Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ik zag laatst een heel leuk vestje bij de zeeman, misschien ga ik die kopen. Ik heb daar eigenlijk nog nooit kleding gekocht, voor mezelf dan, voor sam wel dingen toen hij baby was, en dat was prima. Maar ja, een baby doet niks dus dan slijt het ook niet zo snel en na een paar maanden past het toch niet meer. Soms hebben ze best leuke dingen. De kleding voor wat oudere kinderen vind ik echt meestal heel lelijk daar. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nu ik student ben kan ik ook geen dure dingen meer kopen maar soms ga ik nog wel eens met mijn moedertje winkelen uit eigenbelang en dan kan het wel eens een beetje uit de hand lopen. Verder ben ik gewoon een h&m/we/menatwork persoon maar jassen en tassen mogen altijd wel wat meer kosten
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh ja ik koop ook altijd m'n sokken bij de zeeman
![]() eerst bij de hema, maar die gebruiken nu een andere stof bij de sokken die ik blief, en dan voelen ze als rotstof. Die van de zeeman zit lekker veel elastiek in. Ik heb van de week ook fluffy sokken gekocht, heerlijk zitten ze. Alleen eerst even kijken of ze de droger overleven want het 1 size fits all en dat vertrouw ik nooit zo helemaal. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()