Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En ondertussen is er niemand te bereiken want het is herfstvakantie daar. Goed, ik ga nu mijn best doen om er 'niet mijn probleem' van te maken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat dus ook leuk is: ik geef tot 14.45 uur les op een andere basisschool. Dan moet ik zorgen dat ik om 15.00 uur de kinderen voor deze lessen ophaal, op vier verschillende basisscholen (wtf) en dan kunnen we pas naar de locatie waar de lessen dan zijn. Kijk, en daarvoor is zo'n tweede docent dan ook wel handig, natuurlijk. Zeker ook omdat ik van een andere locatie moet komen en misschien niet heel erg op tijd kan gaan zijn. Maar goed. Ik hou op.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik had de wekker op 9 uur staan vanmorgen, zodat ik uiterlijk om kwart over 10/half 11 in de ub kon zitten. Ik ben nog steeds thuis aan het niksen
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder heb je natuurlijk gelijk dat ik harder en zakelijker moet zijn, maar in dit geval ben ik dat ook en ben ik vooral even pissed over de achterlijke communicatie en dingen die niet gebeuren terwijl ik verdomme m'n werk wél gewoon goed doe. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Bij mijn hoofdpijn voegde zich misselijkheid, ik ging op de bank liggen en toen viel ik pardoes in slaap! Terwijl we een kleine tweezitter hebben (erg lekker ligt dat niet) en ik toch al een week elke nacht keurig acht uur geslapen heb. Om halftwee werd ik weer wakker zonder klachetn
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In Theodoors stageklas is één kind dat naar huis wordt gebracht. Die woont aan de overkant van de straat
![]() Ohja en wheezle, hij zit nu dus bij de kleuters ![]() Laatst gewijzigd op 19-10-2010 om 13:34. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|