Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2010, 11:21
Rationeel
Rationeel is offline
ikikikikik
Advertentie
Oud 19-10-2010, 11:24
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Hallo saai, aka mijn sog voor vandaag
Oud 19-10-2010, 11:27
Rationeel
Rationeel is offline
hallo metroid
Oud 19-10-2010, 11:40
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Hoi sog

Zijn wij nou daadwerkelijk de enige 2 die ons nu 'vervelen', nee toch?
Oud 19-10-2010, 11:57
Verwijderd
Natuurlijk niet
Oud 19-10-2010, 11:58
Verwijderd
volgens mij kan je van utrecht centraal gewoon naar tivoli lopen. of is dat gevaarlijk?
Oud 19-10-2010, 12:00
Verwijderd
Nee hoor, dat kan prima, kom je niet op de pre meet dan?
Oud 19-10-2010, 12:03
Verwijderd
Nee. ik moet nog naar een concert van een vriend gaan daarvoor.
Oud 19-10-2010, 12:03
Verwijderd
Ik zit hier weer een beetje simpel te worden van m'n werk
Oud 19-10-2010, 12:04
Verwijderd
Ik heb blijkbaar wel een goed introductiepraatje gehouden, want er hebben zich massaal kinderen ingeschreven voor m'n theaterlessen. Misschien moeten ze mij voortaan gewoon op pad sturen om nieuwe cursisten te werven.
Oud 19-10-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Nee. ik moet nog naar een concert van een vriend gaan daarvoor.
Ah oke Tivoli kun je volgens mij de hele nacht in, maar weet 't niet zeker!
Oud 19-10-2010, 12:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
liever niet, daar krijg ik jeuk van
Citaat:
massage afwijzen ik jeuk niet
Rationeel kan heul lekker en heul goed masseren hoor Als jij je massage niet wil, neem ik 'm wel

Citaat:
Oh voor de Oh Oh Cherso liefhebbers:

Little Princess was vroegah soort van een beetje een fatty en heeft toen halve naaktfoto's laten maken http://skoften.net/index/gallery/naa...s_oh_oh_cherso
Wat een raar lichaam
Oud 19-10-2010, 12:09
Verwijderd
Mokkataart nomnom.
Oud 19-10-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb blijkbaar wel een goed introductiepraatje gehouden, want er hebben zich massaal kinderen ingeschreven voor m'n theaterlessen. Misschien moeten ze mij voortaan gewoon op pad sturen om nieuwe cursisten te werven.
Nice!
Oud 19-10-2010, 12:11
Verwijderd
Ja, ik heb er zelf alleen geen klap aan, want ik krijg er niet meer uren voor ofzo.
Oud 19-10-2010, 12:11
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik zit hier weer een beetje simpel te worden van m'n werk
Hihi
Oud 19-10-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Hihi
Eigenlijk is het natuurlijk om te 'en maar goed.

Sorry, weer even spuien hoor

Ik moet dus binnenkort beginnen met een reeks lessen op de Brede School in Culemborg. Daar zouden twee docenten op gezet worden. Weken geleden kreeg ik al de vraag of ik misschien iemand wist die die klus - freelance - met mij wilde gaan doen. Dus ik iemand gecontacteerd die wel geïnteresseerd was, zijn nummer doorgegeven aan m'n baas, die zou meteen die vrijdag bellen etc.
Niets meer van gehoord. Krijg ik twee weken terug een mailtje van m'n baas; "ja, ik ben er nog niet aan toegekomen om een tweede docent te regelen, kun je me nog een keer de gegevens van die collega van je sturen?" Ik weer gestuurd. Weer niks.
Mail ik hem vorige week met de vraag of er nu al een tweede docent is, want a.s. dinsdag begint het al en het zou wel fijn zijn als ik wist met wie ik lessen moet gaan maken, hoor ik tot nog toe nog steeds niets op.
Inmiddels ook die jongen gesproken die ik dus had getipt, die zegt dat ie nog niet gebeld is. Ik zou hem bijna willen afraden om de klus aan te nemen, maar ja, dan heb ik zelf weer een probleem.
Aaaarrgh.

Oh ja, en nog iets. (sorry )
Staat er bij de deelnemerslijst achter iedere leerling of hij/zij zelfstandig naar huis gaat. Bij sommige dus 'nee'. Wat betekent dat nou weer? Moet ik die kinderen dan naar huis gaan brengen of wat? En word ik daar dan ook voor betaald? Nee, natuurlijk niet
Aaarrrgh 2.

En ondertussen nog steeds niets gehoord van mijn sollicitatie.
Oud 19-10-2010, 12:19
Lorelei
Lorelei is offline
aai voor Minke

Klinkt irritant allemaal
Oud 19-10-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:

Sorry, weer even spuien hoor

Ik moet dus binnenkort beginnen met een reeks lessen op de Brede School in Culemborg. Daar zouden twee docenten op gezet worden. Weken geleden kreeg ik al de vraag of ik misschien iemand wist die die klus - freelance - met mij wilde gaan doen. Dus ik iemand gecontacteerd die wel geïnteresseerd was, zijn nummer doorgegeven aan m'n baas, die zou meteen die vrijdag bellen etc.
Niets meer van gehoord. Krijg ik twee weken terug een mailtje van m'n baas; "ja, ik ben er nog niet aan toegekomen om een tweede docent te regelen, kun je me nog een keer de gegevens van die collega van je sturen?" Ik weer gestuurd. Weer niks.
Mail ik hem vorige week met de vraag of er nu al een tweede docent is, want a.s. dinsdag begint het al en het zou wel fijn zijn als ik wist met wie ik lessen moet gaan maken, hoor ik tot nog toe nog steeds niets op.
Inmiddels ook die jongen gesproken die ik dus had getipt, die zegt dat ie nog niet gebeld is. Ik zou hem bijna willen afraden om de klus aan te nemen, maar ja, dan heb ik zelf weer een probleem.
Aaaarrgh.

Oh ja, en nog iets. (sorry )
Staat er bij de deelnemerslijst achter iedere leerling of hij/zij zelfstandig naar huis gaat. Bij sommige dus 'nee'. Wat betekent dat nou weer? Moet ik die kinderen dan naar huis gaan brengen of wat? En word ik daar dan ook voor betaald? Nee, natuurlijk niet
Aaarrrgh 2.

En ondertussen nog steeds niets gehoord van mijn sollicitatie.
Worden ze niet opgehaald of gaan ze met speciaal vervoer? Wat rot, ik zou er gewoon achter aangaan er op hameren. Dit klinkt idd. heel ergerlijk.
Oud 19-10-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
aai voor Minke

Klinkt irritant allemaal
Thanks Ja, is het ook...

Citaat:
Worden ze niet opgehaald of gaan ze met speciaal vervoer?
Niet dat ik weet. Maar waarom zetten ze dat in de lijst die ik krijg?
En ondertussen is er niemand te bereiken want het is herfstvakantie daar.

Goed, ik ga nu mijn best doen om er 'niet mijn probleem' van te maken.
Oud 19-10-2010, 12:25
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Das waar, maar ik kon het taalgebruik heel erg waarderen
Oud 19-10-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Thanks Ja, is het ook...

Niet dat ik weet. Maar waarom zetten ze dat in de lijst die ik krijg?
En ondertussen is er niemand te bereiken want het is herfstvakantie daar.

Goed, ik ga nu mijn best doen om er 'niet mijn probleem' van te maken.
Klinkt kut allemaal Minke. Maar mss is het alleen opgeschreven zodat jij weet dat je moet wachten tot ze opgehaald worden oid?
Oud 19-10-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Das waar, maar ik kon het taalgebruik heel erg waarderen
Aha Dat mag.
Ik reageerde trouwens ook niet op jouw maar op die van mezelf!

Dus dat. Volgens mij is de regen opgehouden. Misschien ga ik dan toch maar even pepernoten oid scoren
Oud 19-10-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Klinkt kut allemaal Minke. Maar mss is het alleen opgeschreven zodat jij weet dat je moet wachten tot ze opgehaald worden oid?
Ik hoop het.
Oud 19-10-2010, 12:29
Verwijderd
Wat dus ook leuk is: ik geef tot 14.45 uur les op een andere basisschool. Dan moet ik zorgen dat ik om 15.00 uur de kinderen voor deze lessen ophaal, op vier verschillende basisscholen (wtf) en dan kunnen we pas naar de locatie waar de lessen dan zijn. Kijk, en daarvoor is zo'n tweede docent dan ook wel handig, natuurlijk. Zeker ook omdat ik van een andere locatie moet komen en misschien niet heel erg op tijd kan gaan zijn. Maar goed. Ik hou op.
Oud 19-10-2010, 12:29
Verwijderd
Bijna geen enkele leraar brengt zijn leerlingen naar huis dus ik denk niet dat je daar op hoeft te rekenen. Anders zou ik een kleine bijdrage vragen.
Oud 19-10-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Aha Dat mag.
Ik reageerde trouwens ook niet op jouw maar op die van mezelf!

Dus dat. Volgens mij is de regen opgehouden. Misschien ga ik dan toch maar even pepernoten oid scoren
Bedankt hier regent het nu heel hard.
Oud 19-10-2010, 12:33
Verwijderd
Naar huis ''brengen'' en ''ophalen'' zou ik als docent sowieso vertikken. Ze komen zelf maar en anders pech.

Volgens mij mag je best wel wat harder/zakelijker zijn in die dingen Minke
Oud 19-10-2010, 12:35
Sherlock
Sherlock is offline
Hoe willen die kinderen komen als ze op de basisschool zitten?
Oud 19-10-2010, 12:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo
Oud 19-10-2010, 12:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Worden ze niet opgehaald of gaan ze met speciaal vervoer?
Dat; dus ik gok dat je even in de gaten moet houden dat ze netjes worden opgehaald etc.
Oud 19-10-2010, 12:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het regent hier heel hard
Oud 19-10-2010, 12:50
Sherlock
Sherlock is offline
Hier schijnt de zon volop
Verwijderd
Citaat:
Het regent hier heel hard
Het is net weer gestopt.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had de wekker op 9 uur staan vanmorgen, zodat ik uiterlijk om kwart over 10/half 11 in de ub kon zitten. Ik ben nog steeds thuis aan het niksen
Oud 19-10-2010, 12:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ga je vandaag je verjaardag nog vieren wheezle?
Oud 19-10-2010, 12:53
Verwijderd
Ja vanavond met famillie en in de vakantie heb ik besloten niet echt een feestje te geven of gewoon met een hele goede vriendin wat leuks te doen. Zo vier ik het eigenlijk altijd.
Oud 19-10-2010, 12:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Leuk
Oud 19-10-2010, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Naar huis ''brengen'' en ''ophalen'' zou ik als docent sowieso vertikken. Ze komen zelf maar en anders pech.

Volgens mij mag je best wel wat harder/zakelijker zijn in die dingen Minke
Nou, ik was ook niet van plan om ze naar huis te brengen hoor, als dat zou moeten. Dat ophalen is wel betaald, dus dat doe ik gewoon

En verder heb je natuurlijk gelijk dat ik harder en zakelijker moet zijn, maar in dit geval ben ik dat ook en ben ik vooral even pissed over de achterlijke communicatie en dingen die niet gebeuren terwijl ik verdomme m'n werk wél gewoon goed doe.
Oud 19-10-2010, 12:57
Verwijderd
Geen fatsoenlijke pepernoten oid in de winkel hier. Jammer maar helaas. Het was vast een teken dat ik ze nog niet moet kopen
Oud 19-10-2010, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Hoe willen die kinderen komen als ze op de basisschool zitten?
Hè, wat bedoel je?
15.00 uur, dan is school dus zegmaar afgelopen
Oud 19-10-2010, 13:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die naaktfoto's niet echt heel charmant. Maar wat een domme reacties .
Oud 19-10-2010, 13:14
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hè, wat bedoel je?
15.00 uur, dan is school dus zegmaar afgelopen
Ik had het meer tegen Archont;p

Hoe ze uit zichzelf naar je les konden komen
Oud 19-10-2010, 13:16
Verwijderd
Bij mijn hoofdpijn voegde zich misselijkheid, ik ging op de bank liggen en toen viel ik pardoes in slaap! Terwijl we een kleine tweezitter hebben (erg lekker ligt dat niet) en ik toch al een week elke nacht keurig acht uur geslapen heb. Om halftwee werd ik weer wakker zonder klachetn

Citaat:
Ahhh kruikje erop leggen en in bed gaan liggen. Weet je ook hoe het komt?
Alsnog geen idee hoe het kwam! Maar als het maar over is
Oud 19-10-2010, 13:18
Verwijderd
In Theodoors stageklas is één kind dat naar huis wordt gebracht. Die woont aan de overkant van de straat aan de andere kant vind ik het juist bij dat kind wel weer raar dat ze niet wordt opgehaald, want kom nou, de school staat aan de overkant van de straat.

Ohja en wheezle, hij zit nu dus bij de kleuters als je eerst klassenassistent doet kan daarna de pabo in 3 jaar! of je kunt eerst havo doen en dan gewoon pabo natuurlijk. Of gewoon als klassenassistent gaan werken, die hebben ze juist bij de kleuters vaak nodig.

Laatst gewijzigd op 19-10-2010 om 13:34.
Oud 19-10-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Ik had het meer tegen Archont;p

Hoe ze uit zichzelf naar je les konden komen
Oooh zo. Nou ja, al die scholen liggen heel dicht bij elkaar, dus dat halen is allemaal best te doen. Denk ik.
Oud 19-10-2010, 13:28
Verwijderd
Zo, nu ga ik lekker verder opruimen/spullen weggooien met heel hard Canto Ostinato van Simeon ten Holt aan. Godver, iedere keer als ik het hoor vind ik het weer opnieuw zo belachelijk mooi. Fizzle naamzoek. (waar is die eigenlijk gebleven?)
Oud 19-10-2010, 13:32
Verwijderd
Ja ze is in de afgelopen maand alleen een keer op L&G geweest. Druk met de studie misschien? Ze deed vorig jaar vooropleiding en nu 'echt' conservatorium, dat is veel meer werk.
Oud 19-10-2010, 13:37
Verwijderd
En ze heeft een vriendje, dat scheelt ook misschien

Godver, wat heb ik toch achterlijk veel schoenen.
Oud 19-10-2010, 13:41
Verwijderd
Ik krijg een gratis pak oreo voor mijn verjaardag.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten