Advertentie | |
|
![]() |
|
Blauwe spijkerbroek
Wit hemdje met spaghettibandjes Groen/blauw shirtje met printje en lange mouwen Paar/wit/grijze sjaal Zwarte laarzen
|
@FA: Ik keek even heel vreemd tegen je horloge aan.
Witte warme wandelsokken, grijze joggingbroek en een fijn warm groen vest, zo'n 'ik kan mezelf knuffelen'-vest met zo'n ding aan de voorkant. Nee, ik ben niet erg helder vandaag en ja, ik heb het koud. Onze cv moet nog worden bijgevuld.
|
@FA, dat wel, maar hij is niet zwart.
![]() ![]() Nu een Winnie the Pooh shirt, zo'n big shirt ding om in te slapen, ja, en een hele oude joggingbroek. Nee, de cv is nog niet bijgevuld.
|
Blauwe spijkerbroek, geel t-shirtje met korte mouwen en straks m'n gekleurde blokjes vest of zwarte capuchontrui, ben de hele dag toch alleen maar thuis en ga een beetje schoonmaken enzo.
|
Vandaag had ik dit aan voordat ik de deur uitging om boodschappen te doen..Vlug deze pic gemaakt met mijn camera.
![]() Felgele skinnyjeans Wijde bordeauxrode ''alternatieve heksenjas'' met lange mutsen (het onderste stukje van de lange muts is zichtbaar op de foto) Arafat sjaal met kleurige ''pompoenen'' (had ik gisteren binnengekregen via arafatsjaals.com) Felgroene beenwarmers Rode All Stars Groen tuniek shirt, zeg maar een soort mini jurkje Onder de tuniek had ik aan een felgeel topje ![]() Laatst gewijzigd op 15-10-2010 om 16:31. |
![]() |
|
Zwarte sokken en ondergoed
Wit hemdje met spaghettibandjes Lichtblauw t-shirtje met korte mouwen Donkerblauw/bruin vest met capuchon en blauwe en oranje verfspatten
||
Citaat:
Maargoed, koemde maandag komt een firma nieuwe rolluiken plaatsen bij mij. Nadat dit is gebeurd komt de vloerbedekking aan de beurt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
haha heel raar, heb vandaag schoolfoto's maar doe gewoon aan wat ik altijd aan heb.
een skinny jeans, met mn nieuwe nikes, beenwarmers en een blauw hempje en uuuhm zon bandana ding ofzoiets, zon ding met alleen mouwen dat je over n t-shirt of hempje aan kunt. mensen zullen me wel voor gek verklaren maar ik vind het belachelijk om je op te tutten op schoolfoto's. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
What are you wearing today #2 kroot | 500 | 06-12-2011 17:02 | |
De Kantine |
Spotisaai #1203 Verwijderd | 500 | 03-11-2010 23:28 | |
Lifestyle |
Foto's bewerken. Smokeyking | 6 | 12-10-2010 18:55 | |
De Kantine |
Babs werkt bij de mmmm(saai) van smullers #1074 Verwijderd | 500 | 10-08-2010 23:01 | |
Lifestyle |
Rode skinny jeans. Waar te koop? Hakuna | 5 | 04-07-2010 16:55 | |
Lifestyle |
[BH] Welk kleur heb je aan en waarom kies je deze nu? supergirl#1 | 4 | 09-05-2010 22:38 |