Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het klinkt verder wel goed! |
![]() |
|
Nouja, het is wel €450,- excl. g/w/l dus dat is dan weer best veel. Incl. g/w/l moet je dan weer gaan rekenen op 550-600, dan komt daar nog 150-200 boodschappen/levensonderhoud bij, 100 euro zorgverzekering, 100 euro internet/tv/mobiel, 50 euro verzekeringen enzo, 100 euro sparen... dat is dan al snel 1150 en dan hou ik weinig over!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoi, Tirza was mooi maar het boek was beter, daarna moest ik mijn zusje helpen met gedichten analyseren en mijn huisgenoot helpen met Wii-golfen en dronk ik port en nu wil ik eigenlijk Expeditie Robinson en Oh oh Cherso kijken, maar moet ik misschien toch gaan slapen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen de bewoners naar binnen mochten, aldus het verslag in de Zwolse Courant, gebeurde er zo'n tien minuten lang niets, totdat 'Luis Listoni' aan het woord werd gelaten: 'Zie ze daar staan in al hun onnozelheid, de burgers van Milligen aan de Plas', zei een ingeblikte stem. 'Jullie willen kunst? Het is genoegdoening wat jullie willen.' Misschien is kunst wel de kunst van het weglaten, suggereerde hij. 'Tot de essentie van het niets overblijft.' En waarom ook niet: 'Moet iedere wijk waar nog geen scheet is gelaten een kunstwerk hebben?' Toen het bandje was afgelopen, gebeurde er nog niets. Na een kwartier wachten begonnen de Zwollenaren af te druipen. Uiteindelijk haalde een groep kinderen het dekzeil van een rechthoekig voorwerp dat achter in de tent stond, maar toen was de ontnuchtering volledig: het zeil was gedrapeerd over een bord met spelregels voor het zwemmen in de plas. Het bord stond er al maanden." Dit vind ik dan wel weer hilarisch ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|