Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2010, 20:36
Verwijderd
Als ik me voorneem om kleren te kopen, kom ik meestal terug met alleen maar een nieuw boek, vijf rollen plakband, een tijdschrift en cadeautjes voor de hele familie
Advertentie
Oud 16-10-2010, 20:37
Verwijderd
zolang er geen gaten in m'n kleding zit of gore vlekken die er niet meer uitgaan, draag ik ze gewoon. Sommige dingen gaan al een paar jaar mee (GATVERDAMME WAT BEN IK VIES HE).
Oh de truitjes met vetvlekken enzo, slaap ik in de winter in of ik gebruik ze als ik ga schoonmaken of verven. En dan was ik ze weer en gebruik ik ze net zolang tot ze op de draad zijn versleten of uitgelubberd
Verwijderd
Citaat:
Kuis gekleed gaan is beter dan er als een sletje in de dop uitzien. Dus zou ik het vrij goed opnemen.
Heb je de ranking al te persoonlijk opgevat?
Verwijderd
mijn ouders betalen een deel van mijn kleding omdat ze weten dat ik anders niets koop en ze vinden het genant om met een half zwerver kind op straat te lopen :;d;::;d;
Miekje*
Miekje* is offline
Over koopjes gesproken: ik kocht gisteren een flanellen overhemd bij Zeeman. 4 euro <3
Verwijderd
Citaat:
Contradictio in terminis.

Ik aas altijd op koopjes maar ga zowel voor kwaliteit als leuke dingen en vaak gaan die twee ook nog eens heel goed samen. Mijn duurste kledingstuk was 110 (?) euro voor een vest.
Oud 16-10-2010, 20:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als ik me voorneem om kleren te kopen, kom ik meestal terug met alleen maar een nieuw boek, vijf rollen plakband, een tijdschrift en cadeautjes voor de hele familie
Wat een herkenning .
Oud 16-10-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
zolang er geen gaten in m'n kleding zit of gore vlekken die er niet meer uitgaan, draag ik ze gewoon. Sommige dingen gaan al een paar jaar mee (GATVERDAMME WAT BEN IK VIES HE).
Oh de truitjes met vetvlekken enzo, slaap ik in de winter in of ik gebruik ze als ik ga schoonmaken of verven. En dan was ik ze weer en gebruik ik ze net zolang tot ze op de draad zijn versleten of uitgelubberd
Ik gebruik longsleeves met onuitwasbare vlekken ook als pyjama shirt in de winter inderdaad, dikke prima
Oud 16-10-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Over koopjes gesproken: ik kocht gisteren een flanellen overhemd bij Zeeman. 4 euro <3
Ik geef echt niks om merken, maar Zeeman en Wibra zijn winkels die ik wél mijd
Oud 16-10-2010, 20:39
Verwijderd
Gekleed slapen is voor mietjes.
Oud 16-10-2010, 20:40
Miekje*
Miekje* is offline
De max wat ik voor een gewoon kledingstuk uitgeef is wel 40 euro. Behalve bij exclusieve dingen, bijvoorbeeld Large-kleding of Stuka ofzo.
Verwijderd
Zeeman is meestal vrij prima. De Hans Dinges mag ik alleen niet zo, vooral vanwege de sfeer. Er hangt echt zo'n wij-zijn-de-losers-van-de-samenleving-sfeer.
Verwijderd
Citaat:
Slaap jij naakt?
Oud 16-10-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Slaap jij naakt?
uiteraard
Verwijderd
Citaat:
Zeeman is meestal vrij prima. De Hans Dinges mag ik alleen niet zo, vooral vanwege de sfeer. Er hangt echt zo'n wij-zijn-de-losers-van-de-samenleving-sfeer.
Hans Textiel Ja, idd, maar dat sfeertje hangt bij de Zeeman en de Wibra ook. En de Scapino.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik geef echt niks om merken, maar Zeeman en Wibra zijn winkels die ik wél mijd
Ik kom graag bij Zeeman, vooral voor sokken en werkkleding. Een prima fleecetrui voor twaalf euro vind je nergens anders. Wibrakleding vind ik gewoon niet leuk, dus daarom koop ik het niet.
Oud 16-10-2010, 20:42
Verwijderd
Wie slaapt er nu met kleding aan.
Verwijderd
jij red nog een keer de wereld als noord korea een atoombom afvuurt.
Verwijderd
Citaat:
Je slaapt toch ook onder een deken?
Verwijderd
Citaat:
ik ook, in mijn noordelijke dorpje
welk dorpje?
Verwijderd
Citaat:
ja I know, maar als ik dat in de winter niet doe dan warm ik gewoon nooit meer op.
Citaat:

ik zag laatst een heel leuk vestje bij de zeeman, misschien ga ik die kopen. Ik heb daar eigenlijk nog nooit kleding gekocht, voor mezelf dan, voor sam wel dingen toen hij baby was, en dat was prima. Maar ja, een baby doet niks dus dan slijt het ook niet zo snel en na een paar maanden past het toch niet meer. Soms hebben ze best leuke dingen. De kleding voor wat oudere kinderen vind ik echt meestal heel lelijk daar.
Verwijderd
Citaat:
Is toch niet hetzelfde
Oud 16-10-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ik kom graag bij Zeeman, vooral voor sokken en werkkleding. Een prima fleecetrui voor twaalf euro vind je nergens anders. Wibrakleding vind ik gewoon niet leuk, dus daarom koop ik het niet.
Verwijderd
Ik denk dat Noord-Korea niet onder de indruk is van mijn berekeningen.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De Hans mijd ik ook. Het is voor 40-jarige vrouwen die hip willen doen.

Citaat:
Hans Textiel Ja, idd, maar dat sfeertje hangt bij de Zeeman en de Wibra ook. En de Scapino.
Kleding van Scapino pas ik nooit, maar ik zou het best kopen.
Verwijderd
Citaat:
Vandaar dat kleding overbodig is... (tenzij het erg koud is)
Verwijderd
Citaat:
Is toch niet hetzelfde
Veel moslimvrouwen dragen een deken als kleding
Verwijderd
Citaat:
Een boxershort vind ik wel prettiger dan naakt.
Verwijderd
Nu ik student ben kan ik ook geen dure dingen meer kopen maar soms ga ik nog wel eens met mijn moedertje winkelen uit eigenbelang en dan kan het wel eens een beetje uit de hand lopen. Verder ben ik gewoon een h&m/we/menatwork persoon maar jassen en tassen mogen altijd wel wat meer kosten
Verwijderd
Ik had weleens schoenen van Scapino toen ik kind was. Vind dit altijd een beetje nare/gevaarlijke 'discussies' want sommigen vind het het not-done terwijl het voor anderen prima is.
Oud 16-10-2010, 20:45
Verwijderd
Novastar is heerlijk.
Verwijderd
oh ja ik koop ook altijd m'n sokken bij de zeeman
eerst bij de hema, maar die gebruiken nu een andere stof bij de sokken die ik blief, en dan voelen ze als rotstof. Die van de zeeman zit lekker veel elastiek in.
Ik heb van de week ook fluffy sokken gekocht, heerlijk zitten ze. Alleen eerst even kijken of ze de droger overleven want het 1 size fits all en dat vertrouw ik nooit zo helemaal.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik had weleens schoenen van Scapino toen ik kind was. Vind dit altijd een beetje nare/gevaarlijke 'discussies' want sommigen vind het het not-done terwijl het voor anderen prima is.
Ik had als kind altijd schoenen van de Scapino. Om de simpele rede dat mijn ouders geen geld hadden voor duurdere schoenen. Zo ben ik ook opgegroeid met Zeeman. De Wibra niet, die zit hier niet in de buurt.
Oud 16-10-2010, 20:46
Verwijderd
Jassen en schoenen mogen inderdaad best wel duur. Maar ik koop echt met alle liefde online omdat ik daar heel veel fijne adresjes ken.
Verwijderd
Citaat:
Op de basisschool was dat echt not done. Dan kon je nog zulke blitse Nike Air Maxen hebben, als ze van de scapino waren, waren ze niks waard. En blijkbaar hebben sommige mensen ouder dan 10 nog steeds die instelling :') te sneu gewoon. Ik koop heel vaak schoenen bij Scapino, want ze zijn goedkoop en dan kan ik meer en vaker schoenen kopen <3 echt niet alles daar is junk
Missy
Missy is offline
Wat is het hier saai zeg. Zelf zo saai dat ik mobiel aan het forumen ben.
Oud 16-10-2010, 20:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
oh ja ik koop ook altijd m'n sokken bij de zeeman
eerst bij de hema, maar die gebruiken nu een andere stof bij de sokken die ik blief, en dan voelen ze als rotstof. Die van de zeeman zit lekker veel elastiek in.
Ik heb van de week ook fluffy sokken gekocht, heerlijk zitten ze. Alleen eerst even kijken of ze de droger overleven want het 1 size fits all en dat vertrouw ik nooit ze helemaal.
Alleen zwarte kniekousen koop ik bij de HEMA. Het zijn de enige kniekousen die mij overleven . Elke winter twee paar nieuwe, katoenen, zwarte kniekousen. Voor vier euro. Ha!
Verwijderd
Citaat:
Wat is het hier saai zeg. Zelf zo saai dat ik mobiel aan het forumen ben.
Stel je niet aan.

edit: Ik dacht dat je het forumen saai vond.
Verwijderd
Citaat:
Op de basisschool was dat echt not done. Dan kon je nog zulke blitse Nike Air Maxen hebben, als ze van de scapino waren, waren ze niks waard. En blijkbaar hebben sommige mensen ouder dan 10 nog steeds die instelling :') te sneu gewoon. Ik koop heel vaak schoenen bij Scapino, want ze zijn goedkoop en dan kan ik meer en vaker schoenen kopen <3 echt niet alles daar is junk
Precies ik heb liever 5 shirtjes van een pauper-boetiekje, en 2 paar schoenen van de schoenenreus dan dat ik 60 euro per item betaal.
Verwijderd
tering wat een saai gespreksonderwerp dit
Oud 16-10-2010, 20:48
Verwijderd
Ik koop mijn schoenen altijd bij de Bristol.

Vroeger had ik natuurlijk Nikes!
Verwijderd
Citaat:
tering wat een saai gespreksonderwerp dit
Laten we het over quantumfysica hebben!
Verwijderd
wat zijn nou weer kniekousen
Oud 16-10-2010, 20:49
Verwijderd
ik ga WSOP kijken en daarna maar eens food maken.
Verwijderd
Citaat:
wat zijn nou weer kniekousen
Nou wat denk je
Verwijderd
Ik kreeg altijd hele dure schoenen als kind, soms wel 180 gulden. Vind ik best duur voor kinderschoenen maar mijn moeder vond het altijd heel belangrijk dat we goede schoenen droegen.
Oud 16-10-2010, 20:50
Verwijderd
Vroeger had ik australians en timberlands
Verwijderd
Citaat:
welk dorpje?
het altijd gezellige katholieke groningse dorpje: Ter Apel
Verwijderd
Citaat:
Nou wat denk je
ik vermoed dat het kousen zijn tot aan je knie.
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg altijd hele dure schoenen als kind, soms wel 180 gulden. Vind ik best duur voor kinderschoenen maar mijn moeder vond het altijd heel belangrijk dat we goede schoenen droegen.
Ja, mijn moeder vond een jas en schoenen ook altijd het belangrijkst.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten