Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Yup, brugklas. Kleinste jongen van de klas, bril, niet echt sociaal vaardig.
Hield redelijk op toen ik tijdens wat getreiter in de kleedkamer na gym de twee pesters aardig hard hoekte, en omdat /rage de tweede klasser die even de boel wou sussen ook maar. Oeps. Geintje heeft me wel bijna van school gewerkt, de twee ouders van die anderen -die uiteraard nooit fout zitten- bleken geluiden te laten horen in de zin van 'of hij eraf of ik haal inspectie blabla', niet doorgegaan uiteindelijk maar het had een positief gevolg. In plaats van getreiter werd ik genegeerd door dat deel van de klas. Dus verweermethode #1: "mensen zijn minder snel geneigd je te treiteren als het gerede vermoeden bestaat dat je het sociale deel meteen overslaat en meteen gaat meppen." Ik ben er niet trots op ofzo, het werkte op dat moment dus ik had zoiets van 'prima, fuck off'. In de 3e en 4e klas was het getreiter er niet meer, hooguit wat gekloot onderling, de mensen die me eerder treiterden negeerden me of zaten op een lager niveau. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een hoop gepest. Ik had op m'n basisschool eigenlijk een hele leuke groep 7 en groep 8. Er waren altijd klassefeesten en niemand werd buitengesloten. Ik moet zeggen dat het onderwerp 'pesten' ook regelmatig behandeld werd in de klas. Maar wij hadden daardoor echt een klas waarin iedereen met elkaar op kon schieten.
Op de middelbare school heb ik ook niet echt met pesten te maken gehad. Hoewel ik het lange tijd (de eerste 3 jaar) niet naar me zin heb gehad, maar daarna heb ik ook daar een leuke tijd gehad. Maar dat heeft verder niets met pesten te maken. Ik heb zelf nooit echt gepest denk ik, hoewel ik in de algemene omgang wel vrij onaardig kan overkomen. Maar dat doe ik doorgaans alleen als ik weet in hoeverre ik bij iemand kan gaan zonder dat deze zich echt slecht eronder voelt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Echt gespest ben ik niet. Ik was wel altijd heel onzeker over de vriendengroep waar ik in zat, had snel het gevoel dat mensen over mij aan het praten waren en voelde mezelf vooral heeel stom.
Achteraf denk ik niet dat iemand dat heeft gedaan, maar dat ik mezelf dat heb aangepraat. Eigenlijk best zonde, want daar heb ik dan nog wel het meeste last van ![]() Verder heb ik nooit mensen gepest, maar ik was wel altijd een hele drukke flapuit. Dus er zijn wel mensen die ik voor schut heb gezet/heb beledigd maar dat waren dan niet mijn intenties. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Voorlichting pesten op school risicovol Poliziek.info | 4 | 06-03-2013 13:00 | |
Algemene schoolzaken |
Slachtoffersymptomen Digitaal pesten Chmee | 7 | 22-05-2006 15:47 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
beschouwing over pesten 0o-meisje-o0 | 0 | 17-10-2005 19:57 | |
Psychologie |
[Pesten] Mijn broertje gaat hieraan onderdoor Tuinkabouter !! | 55 | 13-10-2003 15:53 | |
Verhalen & Gedichten |
(verhaal) De pest aan pesten LotteLover | 7 | 10-12-2002 17:58 | |
ARTistiek |
Ik heb hulp nodig! Monoloog voor drama over pesten! Anne | 5 | 21-10-2001 10:10 |