om een gezellig samen kerst te vieren. Hopelijk komt met al die gezelligheid het gevoel ook weer terug.
|
![]() |
|
|