Advertentie | |
|
![]() |
|
Andere staten van bewustzijn, en mogelijk zijn wij een geest in een tijdelijk omhulsel, maar daarom is onze wereld geen illusie.
Het lijkt wel alsof er ontevredenheid is over onze wereld en het lichaam. Ik vind het wat dramatisch om te beredeneren dat onze wereld een groots opgezette facade is voor een veel betere wereld. Misschien een metafoor voor de eeuwige hoop.
||
![]() |
Citaat:
Er komt zóveel bij die film, echt heel erg mooi. Ik ben echter wel benieuwd naar deelII, heeft iemand enig idee waar die over zal gaan? Zullen ze op dit idee doorgaan of een heel nieuw aspect pakken? Dat zou natuurlijk wel heel erg gaaf zijn. We wachten af. |
![]() |
|
whow wat weten veel mensen het toch allemaal.. ik zelf geloof er niet in want ik zie gewoon 0 redenen om daarin te geloven, maar helemaal zeker weten doe ik het niet; maar ik ben blij voor iedereen hier die het wel weet
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Matrix opstellen (lineair programmeren) Deassain | 2 | 22-07-2009 13:25 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
matrix opstellen meeeereeeel | 18 | 05-11-2006 22:12 | |
Films, TV & Radio |
The Matrix DVD-Box! Daangerous | 35 | 19-08-2004 11:55 | |
Films, TV & Radio |
speculaties over The Matrix Revolutions ( 3) Optima | 23 | 24-07-2003 22:37 | |
ARTistiek |
matrix code competitie kanduvisla | 6 | 09-07-2003 02:35 | |
Software & Hardware |
matrix code competitie kanduvisla | 5 | 02-07-2003 13:09 |